goedenmorgen Hier ook niet ongie en geen tekenen, steken zijn weg. temp ineens omhoog geschoten, ik snap echt niks van mij lijf.. heb ik dan een ongie gehad van 1 dag, dan zou ik een cyclus hebben gehad van 17 dagen.... weet niet wat ik moet een nieuwe cyclus vanaf 28 jan aanmaken of wachten tot mijn ongie... kan ik ook nog zwanger zijn? maar weet niet of die kans er zit
Hmz in theorie zou het kunnen maar dan had ik toxh een knal test moeten hebben? Vind het vreemd die cyclus van 17dagen😳
Als ik je tempkaartje bekijk zou ik zeggen dat je net je ei gehad hebt eigenlijk ... Een dip op dag 15,16 en daarna een tempstijging. Is ook een vrij normale dag in je cyclus om een eisprong te hebben. Of zie ik het helemaal fout? O en er zijn ook zwangerschapstesten die lichte streepjes geven bij de eisprong.
Ja hoor bioluun alleen heb ik dan van 11jan tot 28jan een cyclus van 17dagen gehad. Heb 1,5 dag gebloed die tijd.. Dat vink ik het vreemde eraan. Laten we hopen dat ik nu een normale cyclus heb
Mamma chan: Ik heb ook net een heel korte cyclus gehad, dus ik zou er we van uitgaan dat je ei er is/net is geweest. Gewoon ekker veel blijven doorklussen
]❤Nod lijst❤[/B] Beccy, ronde 2, NOD: 4 feb Mamma Chan, ronde 4, NOD: 26 febr Whoppie, ronde 8, NOD: 17 feb DaLuna, ronde 3, NOD: x feb Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart BertxBirgit, ronde 3, NOD: 10 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox ❤Afspraken❤ 17-02: Bioluun - geslachtsbepaling 23-02: lindy termijn echo 24-02: Cares86 - 1ste echo 29-02: Nox - intake vk en 1ste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Mijn nieuwe nod is 4 maart Vreemd van je cyclus mama chan....hopelijk toch raak nu je weet het niet waar je lichaam mee bezig is...
❤Nod lijst❤ Whoppie, ronde 8, NOD: 17 feb Mamma Chan, ronde 4, NOD: 26 feb DaLuna, ronde 3, NOD: x feb Beccy, ronde 3, NOD: 4 maart Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart BertxBirgit, ronde 3, NOD: 10 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox ❤Afspraken❤ 17-02: Bioluun - geslachtsbepaling 23-02: lindy termijn echo 24-02: Cares86 - 1ste echo 29-02: Nox - intake vk en 1ste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje
Ik zal ook even van mij laten horen. Ben een beetje in de war met mijn cyclus doordat ik twee weken terug een menstruatie had na verwijderen van de spiraal en afgelopen weekend weer een menstruatie Beide wel van korte duur. Ik doe dus braaf de ovulatietesten en wacht op een donker streepje Vandaag al de eerste witte vloed gesignaleerd dus hopelijk duurt het niet lang meer..
Thir28: Komt wel helemaal in orde hoor Ff geduld en dan heb je mooie cyclussen wrs. Veel succes met de zoektocht naar je eitje!
Hoi dames, Een berichtje van mij, Tis druk met de kids en de carnaval net achter de rug. Afgelopen zondag verjaardag van de jongste gevierd. En vandaag en fijn kadootje (ongesteld ). Nieuwe NOD is 16 maart. Op voor ronde 9... Ik heb soms gewoon t idee dat het ons weer niet gegund is (binnen het jaar).
Ohh Whopie, balen zeg! Knuffel! Hopelijk is t he de volgende ronde gegund! Thir, mijn cyclussen waren in t begin ook niet meteen normaal. Helaas hoort dit er ook allemaal bij. Ik ben inmiddels weer begonnen met ovutestjes. Gister eerste maar nog veel te licht. Dus nog even wachten...
Hoi meiden ik ben er ook weer.. Mijn NOD is 26 feb maar deze maand is alles even mislukt dus ik denk dat het niet gelukt is.... Veel te weinig elkaar gezien helaas
Net terug van het echocentrum Ik denk dat blauw gewoon mijn kleur is Wordt een echt mannengezin dus Hier zie je ons mannetje even kijken en zwaaien.
Bioluun mooie echo en wat leuk een jongen.. Een echte mannen gezin leuk toch!! Wij hebben ook geslachts bepaling gehad en krijgen ook een jongen 😄 Helemaal happy en de kids ook ze wilde beide graag een broertje.. Hoe gaat het hier met iedereen? Met mij gaat het goed!