Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Afgelopen nacht amper geslapen..
    Alle moed bij elkaar geraapt en toch vk gebeld.
    Het lijkt allemaal onschuldig ☺
    Moet even rustig aan doen niet tillen geen gemeenschap.. en goed op mijn rust letten..

Toch wel weer een geruststelling.

Hoe is het hier dames ☺

2. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    WoW neyomi, dat is gewoon 2x hartstikke positief!! Niet twijfelen, proficiat! Denk wel dat je verder bent dan 4 weken hoor, maa dat je gewoon ni snel hcg aanmaakt. Ik heb dat ook, heb bij elke zwangerschap pas een week over tijd een positieve test vast gehad en dan nog zelfs niet zo een knaller! Nog nooit gezien bij mij :)

Lindy, dat is wel ff schrikken ja, maar alles komt in orde hoor. Af en toe was bloedverlies kan bij een zwangerschap horen he :) niet negatief denken hoor!

Hier gisteren en vandaag constant menstruatiekrampen, pijn op men heupen en in men onderrug. Voor zover ik mij kan herinneren krijg ik die pijn altijd gelijk met men menstruatie, nu dus al 2 dagen nix.. Gek, maar veronderstel dat ik tegen het weekend toch wel men ongi heb. Net zoals ik uitgerekend had als ik naar men lichaam luister

3. DaLuna

DaLuna Lid

31 dec 2015
    51
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Hai dames,

Wij zijn ook bezig met onze 2e ronde voor de 3e... 2 kindjes ongepland (maar heel erg gewenst) gekregen, dus deze rondes klussen etc zijn heel nieuw :) en spannend!!!

4. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Neyomi gefeliciteerd!!
    Tja soms lijkt het oneerlijk voor anderen. Wees blij dat je zo snel zwanger bent geworden. 😉
    Hier 1e met 2e ronde en de andere 2 ook in 1e ronde.

Nieuwe dames welkom hopelijk worden jullie ook snel aangestoken met het roze virus!! 😆

5. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
  6. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Lindy, lees nu pas van je bloedverlies. Wel schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je? En erg prettig dat je mag stoppen met de medicijnen. Hopen dat het ook in de kraamweek goed blijft gaan en dat je gewoon bv kan blijven geven.

Neyomi, wouw geen twijfel meer over mogelijk. Dit is niet vals positief meid. Gefeliciteerd!!! Hoe ver je nu zal zijn zou ik niet weten. Hier bij de eerste door de pil heen, tweede eerste ronde raak en bij deze had manlief net na mijn ei vertelt toch toen al voor de derde te willen gaan. Ronde 1 of 2 laat ik dus in dubio. Maar voelt als ronde 1 gewoon. Heb ook een nichtje (nou ja, dat van manlief) en die heeft. Ruim 4 jaar over 1 kindje gedaan. Ze zijn begonnen net voordat mijn oudste geboren is (hij is van januari 2011) en heeft afgelopen 3 september eindelijk een dochter gekregen. Best lullig hoor, toen ik ging vertellen dat wij zwanger waren van de tweede en dat de tweede geboren was, was ook confronterend.

BertXBigrit denk je dat het niet 'raak' is?

DaLuna welkom bij de club. Ook eens wat anders dan ongepland zwanger worden.

De kerstkilo's zijn er vanaf, mijn darmenbuikje is weer weg. Of ik hier nou blij mee ben weet ik niet. Symptomen deden mij wel goed eigenlijk. Wel nog moe en misselijk en moet steeds kleine beetjes eten. Was het maar 26 januari.

7. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    @koningsgezin

Als ik mensen vertel dat mijn nicht door de pil zwanger is geraakt hebben mensen altijd kritiek dat het aan de persoon ligt die de pil slikt..de pil vergeten is of ziek was ofzo.
    Vroeg me af hoe het bij jou ging.

8. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuwe danes welkom allemaal!

@kiera ik hoop dat we allemaal snel mee mogen kletsen in het vervolg forum!

Ik ben toch gezwicht voor uvotestjes... Maar ze knallen nog niet. Geprobeerd om iedere dag op dezelfe tijd te doen. Ze worden we iets donkerder maar nog niet knal. Misschien ben ik er ook te veel mee bezig...

9. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    @Koningsgezin: weet niet goed wat ik moet denken. Bij Anthe wist ik 100% zeker dat ik zwanger was nog voor er een streepje kon verschijnen op de testen, maar nu.. Tja, soms voel ik mij zwanger en soms ook niet. Denk dat het ook te maken heeft met het feit dat ik niet 100% zeker ben dat ik mijn ei al gehad heb.. Dus afwachten :)

10. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi kletskousjes.

Welkom nieuwe meiden, Hopen dat er snel zwanger zijn!

Lindy; hoe is het nu? Is het al opgehouden?

Neyomi; gefeliciteerd! Wat een verrassing! Heb je al een vk gebeld? Waarschijnlijk kun je vrij snel een echo krijgen om duidelijkheid te krijgen over hoeveel weken je bent.

Bertxbirgit; ik ga voor je duimen meid! Dat je menstruatiepijntjes hebt maar geen menstruatie is een erg goed teken! Wanneer wil je gaan testen?

11. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Testjes en ovutesten: ik ga daar niet meer aan beginnen. Vorige zwangerschappen ook niet gedaan. Je bent er dan zo bewust mee bezig dat je jezelf helemaal gek maakt. In mijn geval dan. Mijn ovulatie is altijd wel rond dezelfde periode dus dat scheelt wel anders zou ik er misschien anders over denken.
    Maar net zoals afgelopen ronde met dat testen, wel een streepje zien en toch ongesteld worden. Ik heb mezelf zo gek lopen maken ik wil dat gewoon niet meer. Dus als ik niet ongesteld word dan zal ik eens aan testen gaan denken.

Hoe denken jullie daarover? Hebben jullie daar geen last van?

12. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Wat een mooie knaltest zeg!!
    En je moet jezelf niet bezwaard voelen, je hebt t nou eenmaal niet voor t zeggen toch.

Nou hier voelt me man zich weer wat beter, toch nog even romantisch gehad dus hopelijk op tijd deze maand.. :)
    En aangestoken door alle preggy meiden hier haha dus laat de aankomende 2 weken maar snel omgaan :p
    Is overigens wel leuk, heb me jaardag rond me nod.
    zou een leuk kado ziin <3
    Oh men the big 30 alweer..... pffff

13. DaLuna

DaLuna Lid

31 dec 2015
    51
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @neyomi; nou ik was heel erg accuraat met de pil innemen. Toen ik toch zwanger bleek te zijn, was ik echt heel erg verrast.. De dokter zei; tja meid, je hebt 1% kans, en blijkbaar zijn jij en je partner een goede match.
    Dat bleek wel bij nummer 2, Nuvaring, ik had daarvoor gekozen omdat ik met een maag/darmprobleem zat en bang was dat de pil niet goed opgenomen zou worden door mijn lichaam. Nuvaring goed gebruikt, met wekkertjes etc, maar alsnog loopt daar mijn jongste meisje :)

Ben heel blij met ze hoor, echt waar. Maar het kan dus gebeuren

14. DaLuna

DaLuna Lid

31 dec 2015
    51
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @Nox ja wij zijn nu aan ronde 2 begonnen, mag nog niet klagen natuurlijk maar ik begrijp je wel helemaal. Ik was vorige maand er heilig van overtuigd dat ik zwanger was, ook een dikke vette week overtijd en een licht streepje. En toen kreeg ik toch mijn menstruatie. We baalden zo erg

15. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    ik zit inmiddels op het wachtbankje.

deze maand geen idee wanneer mijn ei is geweest, vorige maand wel duidelijk vruchtbaar slijm en na mn ei hele gevoelige tepels. deze maand niks tot nauwelijks slijm en tot nu toe ook nog geen gevoelige tepels. dus of ik voel deze maand m'n eisprong niet of mijn ei is later. we hebben het dinsdag voor het laatst gezellig gemaakt. manlief is niet fit dus denk dat het vanavond niks wordt om te klussen..

we wachten het maar af, ik wil de 23e gaan testen als ik dan nog niet ongi geworden ben.

nox, hier wel gebruik van ovu testen, na het stoppen met de pil weet ik niet wat mijn cyclus doet. vorige maand een cyclus van 30 dagen en wat het deze maand wordt moet ik nog afwachten. als het deze maand weer 30 dagen is dan ga ik de volgende ronde geen ovu testen gebruiken. manlief vindt die testen ook niet fijn, hij vindt dat het romantische er dan vanaf is.

16. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Ik test elke zondag omdat ik niet weet wnr ik ongi moet worden. Heb nu 1x getest afgelopen zondag en was niet op te zien. Dus hopelijk deze zondag wel een streepje? :p
    Bij de andere zwangerschappen ook maar pas op NOD of erna getest. Maak namelijk heel traag hcg aan, heb nog nooit knallers in men handen gehad, wel spijtig want da is zoooo mooi! :p

17. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Hoi meiden

Neyomi: wat en geweldig nieuws om te lezen!! Gefeliciteerd enhele mooie testjes. Hier zijn de kids ook allemaal onder de 4 de oudste wordt 3 in maart en in juni komt beebje 2 al.

Lindy: ik heb ook bloedverlies gehad dit kwam steeds na het vrijen. Niet erg geschrokken had het de andere zwangerschappen ook. Ml daar in tegen kon er erg van slag van zijn was bang dat het dat het mis ging en het zijn schuld zou zijn.

Nox: ik kan mij ei al aanvoelen komen en springen voel ik helemaal goed principe zijn er dus geen ovu testen nodig hier. Maar deed ze wel voor de zekerheid en ze liepen op en knalde ook echt gelijk met wat ik voelde. Denk dat ovu test als je geen ei voelt je wat meer inzicht geeft.

Jaleisha en cares : ik ga hard voor jullie duimen!! en
    BertxBirgit zondag al spannend hoor!!

Hier gaat het ze gangetje geen gekkigheid leven na de 3e toe dan hebben we een pret echo met geslachtsbepaling. Spannend komt er een zusje of toch weer een broertje bij!?

18. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Thanks kreeftje en spannend.
    Wat zegt je gevoel dat t wordt?? :p

19. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Ga je hier vertellen wat het wordt? Lekker benieuwd hier! :D

Heb gisteren in een deuk gelegen hier! Ml zei na de bedsport: 'wel, dit was em! Kheb raak geschoten!' Kon men lache niet inhouden! Zijn gezichtsuitdrukking toen hij dit zei was gewoon af, hij zat superfier te lachen op bed :D

20. DaLuna

DaLuna Lid

31 dec 2015
    51
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Whahahahaha - "ik heb raak geschoten" GENIAAL..

Deel Deze Pagina