Wauw dames! Wat een mooie testen allemaal! Lola, om die van jou kun je echt niet meer heen! Nox, hij is inderdaad iets duidelijker dan gisteren. Ik snap wel dat je had gehoopt dat hij donkerder zou zijn nu, maar kan allerlei redenen hebben he, hoeft niet slecht te zijn. Als ie maar blijft oplopen om de paar dagen. Beccy, ja ik denk wel wat te zien hoor! Maar ik vind die van de etos niet zo fijn zelf. Geen kruidvat in de buurt? Lindy, je bent een middagtester! Wat fijn dat je eigenwijs bent en toch nog even getest hebt Leuk dit!
Jeeejjj ik zie allemaal streepjes daar word ik blij van 😄 Hier vandaag intake gehad en een echo 😍 Dat was eigenlijk niet de bedoeling maar ze zin ik heb nog wat tijd dus als je wilt mag je even komen liggen Ooh wat was dat fijn zeg.. Even die bevestiging dat alles goed gaat met minnie me 😄 Heel beweeglijk was ie al zo leuk om te zien ben helemaal happy! Echo veranderd naar 21 januari en dan gelijk combinatietest en bloedprikken.. 3 febr weer controle vk.. Zal zo even foto posten via tel..
❤Nod lijst❤ Cares86, ronde 2, NOD: onbekend Nox, ronde 1, NOD: 5 jan Beccy, ronde 1, NOD: 5 jan Lola1982, ronde 2, NOD: 8 jan Lindy, ronde 2, NOD: 8 jan Mamma Chan, ronde 2, NOD: 16 jan Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Bertxbirgit, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 ❤Afspraken❤ 6-01: Kreeftje89 - controle 18-01: Kiera - eerste echo 19-01: Kiera - intake vk 21-01: Aynil - termijn echo combitest 22-01: Queen1986 - eerste echo 29-01: Queen1986 - intake 3-02 : Aynil - controle vk ❤Kriebels❤ Girly1985
Hier wat krampen aan het krijgen en de pijnlijke borsten verdwijnen.....zou ik toch ongi worden?? Aaaah die onzekerheid is killing!!
Vreselijk he beccy. Ik heb gewoon de hele dag al spannningshoofdpijn ervan. Morgen maar weer testen. Ik wil graag een week verder zijn dan weten we allemaal beter waar we aan toe zijn. Wauw aynil! Prachtecho! Het blijft super bijzonder om mee te maken.
Gaat goed Lola! Hier een omowitte test. Dus ik verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden. Ik ga de volgende keer ook niet meer voor nod testen. Ik heb mezelf de afgelopen dagen helemaal gek lopen maken.
Duidelijk zwanger Lola, gefeliciteerd!! Nox, wat jammer zeg! Laat het dan maar losbarsten, hoe vervelend ook.
Nox wat balen meid.. dikke knuff. Hier kerst troep aant opruimen.. Bohhh wat een zootje.. Ben me toch een partij misselijk blehh.. Agh ja het hoort er bij ☺..
❤Nod lijst❤ Cares86, ronde 2, NOD: onbekend Nox, ronde 1, NOD: 5 jan Beccy, ronde 1, NOD: 5 jan Lola1982, ronde 2, NOD: 8 jan Lindy, ronde 2, NOD: 8 jan Mamma Chan, ronde 2, NOD: 11jan Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Bertxbirgit, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 ❤Afspraken❤ 4-01: Aynil - intake 6-01: Kreeftje89 - controle 12-01: Aynil - termijn echo 18-01: Kiera - eerste echo 19-01: Kiera - intake vk 22-01: Queen1986 - eerste echo 29-01: Queen1986 - intake ❤Kriebels❤ Girly1985
❤Nod lijst❤ Nox, ronde 1, NOD: 5 jan Beccy, ronde 1, NOD: 5 jan Lola1982, ronde 2, NOD: 8 jan Lindy, ronde 2, NOD: 8 jan Mamma Chan, ronde 2, NOD: 11jan Cares86, ronde 2, NOD: 24 jan Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Bertxbirgit, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 ❤Afspraken❤ 4-01: Aynil - intake 6-01: Kreeftje89 - controle 12-01: Aynil - termijn echo 18-01: Kiera - eerste echo 19-01: Kiera - intake vk 22-01: Queen1986 - eerste echo 29-01: Queen1986 - intake ❤Kriebels❤ Girly1985
Wat komen er allemaal mooie testen voorbij! Gefeliciteerd meiden! hier deze week de vruchtbare dagen dus werk aan de winkel ik hoop dat ik over 3 weken ook een mooie test in handen heb... ml vandaag na 2 weken vrij weer aan het werk, bah vindt er niks aan is weer zo stil en ongezellig thuis. kindjes ook beide weer naar school.
Veel plezier deze week cares 😊 Ik vond het ook weer ff wennen om vroeg op te moeten staan. Ik had meteen een kind die kon uitdelen vandaag en morgen mag de volgende uitdelen.
O nee nox...balen meid! Ik hier nog altijd geen rood gespot, maar mijn temp heeft een flinke dip gemaakt en mijn pijn aan mijn borsten is weg. Wel extreem moe...Maar ja wat zegt dat...