Hoi, meiden even een stuk terug lezen Nox gefeliciteerd!! leuk weer een zwangere er bij. De rest maakt het ook goed. Komen weer spannende momenten aan zie ik leuk leuk leuk hou van positieve testjes dus kom maar op hahaha Hier: vandaag 19 weken. Vorige week zaterdag een 3d 4d echo gehad. En we krijgen er weer een Zoon/Broertje bij een echt mannen huis heel leuk helemaal zin in Zaterdag mogen we de echo opnieuw doen aangezien vorige week zaterdag niet zo een suc6 was. Jongste bleek oorontsteking te hebben wisten we toen nog niet maar die heeft de hele echo zitten gillen niemand kon ze hoofd erbij houden en manlief kreeg er ook helemaal niks van mee die was alleen maar aan troosten en ook op dvd die je mee krijgt met ook beeld van jezelf, er is niks van te verstaan. Klein gelukje we mogen dus wel weer even opnieuw komen gluren.
Hee wat leuk kreeftje!! Je had al een jongetje verwacht toch? Toch geen meisje erbij dan. Al een beetje aan het idee gewend? Wat vervelend dat je kleine zon last van oorontsteking had! Gaat het alweer wat beter? Bijna op de helft alweer!! Wat gaat dat snel zeg! Welkom thir! En aan de slag! Haha!
Kreeftje89: Proficiat met jullie 3de zoontje! Leuk dat jullie de echo mogen overdoen. Hopelijk gaat het snel beter met de oorontsteking. Zullen we mss ook de uitgerekende datum bij in de lijst plaatsen? vind ik wel leuk
Haha heb meteen even naar het echocentrum gebeld voor een afspraak voor de geslachtsbepaling! Nu wil ik het ook weten!! en mag de 17e al langskomen! Dan ben ik precies 15 weken. Ze zei dat dat al zekerheid geeft Spannend!!
Helaas.... Vanmiddag ongesteld geworden... 😔 Zit effe in een dipje maar ik mag niet klagen. Ik voelde me zo zwanger vorige week maar deze week eigenlijk al niet meer. Jammer... Op naar de volgende ronde! Nieuwe nod 9 maart....
Doen jullie eigenlijk wat extra's? Ik heb extra vit d genomen en granaatappelsap. Ik had daar over gelezen dat je er snel mee zwanger raakt. Of in ieder geval dat je eitje er super mee innesteld. Ik ben geneigd te zeggen dat het werkt!
❤Nod lijst❤ Beccy, ronde 2, NOD: 4 feb Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb BertxBirgit, ronde 2, NOD: 16 feb Whoppie, ronde 8, NOD: 17 feb DaLuna, ronde 3, NOD: x feb Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox ❤Afspraken❤ 05-02: Lindy - intake vk en echo 08-02: Koningsgezin - intake vk 09-02: Kreeftje89 - 20 weken echo 17-02: Bioluun - geslachtsbepaling 24-02: Cares86 - 1ste echo 29-02: Nox - intake vk en 1ste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Bioluun: Wat spannend! Heb je een beetje een voorkeur? Appel28: Wat jammer, hopelijk is het volgende keer wel raak he! Nox: Ik neem enkel foliumzuur in. Ik eet ook wel regelmatig granaatappel maar dat is gewoon omdat ik dat graag eet, deed dat vroeger ook al
Bij mij was de ovulatietest veel lichter dan afgelopen woensdag. Ik ga er maar van uit dat mijn spiraal er net te laat uit was. We zullen twee weken afwachten maar ga er niet van uit.
Hmm, afgelopen woensdag de spiraal eruit, toen al wat positieve ovulatietest. Ook volgens de huisarts vruchtbaar slijm, alleen vandaag steeds stolsels. Zou dat nog komen van de spiraalverwijdering of toch menstruatie. Alleen dan komt de menstruatie wel weer erg vroeg. Iemand ervaring hiermee??
Thir met die stolsels kan ik je niet helpen. Nooit spiraal gehad. Maar over die ovutesten heb ik wel een idee. Ik denk dat je of een dag voor je afspraak positief zou hebben getest wat inhoudt dat je 1 of 2 dagen daarna je eisprong had. Of je hebt donderdag niet getest en die zou positief zijn geweest. Dan had je dus vrijdag of zaterdag je eisprong. In beide gevallen alle kans zou ik zeggen! Als je ze hebt benut natuurlijk Beccy hoe is je vakantie geweest? Nog getest? Of al ongesteld?
Het is mijn menstruatie geworden. Lichaam nog even in het goede stramien komen blijkbaar. Zodra de menstruatie weg is direct beginnen met de ovulatietesten.
Hoi Thir ik had dit ook na verwijderen spiraal. Eerst een paar dagen vloeien. Ik had t idee niet echt ongesteld te zijn maar na 35 dagen kwam mijn cyclus weer op gang
❤Nod lijst❤ Beccy, ronde 2, NOD: 4 feb Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb BertxBirgit, ronde 2, NOD: 16 feb Whoppie, ronde 8, NOD: 17 feb DaLuna, ronde 3, NOD: x feb Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox ❤Afspraken❤ 08-02: Koningsgezin - intake vk 09-02: Kreeftje89 - 20 weken echo 17-02: Bioluun - geslachtsbepaling 23-02: lindy termijn echo 24-02: Cares86 - 1ste echo 29-02: Nox - intake vk en 1ste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Hier na verwijderne spiraal een 4 dg later mijn normale ongi gekregen niks geks.. de maand erna was ik heftig ongesteld maar 4 dagen ofso en die maand zwange Hier gaat het goed.. op de schrik na.. Vrijdag goede echo gehad. Mooi kloppend hartje Gister avond bloed verlies.. de wereld schoot onder mijn voeten vandaan... gelukkig mochten we vanmorgen voor echo komen.. en zagen al vrij rap kloppend hartje.. Gelukkig alles goed ☺.. Hoe is het hier verder?