Pfoeh Lindy das schrikken idd! Gelukkig kon je snel terecht voor een geruststellende echo. Hier rustig aan, wachten tot m'n ongie voor bij is en dan wachten op eisprong. Aangezien mijn cyclus lang is duurt t nog wel effe.
Wat fijn dat je een echo hebt gekregen en gerustgesteld bent Lindy! Dit was idd niet een normale menstruatie. Is nu al opgehouden. We wachten af..
Bioluun: Jongste ging gelijk naar de antibiotica beter gelukkig. Klopt had een jongen verwacht. Hoefde niet aan het idee te wennen voor mij gevoel wist ik het al 99% zeker dat het een jongetje was had alleen nog bevestiging nodig Spannend dus strx ook een geslachtsbepaling wat leuk heb je al een klein vermoede?? Nox: om zwanger te worden deed ik niks extra's behalve foliumzuur slikken. Misschien een beetje stom gedacht maar ging er eigenlijk wel en beetje vanuit dat gelijk raak zou zijn hier. En werd die gedachte werd wel weer bevestigd. Over spiralen kan ik helaas niet mee praten nooit gehad en ook niet van plan die ooit te nemen Lindy: Had al een beetje gevolgd op fb gelukkig is alles goed met kleine ukk. Hier morgen 20 weken echo we moeten er aan geloven we zijn alweer bijna op de helft leuk en een beetje spannend wordt het al strx praten we niet meer over hoe ver ben je maar hoeveel weken moet je nog Zaterdag 3d 4d echo gehad deze was zeer geslaagd we hebben echt prachtige beelden van ons kleine mini mannetje. zo even delen hij steekt ze tong even uit
Nou word ik toch wel heel nieuwsgierig naar kreeftjes echo! En ook naar beccy. Hoe was de vakantie? En wat is het geworden?
❤Nod lijst❤ Beccy, ronde 2, NOD: 4 feb Mamma Chan, ronde 3, NOD: 7 feb Whoppie, ronde 8, NOD: 17 feb DaLuna, ronde 3, NOD: x feb Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart BertxBirgit, ronde 3, NOD: 10 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox ❤Afspraken❤ 17-02: Bioluun - geslachtsbepaling 23-02: lindy termijn echo 24-02: Cares86 - 1ste echo 29-02: Nox - intake vk en 1ste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Hier zijn spijtig genoeg (een week te vroeg!!) de duiveltjes gearriveerd :s Hopelijk is het volgende ronde wel raak. We gaan er terug met volle moed tegen aan! Hoe is het met de andere dames hier? Beccy en Mamma Chan een posi test? En hoe zijn de echo's geweest voor de andere dames? Weinig geklets hier de laatste tijd
Hier vanmorgen weer een licht streepje Ik snap er de ballen van! Ik ga er maar vanuit dat het einde oefening is.. Wel veel witverlies!
Oeh mamachan, wat bedoel met met einde oefening? Nod is toch over twee dagen? Streepje is dan toch goed? Jammer bertxbirgit, vroege eisprong gehad dus. Wist je dat? Wanner mag je voor een echo Bioluun? Heb je een voor gevoel?
Ze worden niet donkerder, gisteravond ovu test gedaan, daar kwam eerst een dikke lijn tevourschijn daarna kleurde die wat smal donker in😳 De vorige ovu testen die ik deed banaf 2febr stond niks op😳 Snap dr niks meer van
Mamma Chan vervelend dat het niet gewoon duidelijk is... Heb je een foto van je testen? Misschien eens een ander merk proberen? Je weet dat sommige ovutesten ook op zwangerschap reageren hè? Houd hoop! Appel ik mag woensdag naar het echocentrum! Kado van m'n moeder voor m'n verjaardag Iedereen denkt alleen dat we een week later pas de echo hebben! Ik heb niet een vast voorgevoel. Denk soms een meisje, maar dan denk ik meteen weer dat ik dat alleen maar denk omdat ik dat graag zou willen. Als ik denk jongen, dan denk ik dat ik dat denk om mezelf te beschermen. Er zijn wel dingen anders nu: veel meer chagrijnig, puistjes, meer misselijk geweest. Dus we wachten af.
Van gisteravond Onderste droogde op als een dunne lijn en de bovemste is vam 2dagen geleden Voor t eerst in mijn leven snap ik hier niks van!!
Appel28: Nee, geen idee wanneer die dus is geweest. Ik heb altijd rond de 28 a 30 dagen gezeten voor 1 cyclus ook zonder anticonceptie dus wel even gek die 21 dan. Achja, even ontzwangeren of zo? mamma chan: Wat raar! Ik denk dat je spijtig genoeg niet meer kan doen dan afwachten :s We duimen allemaal mee dat het toch gaat donkerder kleuren!