Jaleisha, super gaaf voor je!! Gefeliciteerd! Ik heb een test gedaan, maar die is alsnog OMO wit.. Maar ik heb hem gisteravond gedaan, ochtendurine is natuurlijk beter he... Ik voel me echt zwanger, borsten doen zeer, mn vriend kan ik niet luchten of zien (haha, en die jongen doet eigenlijk geen vlieg kwaad), maar goed.. We zullen zien, nog even afwachten dan maar.
Nog even spannend dus daluna! Ik ga voor je duimen. Jaleisha zo blijft het toch het mooiste om te zien he. Super joh! Gefeliciteerd!
Nou en of! Vriend zag gister de streepjes maar toch was ie sceptisch.. En nu is ie in shock. Is ff de deur uit gegaan want mijn ouders komen (los van elkaar, zijn al heel lang gescheiden ) ineens spontaan langs. En hij moet even met zn eigen alleen zijn.. Misschien toch een beetje angst en spanning voor m. Ben ook nog in shock stom eigenlijk maar vond turen leuk maar had wel de instelling dat t niet zou zijn tot ik dit zou zien .... Oh lord en nu mond houden tegen iedereen... pff
Jeahhhhh jaleisha Gefeliciteerd keurig opgelopen en met die digitale kom je er niet meer onderuit TOp!! Dalun ik ga hard voor je duimen ik testen 4dagen voor nod licht positief met kruidvat middag urine dus of ochtend urine altijd beter is?? weet niet verschild per persoon denk ik.
Ik heb gister 4 kruidvat testen gekocht, eentje aan mn vriendin gegeven gister ,want die zei opeens, ja ik voel me zo zwanger... HAHA, nou ja ik vond hem echt OMO wit, mijn vriendin zag iets, maar als ik er een foto van ging maken, en zelfs in negatief zagen we niks. Dus... Mis doe ik er zo wel eentje hihi. Ik hou jullie op de hoogte. Gaaf hoor Jaleisha, nu idd je mond moeten houden, dat is het moeilijkste lijkt me!!! Ik kwam bij mijn dochters er vrij "laat" achter (7 weken en 9 weken) dus ik vertelde het maar gelijk haha
❤Nod lijst❤ Cares86, ronde 2, NOD: 24 jan Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan DaLuna, ronde 2, NOD: 28 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Nox, ronde 2, NOD: 3 feb Beccy, ronde 2, NOD: 4 feb Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb Bertxbirgit, ronde 2, NOD: 16 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 ❤Afspraken❤ 26-01: Koningsgezin - eerste echo 28-01: Bioluun - echo combitest 29-01: Queen1986 - intake 02-02: Kreeftje89 - controle 05-02: Lindy - intake vk en echo 08-02: Koningsgezin - intake vk 09-02: Kreeftje89 - 20 weken echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
En Daluna? Al getest? Ik nu al spijt van de ovutestjes. Denk echt de hele tijd dat ik'm piek heb gehad maar na 3 dagen en 6 testen verder blijven ze positief...
Thanks meiden!! Ik heb 2 miskramen gehad na mn eerste 2 dus ben nu voorzichtiger met vertellen al. plus wil t benieuwd eerst ff zelf en samen verwerken. ben doodop van de drukke dag. ga zelfs de bende in de keuken laten voor wat t is. Morgen een nieuwe dag.....
heel meiden lang geleden dat ik hier iets geschreven heb maar vandaag kom ik leuk nieuws brengen vanmorgen had ik een positieve test🎉 donderdag is mijn NOD. foto is niet van goede kwaliteit na het uploaden😐
Wauw Cares86, van harte gefeliciteerd!! Ik heb ook donderdag mijn NOD en ik heb 2 keer getest maar nog steeds OMO wit. Ik heb nog een test en die bewaar ik gewoon tot donderdag nu
duidelijker kan niet...ik ben blij☺ daluna veel vrouwen testen pas na NOD positief. welke test gebruik je? vanmorgen vroeg had ik en dipstick ultra gevoelig van z&k en daarna een test van k2v5 en die was veel duidelijker dan die gevoelige test...
Wauw! Proficiat Cares! Is een vruchtbare maand hier precies! spijtig dat ik daar niet toe behoor.. :s hopelijk hier half feb ene mooi testje
❤Nod lijst❤ Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan DaLuna, ronde 2, NOD: 28 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Nox, ronde 2, NOD: 3 feb Beccy, ronde 2, NOD: 4 feb Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb BertxBirgit, ronde 2, NOD: 16 feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 ❤Afspraken❤ 26-01: Koningsgezin - eerste echo 28-01: Bioluun - echo combitest 29-01: Queen1986 - intake 02-02: Kreeftje89 - controle 05-02: Lindy - intake vk en echo 08-02: Koningsgezin - intake vk 09-02: Kreeftje89 - 20 weken echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Cares: Wat leuk gefeliciteerd!!! Daluna: ben wel erg benieuwd wat jou testjes gaan doen en misschien wel gelijk met een vriendin. BertxBirgit: Ik ga er gewoon maar vanuit ik ga je positief instralen!!! Hier week is weer begonnen ml weer aan het werk oudste naar peuterschooltje huisje weer aankant jongste op bed mama heel even rust. Helaas ook minder leuk nieuws oma van ml jonge oma trouwens van 66 ligt erg slecht door die vervloekte klote ziekte. ML heeft het zwaar ze was altijd erg gedreven en actief en hij sliep daar als kind elk weekend wilde zelfs bij haar wonen op haar grote boerderij met prachtig stuk land/ tuin waar je nu nog de wildste verhalen over hoort. Niks was te gek wilde je een groot zwembad of met 5 vriendjes blijven slapen of rijden op een grasmaaier alles mocht en alles kon. Die zelfde vriendjes zijn samen met ml op gegroeid tot nu volwassen jonge mannen en nog steeds als vrienden samen. Vorig weekend kwamen zij weer mee, maar dit keer was het anders we zijden het niet tegen haar maar voor de mannen was dit een soort afscheid ze hoorde dat het slechter ging en wilde haar nog zo graag even zien. In de grote tuin herinneringen opgehaald wat een top tijd ze daar hebben gehad, en wat was ze blij ze allemaal weer te zien. Nog geen week later gaat het nog slechter schoonmoeder stond afgelopen vrijdag onverwachts voor de deur huilend ook schoonzusje was gebeld om naar ons toe te komen. De dokter was geweest het gaat in ene erg hard 5 jaar tevergeefs gevochten en nu geven ze haar nog max 3 weken ze is nog bij ze is helder ze maakt alles heel bewust mee maar weigert op te geven. Het is triest om te zien hoe haar hoofd wilt maar haar lichaam haar in de steek laat. Ze ligt nu alleen nog maar in bed eten houd ze niet tot nauwelijks binnen. Het gaat in ene zo snel ik hoop dat ze de dvd van de 4d echo nog kan zien zondag de geboorte van ons 3e wondertje zal ze helaas niet meer mee maken. We gaan een moeilijke tijd tegemoet, geluk en verdriet liggen dicht bij elkaar.
Och Kreeftje wat een verschrikkelijk nieuws Dat zijn geen leuke dingen. Ik hoop voor je dat ze de echo nog kan zien. Voor de dames die positief getest hebben: gefelicitieerd!
Ik hoop dat je stralingen gaan werken Kreeftje! Wel heel jammer verhaal van de oma van je man. Ik hoop dat ze zachtjes en vredig zal gaan met niet te veel pijn. Geniet nog samen van de laatste momenten! Veel sterkte!
Hoi dames, jullie zijn al een tijdje bezig met het topic zie ik. Maar kan geen ander topic vinden wat net begonnen is en wilde me graag bij jullie voegen. Wij zijn inmiddels al 7 maanden bezig weer voor een derde. Helaas is een zwangerschap in de derde ronde misgegaan en nu dus op voor ronde 8. Bij de tweede zijn we ook al 13 maanden bezig geweest. Dus ik vrees voor herhaling. Mag ik met jullie mee schrijven?