Deze zijnvan gister en eergister. Kan t nog donkerder? Dan kan t inderdaad zijn dat ik 'm nog niet heb gehad...
Hier gaat het goed.. moe dat wel.. Slaap moeizaam.. val als een blok in slaap maar snachts veel wakker.. dan weer plassen hahah Agh ja het hoort er bij.. Wat is het koud he.. brrrr
Wat leuk van de echo Bioluun. Hier was ik bij mijn dochter in de tweede ronde zwanger en bij zoontje in de eerste ronde al. Terwijl ik was gewaarschuwd dat het lang kan duren met hypothyreoidie. Maar niets van gemerkt dus. Een goede instelling op het moment dat je zwanger wilt worden is erg belangrijk. Op dit moment goed ingesteld. Wat knap van de dames die proberen af te vallen! Succes!
5dpo........ mag de tijd wat sneller gaan plse? Deze ronde echt alle kansen benut ik ben dus rete nieuwsgierig!
Ben eigenlijk nog een week te vroeg voor de nub.. Maar een iemand heeft gereageerd en die denkt een meisje! Rustig afwachten... Appel bij mij werd er 1 net zo donker (donkerder zelfs) als de controlestreep. Zie bericht 839
Bedankt voor jullie reacties! Heb er net een gedaan en inderdaad net zo donker als controle streep! Jeej! Nu hebben we vanaf cldag 10 het om de dag gedaan om 'm niet te missen. Alleen nu zie ik dat m'n eislrong nog moet komen en nu was zondag de laatste keer... Balen... Kansje gemist... Oe spannend Bioluun. Nog even geduld!
Janmaat je eisprong moet nu toch nog komen? Ik dacht dat als je een donkere streep had dat je ei dan binnen 2 dagen komt.
Klopt volgens mij! Bij een positieve test kan hij tussen 12 en 36 uur ovuleren geloof ik. Dus: veel plezier vanavond Haha Jaleisha, jij schrijf 'alle kansen benut' ik lees: kei veel seks gehad Hopelijk heeft het effect Over een week alweer 12 dpo!
Hoi, meiden Appel: je ovu testen lopen mooi op hoor!! zou zeggen begin alvast met klussen Bioluun: leuk dat je zo en echo heb gehad hier in de buurt heb je denk niet zoiets 11 weken is idd vroeg voor en nub liggen ze vaak nog plat zijden ze toen tegen mij.
Wat spannend allemaal.. Jaleisha "alle kansen benut" hihi.. Nou laten we hopen dat het voor het goede doel is geweest .. Appel28 heel veel succes Bioluun ik vind dat altijd wel heel grappig dat NUB.. Bij mijn nichtje zagen ze toen met 12 weken al best duidelijk (volgens hun dan..) dat het een jongetje werd. Uiteindelijk was het ook een jongetje, maar ik zag het echt niet hoor... Hier vandaag een drukke dag, mijn oudste dochter was jarig, en hadden een feestje. Onwijs druk maar erg gezellig. Ben kapot. Ben wel erg misselijk de hele tijd, maar is dat niet te vroeg nog?.. Heb verder, behalve afscheiding, geen symptomen, maar toch.. Heb zo'n idee...... Nou ja we moeten nog iets meer dan een week afwachten. Ben zoooo nieuwsgierig!!!
Spannende dagen voor een aantal dames leuk leukkk Ik heb het zowaar voo gehouden tot nu hahaha De afgelopen weken kiepte ik echt om.. Miss heeft wen nacht goed slape wonderen gedaan haha.. verder voel ik mij prima.. mag niet klagen hihi.. Bohh wachten duurt lang.. nog 2 weken en 1 dag.. dan ons wondertje bewonderen.. Aftellen is begonnen hahaha
Mijn duiveltjes zijn gearriveerd! Spijtig :s maar het positieve is wel dat men cyclus dus terug op gang is gekomen, jeeeej! Op naar volgende maand! Veel klusplezier appel!
Ah jammer bertxbirgit! Daluna, spannend! Nog een week en dan weet je het! Hopelijk klopt je voorgevoel.
Daluna: gefeliciteerd met je dochter!! Misselijk te vroeg nou volgens mij kan het wel al hoor de ene pas later de ander merkt het gelijk. Heb ook een positief gevoel over jou deze maand hopelijk klopt het voor je lindy: wordt nog even spannend gehouden voor je wij mogen volgend weekend met de pretecho weer even gluren bertxbirgit!: Aww dat is wel jammer maar idd een teken dat alles gewoon weer lekker en goed werkt ook wel fijn!! Wanneer is dan ongeveer je NOD? kunnen we het lijstje er weer even bij pakken. Hier de 17 weken bereikt!! wat gaat het hard hou het bijna niet bij haha Gelukkig gaat het vanzelf. Voel me nog erg goed en ondanks de hard groeiende buik zit deze nog niet erg in de weg ik sport nog en heb er geen last van. Beloofd hopelijk weer een zwangerschap uit een boekje te worden.