Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet dus niet precies wanneer mijn eisprong is. Ik heb wel altijd een lange cyclus nu 38-34-34 dus dan later denk ik dan normaal rond dag 14? Of mijn lf is langer? Kan ook

Ik begin gewoon op dag 10 zal wel goed zijn 😊

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Appel gewoon dag 10 zit je altijd goed. ☺

Woep woep 4 wkn vandaag ☺

3. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeej lindy!

4. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Lindy! Bij een ander gaat t zoveel sneller!

5. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Yeah, Lindy! 4 weken al! Hier morgen op de 6 weken. Gewoon al 2.5 weken geleden dat ik heb getest.

Ben gesloopt. Deze week aardig wat werken. 1 dag weekend om de verjaardag van zoonlief te vieren. Dan volgende week weer een dag extra werken. Zo fijn een leidinggevende die niet overlegd en verwacht dat je op komt draven.

6. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Hey meiden

Zoetje: welkom

Nox: balen meid :( maar ronde 2 vol goeie moed.

Bioluun: aai herkenbaar hier ook aambeien die heb ik sinds de bevalling van de 1e toen moest ik 1,5 uur persen zonder persweeen. Nou soms last van aambeien maar als ik zwanger ben helemaal. Gelukkig na de 2e waren ze gek genoeg na de bevalling gelijk weg.

Zo zwanger lijstje vult goed leuk meiden.

7. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Aambeien, ai wat vervelend zeg! Heb het nooit gehad, maar je hoort er natuurlijk zo veel over en heb in de zorg destijds het één en ander mee gekregen. Sterkte.

Wat een rust hier. Het lijstje zwangeren wordt steeds groter

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    De tijd vliegt.. al weer een week weten we dat we zwanger zijn.. gister echt een prur dag hormoonmonstertjes speelde op.. voelde me exht een heks.. vandaag met dochter lief zwemmen en daarna door naar de prinsenkroning van de kinder carnavals prins.. blehh zo geen zin maarja.. kan het nie maken om niet te gaan.. ben vrijwilleger bij de kinderactiviteitwn hier op het dorp.. dus even mijn neus late zien ☺

Hoe is hey hier verdr?

9. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Wow wat gaat de tijd dan toch snel zeg. Een week geleden al! De tijd vliegt inderdaad, ben 'al' 6 weken. Dinsdag 3 weken geleden dat ik de eerste positest in handen had.

Ach gossie niet leuk de hormonsters. Dikke knuf meis!

Gisteravond de wc voor het eerst helemaal geknuffeld. Heb dat niet gemist. Verder gaat het redelijk.

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Wow 6 wkn al weer. Gaat snel he..
    Wc pot knuffeln hier al meerdere keren blehh.
    Vooral savonds en smorgens.

11. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Yep... Vervelend he? Kreeg de tip gember thee. Gister dus gember gehaald en de geur alleen al deed het maagzuur neutraliseren.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen! Echt rustig hier! En wat vliegt de tijd idd!!

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen

Lees af en toe wel mee, maar soms zo omslachtig!

Hier dacht ik de afgelopen dagen streepjes te zien maar nu is het me een vraagteken.

Gisteravond hele avond gehuild, waarom geen id, was zo emo:(

Net een bruin sliertje gespot, we gaan het even zien wat het brengt..

ik ben niet zeker van me ei data, en mijn temp meter daar kwam ik achter dat deze de batterijen bijna leeg waren, omdat ik met een nieuwe temp meter meete daar zat 0.3 graden verschil in:$ dus daar kan ik ook niet op vertrouwen..

14. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lindy en koningsgezin: vervelend dat misselijk zijn! Bij mij hielp het altijd om pepermunt te eten als ik misselijk werd.

Mama Chan: spannend meid! Ben benieuwd!

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hoe is het hier meiden?

16. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Goeiemorgend allemaal!

Hier opgestaan met een heel trekkend gevoel links onder. Wat wil dat nu weer zeggen! :p is toch handig als je je duiveltjes al een keer gehad hebt, weet je ten minste waar je ergens in je cyclus zit. Dus afwachten hier weer maar :D

Hopelijk gaat de misselijkheid snel over dames! Veel beterschap denk ik dan maar?

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Spannend meid..
    Ik had dat trekkerige gevoel ook voor mijn posi test ☺
    Weet j ongveer wanneer je ei sprong is geweest?

18. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Dat is positief dan misschien :) geen idee maar als ik moet gokken door een beetje naar men eigen lichaam te luisteren op 2 januari. Maar zou kunnen dat men ei nog niet eens is geweest :p heb nooit men symptomen van men lichaam bijgehouden of zo.. Dus het blijft een raadsel :D

19. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Pepermunt die tip ken ik nog niet. Ik vond gember thee lekker, maar krijg het nu niet weg. Op zich werkt dextro energy ook wel.

BertxBrigit, spannend! Het trekkerige gevoel herken ik ook wel hoor. Dus klinkt positief, al heb je pas duidelijkheid na een test natuurlijk.

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O vervelend meiden die misselijkheid! Hoe ging dat de vorige keren?

Bertxbrigit klinkt goed hoor! Als je ei inderdaad op de 2e is geweest dan ben je nu 9dpo. Als je je nog zo voelt over een paar dagen zou je er best ern testje aan kunnen wagen :D Al is het alleen maar om onze nieuwsgierigheid te bevredigen. Haha.

Bij mijn andere zwangerschappen had ik het geweldige voordeel negen maanden lang geen last te hebben van migraine. Die vlieger gaat dit keer niet op helaas. Man o man wat een pijn. En ibuprofen mag niet! Van paracetamol word ik altijd ontzettend misselijk. Toch maar gedaan en het helpt wel wat tegen de pijn (kan immers weer op mijn scherm kijken nu). Maar inderdaad: bleeeh! Terwijl ik net een beetje door de eerste weken heen was :)

Qua tijd: ik weet nu al 6 weken dat ik zwanger ben!! Lijkt wel gisteren dat we testten!

Deel Deze Pagina