❤Nod lijst❤ Cares86, ronde 2, NOD: 24 jan Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Nox, ronde 2, NOD: 3 feb Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb Bertxbirgit, ronde 2, NOD: 16 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Beccy, ronde 2, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy ❤Afspraken❤ 22-01: Queen1986 - eerste echo 26-01: Koningsgezin - eerste echo 28-01: Bioluun - echo combitest 29-01: Queen1986 - intake 02-02: Kreeftje89 - controle 05-02: Lindy - intake vk en echo 08-02: Koningsgezin - intake vk 09-02: Kreeftje89 - 20 weken echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Was idd de lijst vergeten snel alles terug correct gezet, heb alleen geen NOD-datums van beccy en fabrosa. 17 weken al! al bijna in de helft
Zo kun je m ook lezen.. hahaha ik bedoelde meer on the right days haha dirty minds! Nu jij appel, jouw beurt! Daluna spannend.. wanneer ga je testen? Kreeftje maar even serieus, het gaat ook echt snel. Bedoel sprak met meiden die nu ondertussen op hun eindje lopen terwijl ik nog de gesprekken van de testjes ver op t geheugen heb liggen.. 6 dpohooo ...........
Ik kan voor het eerst volgende week testen, en geduld is niet mijn sterkste punt. Het liefst zou ik vandaag al testen whahaha..
BertxBirgit Jammer! Maar nu weet je wel een beetje hoe je cyclus loopt toch? Veel succes in de volgende ronde, en een maand vliegt zo voorbij... Is je NOD dan de dag dat je overtijd bent? Kreeftje89 wauw tijd gaat hard hoor... 17 weken en willen jullie weten wat het wordt? Of weet je dat al Laten we hopen dat jouw voorgevoel klopt, heb vandaag mijn moeder een beetje voorbereid, ze heeft het idee dat mijn zus zwanger is.. HAHA, ik zo uhm oke.. Ze zegt ja maar ze wilde volgens mij helemaal nog niet.. Ik zo nou wij hebben allebei rammelende eierstokken hoor.. Zegt ze nouuu ik heb alle babyspullen weggedaan, moet ik weer gaan kopen dan? HAHA geweldig
Haha leuk Daluna dat je moeder zo reageerde. Fijn als de reacties goed zijn. Toch nog even een ovu vraagje, ben er niet zo in thuis sorry 🙈. Ik had vandaag weet een super positieve test, zo donker als de controle streep. Maar hoeveel dagen blijft ie zo? Twee dagen toch? En dan wordt t toch weer lichter he? Dus na laatste positieve springt je ei pas toch?
Volgens mij blijft ie niet zo lang zo donker lees regelmatig dat meiden hun piek gemist hebben omdat ze maar eens per dag testte. en 24 - 48 uur erna springt je eitje.. Is je streep minstens net zo donker als de controle streep?
Hee Dames, wij hebben de termijn echo gehad ooh zo mooi weer!! Ik klets dan wel niet meer zo mee maar hou jullie zeker in de gaten.. hihi
Vorige week dinsdag heb ik mijn eisprong gehad, Jaleisha We hebben maar de hele week gelijk "alle kansen benut" zoals eerder al heel mooi werd verwoord, hahaha.
Hoe is het hier meiden? Vandaag 6 wkn.. zo onwerkelijk nog ☺.. Toch gaat het vrij snel.. Slaap helaas nog steeds slecht veel wakker snachts.. Nog 2 wknnkrijgen wij een echo.van mij mogen dese weken heel snel voorbij zijn...
Haha dan lopen we nog gelijk op daluna Hier nu 7dpo.. sinds 5 dpo wat kramp en gisteravond weer ff.. Zou te vroeg zijn voor menstruatie lijkt me. Wanneer is jouw nod? Linde, time flies he! Laat je maa lekker snel uit die eerste weken zijn, meer zekerheid en een echo.. spannend!!
Jaleisha ik moet donderdag ongesteld worden zeg maar, dus dan denk ik dat dat vrijdag is? (ik ben nog niet helemaal thuis in de termen.. haha) Lindy slaap je slecht omdat je het spannend vind of voel je je niet lekker? Hoop dat deze 2 weken voor jou voorbij vliegen xx
Ik ben altijd slechte slaper geweest.. afgelopen maanden sliep ik als een os.. en nu ben ik om ieder geluidje wakker.. vet irritant.. en voor je danbweer in slaap ben.. kwa lijf gaat het goed. Bijna geen misselijkheid. Alleen moe. En af en toe wat buikpijn