Haha bioluun. Er is vast nog wel ergens een plekje vrij in de auto...alleen geen bed meer over Testje misschien toch maar meenemen idd. Mijn kaartje laat nu wel een duidelijke dip zien. Hoop maar dat ie straks mooi terug oploopt en dat dit een innesteling dip is!
Wauw Nox wat onwijs gaaf! Super duidelijke test inderdaad!! Gefeliciteerd!!! Lieve meiden, onwijs bedankt voor de lieve woorden. Doet me goed. Ik baalde gister ontzettend, en mijn vriend ook... Maar weet je, het is pas ronde 2, we mogen echt nog niet klagen hoor!!! We gaan gewoon erg positief naar de volgende ronde! Al die zwangere dames hier moeten ons toch ook aansteken Beccy; onwijs veel plezier op vakantie! Ik hou ook erg van Center Parcs, heerlijk!!!
Trouwens gister wel erg leuk nieuws gehoord. Mijn beste vriendin en haar man zijn ook bezig voor een kleintje En nu lopen we ook nog gelijk met de cyclus, dus dat zou wat zijn, zouden we misschien wel tegelijk zwanger kunnen worden, dat zou wat zijn!!!! Te leuk Ben helemaal hyper ervan
Daluna wat leuk meisj Tegelijk zwanger zijn is zooo leuk.. Ik scheelde 2mnd met mijn vriendinnetje was zo leuk
O dat is idd leuk daluna! Ik was samen met m'n beste vriendin zwanger allebei de keren. En nu ben ik ook samen met een vriendin zwanger al is zij nu al 4 maanden zwanger. Beccy heel veel plezier volgende week. Lekker genieten. Ik zou ook wel willen. Ik kan me voorstellen dat je testen mee wilt nemen. Al is het denk ik ook lekker om er even niet aan te denken Rn er niet zo mee bezig te zijn. En appel wanneer wil je gaan testen? Voor de rest allemaal bedankt voor de felicitaties. Het is nog onwerkelijk. En ik heb nu meteen de angst van zal het allemaal wel goed gaan...
Ik zit in een vriendinnengroep van 11 dames. Toen ik nog net zwanger was van de oudste (was 41+2), vertelde een vriendin dat ze zwanger was. Daarmee kwamen we op 5 Vd 11 tegelijk zwanger! Kei leuk, die zitten nou ook allemaal bij elkaar op de peuterspeelzaal.
Lekker Beccy even relaxen! Zou leuk zijn Daluna, samen zwanger zijn met je vriendin. Twee vriendinnen van mij zijn ook zwanger, ik hoop zo dat ik ook zwanger ben, lijkt me super leuk en speciaal om dit samen te mogen delen en onze kinderen samen te laten opgroeien. Ik heb nog geen tekenen eigenlijk Bioluun..... Ook nog geen gespannen borsten dat had ik de voige keren wel. Beetje zwaar gevoel in m'n buik maar kan ook dat ik me dat verbeeld.
Nox: Waaauw, die is echt heel duidelijk! Gefeliciteerd! Wie weet omdat het zo duidelijk is al een paar dagen voor Nod dat je een tweeling hebt Beccy: Heel veel plezier op vakantie en hopelijk terug thuis komen met 2 streepjes! Appel28: Geen symptomen is soms eem symptoom van zwanger zijn he De kindjes van mijn neef verschillen telkens 13 dagen met mijn dochters. Echt super grappig! Net of we het er voor gedaan hebben maar zij houden het nu wel op 2. Omdat de kindjes van dezelfde leeftijd zijn trekken we ook heel veel met hun op.
❤Nod lijst❤ Mamalol, ronde 2, NOD: 27 jan Appel28, ronde 4, NOD: 1 feb Beccy, ronde 2, NOD: 4 feb Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb BertxBirgit, ronde 2, NOD: 16 feb Whoppie, ronde 8, NOD: 17 feb DaLuna, ronde 3, NOD: x feb Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox ❤Afspraken❤ 02-02: Kreeftje89 - controle 05-02: Lindy - intake vk en echo 08-02: Koningsgezin - intake vk 09-02: Kreeftje89 - 20 weken echo 24-02: Cares86 - 1ste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
De lijst van zwangeren wordt wel heel lang nu. Komaan dames in de Nod-lijst, zorgen dat de zwangerschapslijst nog langer wordt! Ik verschiet er echt van dat iedereen hier zo immens vruchtbaar is! Super
MIjn oudste dochter en mijn neefje schelen 4 maanden, mijn jongste dochter en mijn nichtje verschillen 2 maanden en mijn jongste neefje scheelt weer 10 maanden met mijn jongste dochter. Dus de kinderen van mij en mijn zussen zitten erg dicht op elkaar, alles binnen 3 jaar haha. Mijn zusje heeft ook babykriebels, dus hopelijk lukt het daar ook snel
Mijn temperatuur is weer flink gestegen, nu 7dpo...Ben zo benieuwd nu...Ga zo de tassen inpakken voor ons midweekje weg, maar de testen gaan toch mee haha..hoe wel ik echt alleen ga testen als ik pijnlijke borsten krijg en ergens denk dat ik zwanger ben...op dit moment helemaal niks van kwaaltjes.
Beccy, die voornemens had ik ook. Alleen testen als ik pijnlijke borsten heb. Maar nod is eigenlijk dinsdag maar had vrijdag de 22 pas een knalpositief ovutest. Dus misschien beter om pas donderdag of vrijdag te testen... Blijft spannend he! Pffff.... Fijne vakantie!!!
Gisteren weer lekker gezellig gemaakt en in een keer hing alles onder het bloed! Wat moet ik daar nu weer van denken?! Geen krampen of pijn gehad en er is na gisterenavond ook niets meer uitgekomen..
Wat raar bertxbirgit! Misschien een ovulatiebloeding? Daar zit je toch ongeveer in je cyclus? Een ovulatie kan worden uitgelokt door een goed orgasme (hahaha ik had hierboven per ongeluk uitgelikt getypt ).
Hoe is het nu bertxbirgit? Zo ff naar de ha. ff mn medicijngebruik aanpassen aan de zwangerschap. En ik heb de vk gebeld. 29-2 heb ik mn intake en mn eerste echo. Pfffff je kan wel onzeker worden als kwaaltjes opeens weg zijn...
Bioluun: Een ovulatiebloeding zou mij nogal verbazen. Heb dat gehad in de cyclus dat ik zwanger was van Anthe en dat waren mss 2 drupjes. Nu hing ik onder, men vriend en het bed?! Dus lijkt me nogal veel. Ik denk gewoon een adertje geraakt of zo want heb daarna ook geen bloed meer gezien. Ook niet meer tijdens het gezellig maken daarna. Ik wist trouwens niet dat je een ovulatie kan uitlokken met een orgasme. Wel grappig! Nox: Alles terug in orde hier hoor Je moet je niet te druk maken over die kwaaltjes. Geniet maar van je zwangerschap en niet aan iets ergs denken of zo. Weet dat het niet zo simpel is, maar probeer toch maar Ik zou het net leuk vinden als ik geen pijn heb een niet misselijk ben