Als ik ga testen zal het zondag zijn, ml vertrek dan naar Hongarije voor een week dus als het dan prijs is dan kan hij het ook nog 'live' zien ma ik hoop er niet echt op.. Zou wel gek zijn, 3x op rij van de eerste keer Laat zeker weten wat de uitslag is!
Mag ik me aansluiten bij jullie?? 3e kindje uit eigen buik, maar samen wordt t nr 5 (hopelijk) ronde forever ondetussen ( voor t gevoel oog, reëel op ronde 10 nu?) Zucht hihi. andere 2 was binnen no time maar ja heb je helaas dus niet altijd voor t zeggen he Onze kids: meid 9 en zoon 8 van hem, meid 6 en jongen 5 van mij. Leuk meiden allemaal de 3e. is t wat te doen met kwaaltjes en de andere kids?? Liefs
Welkom hier jaleisha leuk dat je je bij ons aansluit!! Ik ben hier nog lekker aan het meelezen. Kan ik fijn in de gaten houden hoe het iedereen vergaat. Hoe is het met jou? Nog veel valse streepjes gezien? Vervelend dat het nu alweer zo lang duurt. Maar we zijn hier erg vruchtbaar dus wie weet?!
Gember thee ik ga die ook onthouden gelukkig nog geen last van me maag maar ML wel ook vanwege spastische darm. jaleisha: welkom, hier idd een vruchtbaar groepje en we zijn behoorlijk besmettelijk haha Mamachan: nou zeg wat jammer pfff ik zal de nod lijst weer even aanpassen.
❤Nod lijst❤ Nox, ronde 2, NOD: 3 feb Beccy, ronde 2, NOD: Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb Cares86, ronde 2, NOD: 24 jan Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Bertxbirgit, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy ❤Afspraken❤ 4-01: Aynil - intake 2-02 : Kreeftje89 - controle 9-02 20W echo 12-01: Aynil - termijn echo 14-01: Bioluun - termijnecho en bloedafname combitest 18-01: Kiera - eerste echo 19-01: Kiera - intake vk 22-01: Queen1986 - eerste echo 26-01: Koningsgezin - Eerste echo 28-01: Bioluun - echo combitest 29-01: Queen1986 - intake 05-02: Lindy: Intake VK en echo 08-02: Koningsgezin: Intake VK ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Wat een warm welkom, en kom maar op dan! hahaha nope geen valse streepjes! ronde 10 dat we het echt proberen, ben er wel even 2 maandjes tussenuit geweest van het proberen, kon t er eventjes niet bijhebben, nu dus cyclus harry in de warry haha. Afgelopen maand cyclus van 17 dagen... Maar goed, geloof dat ik nu weer op schema loop hoor. We gaan vrolijk verder Nod is 27e, heb me ei nog niet eens gehad.. gok vandaag / morgen, maar vriend is non available die ligt te huilen als kind in bed dat ie dood gaat door een griepje hahaha En boos op me, want ik was verkouden....... dus ik laat m maar ff hihihi, zal nog thee zo voor m maken ;P
Balen mammachan! Je dacht zelfs een streepje te hebben gezien. Echt een domper dus Welkom bertxbirgit en jaleisha28. Hier hadden we deze week eigenlijk druk bezig moeten zijn. Maar m'n man heeft last van bronchitis en steeds heel benauwd niet echt een combi. Dus denk dat we doorgaan naar derde ronde. Of het moet lucky shot zijn geweest
Mensen ik kan het niet geloven 2 weken terug zei ik dat ik niet ongesteld was geworden Meerdere testen maar steeds negatief Nu ben ik ontzettend moe steeds. En ik dacht: voor de gein testen? Ik rekende nergens meer op vanwege de borstvoeding . Maar direct 2 strepen Ooo mennn Zwanger Ooo hoe zal ik mij man ermee verrassen Wauwwwwww
Hier super blij mag stoppen met medicatie ☺☺op nr een zwangerschap zonder medicijnen is wel fijn vooruitzicht.. ben sterk genoeg er voor.. Wel met de nadruk op. Gaat het mis in kraamtijd direct stoppen borstvoeding en meteen opbouwen medicatie
Wauw Neyomi!! Wat goed man! Gefeliciteerd! Dat willen we natuurlijk wel zien he En rond de kerst was je al overtijd toch? Dan ben je nou al een paar weken op weg denk ik zo! Weet je al hoe je het de papa gaat vertellen? Lindy wat een goed nieuws! Fijn zonder medicatie Bertxbrigit: drie keer op een rij in ronde 1 kan best hoor
Ik zal straks nog een foto sturen Bedankt voor de reacties. Ik heb die kruidvat test gebruikt 2 voor 5. Had er nog 1 over. Beide zwangerschappen was die juist en eind vorig jaar gaven die testen steeds negatief aan. Nu direct positief.. ik ben weer zo stom om te Googlen want dan lees je dat kruidvat ook een positieve resultaat kan geven ten onrechte..dan ga ik twijfelen.ergens in huis heb ik nog een test maar waar... Ik vind het lastig om aan te geven hoe lang ik zwanger ben. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik geef borstvoeding en 7 maanden na mijn zwangerschap werd ik voor het eerst weer ongesteld. 22 november. Dat duurde een paar dagen. Eind december was ik niet ongesteld maar ook steeds negatieve testen en nu vandaag positief..ik heb geen idee waar ik vanuit moet gaan. ...
Spannend meid.. Jaa durf het ook nie te zeggen eerlijk gezegd. Hier schrik... 😡 Bruin verlies 😢 Gelukkig geen kramp...
Bij deze een foto Nee snap het ook echt niet mjah..merk het vanzelf wel. Ik zou als de test klopt zeggen 4 weken. Eerder kun je niet positief testen toch en ik voel me behalve erg moe nog prima. Kan de geuren nog goed verdragen..beide zwangerschappen veranderde alles bij week 6. Lindy ik las even terug dat je zwanger bent of heb ik het mis. Bruinverlies ja. Hopelijk is alles goed
Proficiat Neyomi! Die kan haast niet vals positief zijn! Oei Lindy das schrikken! Gelukkig geen kramp. Jammer mama chan balen zeg *knuffel* hopelijk volende ronde raak!
Net de andere test gevonden Zie foto...nu is de twijfel weg. Heb mijn man gezegd. Was te ongeduldig. ..hij is blij natuurlijk al hebben we dan 3 onder 4 jaar Kan pittig zijn maar later heel leuk. Ik vind het bijzonder en voel me ook best bezwaard. Alle 3 de zwangerschappen direct bij de 1e ronde....en anderen doen et zolang over. .. Wat balen mammachan. Ik hoop dat het voor jou ook snel zover mag zijn!
Neyomi kV geeft idd heel af en toe bij mensen een vals streepje, bv rond eisprong. Maar dat is dan een erg licht streepje en dat is die van jou zeker niet!! En met die tweede test erbij zou ik ook niet meer twijfelen. Qua weken weet ik het ook niet goed. Als je na je eerste menstruatie een normale cyclus had dan zou je ei rond 6dec zijn geweest en had je eind dec positief getest. Denk dus dat ie later was en dan zou ik ook een week of 3 (dus 5) gokken. Lindy das inderdaad schrikken. Maar kan heel onschuldig zijn! Geen kramp is goed!