Officieel gefeliciteerd lindy! Geloof het maar want het ziet er supergoed uit! Ik ga voor je duimen beccy!
Wauw Lola, wat lopen ze mooi op! Gefeliciteerd! En Lindy ook al! Dat is inderdaad wel duidelijk. Gefeliciteerd! Kom gerust eens kijken bij ons zwanger-clubje Nox, balen zeg! Heeft het al doorgezet? Beccy, een tempdip is wel ontmoedigend... Cares, veel plezier deze week!
Lindy, whaaaa, gefeliciteerd meid! Wat een ontzettend mooie test al! Gaaf zeg! Cares, dat wordt aan de slag dus! Veel plezier en op naar een positieve test over 2 weken. Nox, ook de oudste moet hier heel erg wennen om weer naar school te gaan. En zo zijn er heel veel kinderen in zijn klas die moeten wennen. Op zich vind ik het geen probleem om er vroeg uit te gaan. Beccy, hopen op snel meer duidelijkheid. Verloskundige had mij vanmiddag terug gebeld, juist op het moment dat ik een hele goede vriendin over de vloer had natuurlijk. Vriendin heb ik het net daarvoor vertelt, moest het gewoon kwijt en ik weet dat ze haar mond wel houdt. Ze wist ook dat wij voor de derde gingen. Maar goed, verloskundigepraktijk belde voor het maken van een afspraak. 26 januari heb ik mijn eerste echo! Ik krijg er gelukkig wel 2 voor de 12 weken, yeah! Gelukkig! Vind dat zo fijn. Intake VK is 8 februari. Zal de lijst aanpassen.
❤Nod lijst❤ Nox, ronde 1, NOD: 5 jan Beccy, ronde 1, NOD: 5 jan Lola1982, ronde 2, NOD: 8 jan Lindy, ronde 2, NOD: 8 jan Mamma Chan, ronde 2, NOD: 11jan Cares86, ronde 2, NOD: 24 jan Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Bertxbirgit, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 ❤Afspraken❤ 4-01: Aynil - intake 6-01: Kreeftje89 - controle 12-01: Aynil - termijn echo 18-01: Kiera - eerste echo 19-01: Kiera - intake vk 22-01: Queen1986 - eerste echo 26-01: Koningsgezin - Eerste echo 29-01: Queen1986 - intake 08-02: Koningsgezin: Intake VK ❤Kriebels❤ Girly1985
Dank jullie wel meiden het moeten nog wel even landen hoor hahaah,, we zijn een vruchtbaar clubje wie is de volgende ? Cares veel klus plezier een join the club over 2 weekjes Nox nog geen ongi? het zou nog kunnen ga je nog testen of heb je zo iets van ik wacht liever nog even? Beccy he, wat vervelend,, ga toch voor je duimen dat er snel duidelijkheid komt Bioluun: hoe voel jeje meid? bijna 9 wkn al weer :O gaat hard joh meid Koningsgezin: leuk dat je een afspraak hebt staan spannend 26 januari al echo gaaaaafff.. hoe voel jeje?
Inderdaad, wie is de volgende? Haha, ja erg he dat het eigenlijk moet landen. Ik bedoel, wij zijn er bewust mee bezig. Wij weten dat de kans aanwezig is, waarom moet het dan landen en is er ongeloof? Haha, maar herkenbaar! Hoop dat de 3 weken snel voorbij gaan. Vandaag gaat het wel... Ik eet nu kleinere porties die meer verdeeld zijn over de dag en dat gaat redelijk. Verder nog iets moe, maar lig niet meer om half 9 te slapen op de bank. Half 10 wil ik eigenlijk wel zo'n beetje naar bed. Nu even snel honden uitlaten en dan ben ik naar mijn bedje.
Lindy: wat lopen ze mooi op!! NOx: wat jammer nou hopen dat de ongi dan maar gewoon komt dan kan je weer door. Vol goeie moed!! Beccy: mijn duimen draaien over uren voor je Koningsgezin: SPannend!! dat is gelukkig deze maand nog Hier: HOOOOWWWW Ml heeft gister mijn laptop aan diggelen laten vallen en dat was niet zomaar ff een laptop dat was gewoon een pro gamers laptop met 17 inch led beeld die dus keurig in een scheur ligt nog maar net 7 maanden oud. Gelukkig werkt de verzekering lekker mee alleen is de vraag of hij nog gemaakt kan worden anders moet er dus weer een nieuwe komen waar ik erg van zou balen want dit was een speciale editie die niet meer gemaakt wordt ken wel janke!!! maaaar goed morgen gewone controle bij de vk heb voor de 30e een pretecho gepland.
Thanks meiden. Ik was vanochtend zwaar teleurgesteld maar kan het nu wel een plekje geven. Ben nog niet ongesteld maar dat gat wel komen. Ik ga niet meer testen. Het is pas ronde 1. Bovendien heb ik veel overgewicht dus ga daar ook aan werken. Hoe gezonder ik word des te beter voor een zwangerschap. #blijfoveralhetpostievevaninzien
Kreeftje he wat klote van je laptop dikke knuff Nox snap dat je teleurgesteld was,, je bent 1 dag overtijd meid het kan nog geef de moed nog niet op,, geen bloed geeft moed
Amaj, ik dacht ik ga wandelen mee Anthe en de buurt wa verkennen. Toen dak het moe was en naar huis wilde teruggaan erachter gekomen dak vrij ver van huis zat! Kheb men beweging voor vandaag al wel gehad denk! Heb volgens mijne teller 11,5km gewandeld! Moe nu!
Hier is mooi op tijd m'n ongesteldheid losgebarsten. Zou iemand voor mij de lijst willen aanpassen? Ik zit nooit achter de computer. Mijn nod is 3 februari.
Heeey Hier zijn er kriebels Laatst startte ik een topic dat ik een derde wou maar ml het nog niet helemaal wist... Nu begon ml er op nieuwjaar zelf over Ik geef hem nog even de tijd maar ik zie het goedkomen Dan starten wij in augustus na ons verlof anders mag ik de vlieger niet op Ben al zo hard aan het aftellen Spannend
Pff snap niks meer van Mijn lijf....nog altijd niet ongi. Temp gekelderd...zou toch denken dat ik ongi moet worden...geef mij maar snel duidelijkheid
Vervelend beccy. Ik ben ook blij nu ongesteld te zijn. Dan kan ik deze ronde tenminste achter me laten en verder kijken.
wat vinden jullie van mijn banner durf het nu te geloven, super mooie kruidvat test vanmiddag nu gaat het wachten beginnen, na mijn NOD de vk maar eens bellen