Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Niet leuk.
    Miss ben je te vroeg geweest met testen?

2. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog getest bertx birgit? Misschien was je gewoon te vroeg.

Ik dacht dat ik m'n eisprong had gehad maar blijf streepjes plassen. Donker maar niet zo donker als de teststreep. vrijdag dacht ik dat hij eraan zat te komen maar hij knalt nog steeds niet. Zit nu op cldag 19 duz zou toch moeten...

3. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Geen idee of ik te vroeg was. Laat ons hopen dat er volgende zondag wel een streepje staat! :p

Appel: wel stom dat je je ei niet tegoei kan vinden. Maar dus een reden te meer om het een keertje extra gezellig te maken he ;)

4. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wij hebben ook het besluit genomen om voor een derde te gaan! Over 2,5 week gaat de spiraal eruit. Kan alleen maar op de woensdagochtend zonder kindjes.. We hebben een dochter van ruim 4 jaar en een zoon van ruim 2,5 jaar. Als je eenmaal het besluit hebt genomen kan het niet snel genoeg gaan :) Straks even op pad voor foliumzuur en het forum afstruinen.

5. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Welkom thir, hopelijk gaat alles van een leien dakje, heel veel succes!

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Morning ladies!!!

Kreeftje, laat je schoen staan lijkt me niet zo lekker hahahah
    Grappig, ik heb me nooit zo overtuigd gevoeld in een zwangerschap over het geslacht....!

Nou hier nu 3 dpo..... KOMAAAAN schiet op hihi wil een posi test deze keer haha

Overigens doet mijn vriend dat ook hoor.. staan we in de supermarkt zegt ie gewoon snoeihard, nee je mag niet tillen.
    Ik heel verbaasd HUH
    ja want je bent zwanger..
    Nou tis net een dorp hierzo, cassiere meteen oh gefeliciteerd hoe ver ben je.. dus ik maak m maar af met: geen idee nog, moet je ff mn man vragen hahah... (nog niet eens eisprong gehad hahaha) mafkees is vast ah oefenen

7. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    BertxBirgit: wat balen dat je test wit was :S Maar geen bloed geeft moed!!

Appel: heb je een foto van je testjes kunnen we met je mee kijken.

Thir, Welkom leuk dat je mee komt kletsen spannend hoor ook voor een 3e kindje!! Snap dat het niet snel genoeg kan gaan want het is ook allemaal weer zo leuk.

jaleisha: Was ook in begin helemaal niet zo overtuigd maar nu in ene wel. Bij de eerste wist ik het echt niet geen idee bij de 2e was ik ook bijna zeker dat het een jongen zou zijn en dat was het. En nu weer helemaal overtuigd van me eigen gevoel we gaan het zien na mij idee zit ik goed :D oh oh wat een streek van je man hahaha wie weet klopt zijn uitlating en is het gewoon al raak :D

8. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt dames. Natuurlijk net vorige week het beroerde nieuws gekregen van de levering van schildkliermedicatie. Waar je juist niet op zit te wachten is dat je tijdens een evt zwangerschap en ook daarvoor al op nieuwe medicatie waar je weer opnieuw ingesteld moet worden. Maar goed, afwachten meer kan ik niet doen.

Ik zal eens even teruglezen in dit onderwerp. Zoonlief slaapt en de oudste is weer op school.

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Kreetfje,
    Ja misschien is dat het. Heb ook een dochter en een zoon dus misschien herken ik bepaalde dingen wat me overtuigd van het geslacht..

Had bij mijn meid echt wel last van dingen waarvan mensen zeiden oh dan krijg je een meid; puisten, ONWIJZE haaruitval, etc.

En bij toen ik zwanger was van mn zoon was mn huid gaver dan ooit en me haar bleef zitten, oh wat was ik bang daarvoor!
    Was namelijk heel snel zwanger van de 2e, en ik dacht als ik nu hierdoor ook weer haar verlies ben ik geheid aan t einde van de rit kaal! ;)

10. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden. Mijn man en ik hebben besloten het eerst even te laten rusten. Gebruiken geen voorbehoedsmiddelen, dus als het gebeurd is het goed en anders ga ik over 4 maanden ong er weer actief mee bezig.
    Ben op dit moment bezug met afvallen en het gaat zo goed ; dat ik het nog even wil doorzetten! Voel me er zo fit door.

Op deze manier kan m'n cyclus ook eerst helemaal normaal worden. Lichaam helemaal ontpillen en als we dan rond april actief bezig gaan, weet ik precies hoe m'n cyclus is.

Ik blijf zeker meelezen bij jullie, want ben benieuwd wanneer het bij iedereen gaat lukken!!! Gun het jullie allemaal zo.

Mocht het de komende maanden nou wel raak zijn, zijn we niet minder blij hoor!! Maar wil nu nog bewust bezug zijn met eisprong e.d. Heel veel succes iedereen!!

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Welkom Thir! Wat vervelend dat die medicijnen net nu problemen geven. Wanneer weet je meer? Was je de vorige keren snel zwanger?

BErtxbrigit jammer dat je test wit was! Misschien volgende week...

Kreeftje ik denk ook dat ik een jongetje draag. Behalve dat ik misselijker ben voel ik me hetzelfde als de vorige keren. Bij de tweede dacht ik echt dat ik een meisje zou krijgen, aangezien ik die keer wel misselijk was en de eerste keer niet. Blijkbaar ben ik elke zwangerschap een beetje misselijker :) Misschien is het zelfbescherming hoor, dat ik vast wen aan het idee van drie jongens.Ik wil graag een pretecho bij de 16 weken maar vl vindt het niet nodig:"dat zien we bij de 20 weken toch al!" :D Ja, want zo werkt dat lief...

Jaleisha, haha, heb hardop moeten lachen om je man. Zo overtuigd van zijn kunnen! Tja, van positief denken is nooit iemand slechter geworden :)

Mamalol goed bezig hoor! Fijn dat het afvallen zo goed gaat! Hoeveel ben je al kwijt? En dan is het inderdaad misschien wel zo verstandig om even niet zo bezig te zijn met zwanger worden. Houd je wel goed in de gaten of je niet toevallig toch zwanger raakt, want dan moet je niet meer zoveel blijven afvallen he, ivm de stoffen die vrijkomen bij het afvallen.

Morgen word ik proefpersoon bij de Fontys. Is altijd erg leuk. Mogen de studenten mooi echo's oefenen op me. En zie ik mijn beebje nog eens :)

12. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit zijn mijn ovutestjes, welke is t donkerste?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      6
  13. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vierde van onderen voor mijn gevoel

14. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik ook mamalol maar die is net zo donker als de bovenste (die is van vandaag)

Succes trouwens met afvallen! Knap!

15. DaLuna

DaLuna Lid

31 dec 2015
    51
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik dacht diegene die boven die `niet gerookt´ staat (of staat dat er niet hahaha)

16. DaLuna

DaLuna Lid

31 dec 2015
    51
    0
    0
    NULL
    Leiden
    #2796 DaLuna, 19 jan 2016
    Laatst bewerkt: 19 jan 2016
    Goedemorgen dames,

IK zat eens zo'n beetje te lezen, en toen zag ik staan.. (weet niet precies meer waar).. Maar dat als je het "gezellig maakt" op de dag van je eisprong, dat je dan maar 20% kans hebt om zwanger te raken?

Vraag me dan af, wat vermeerderd de kans? Ja sorry hoor, ben echt een leek hierin, haha. Voel me echt zo'n sufferd af en toe!!

17. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of dat waar is daluna maar ik weet wel dat mijn dochter op de dag van de eisprong verwekt is. Toen mn man en ik bezig waren voelde ik mn eisprong en voila.... zwanger.

18. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mamalol knap dat je het zwanger worden even op een zijspoor kan zetten. Ik heb een bmi van 40 en ik ben ook aan het afvallen nu. Maar ik kan het zwanger worden niet uit mn hoofd krijgen. Ik wou dat ik jou instelling had,

Appel ik zeg ook de vierde en de vijfde. Heb je er toen ook gebruik van gemaakt?

Bioluun wat leuk zeg! Veel plezier vandaag! Hoe kom je erbij om dit te doen? Werd je ervoor gevraagd of kon je je ergens hiervoor aanmelden?

19. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha daluna, neer er staat 'niet gecon van niet geconcentreerd. Had toen te veel water gedronken.

Zojuist weer een gedaan en bij blijft positief 😬 Ik snap er niks meer van pffff. Zit nu op cl dag 21.

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    #2800 Bioluun, 20 jan 2016
    Laatst bewerkt: 20 jan 2016
    Hmm appel vind ze eigenlijk allemaal niet positief. Is dit 1 test per dag? Dan zou je zomaar een piek kunnen hebben gehad tussen die twee donkerderen. Maar zou nog even doortesten voor de zekerheid.

Daluna je hebt meer kans op ern zwangerschap als je de dag voor je eisprong seks hebt. Heeft iets te maken met de levensduur van je eicel en de tijd die het sperma kost om door je baarmoeder en eileiders heen te komen.

Oefenecho was leuk! Beebje spartelde weer leuk en maakte het de studentes niet gemakkelijk. :) wel mooi wat meer info gekregen dan de vk altijd benoemd. Navelstreng is goed, neusbotje gezien, en een nub. Die gooi ik straks even op het nub-topic. Grappig dat alle metingen twee dagen verder waren dan mijn termijnecho zei. Ik heb me opgegeven via de website vsn de fontys. Gratis echo? Staat er dan. Gratis echo bij zwangerschap

Deel Deze Pagina