Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @keekje: hier de school meestal 4 dagen in het eerste jaar nog..

2. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Oh joh ik dacht gelijk 5..

3. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Ja hier is mijn man vastbesloten dat hij 3 kids wilt en misschien zelfde een 4e.
    Ik twijfelde over een eventuele derde maar van het weekend op kraamvisite geweest. En ben er overuit wil zeker een derde.

Maar absoluut niet nu en mijn man wilt het ook nu niet. Maar pas als mijn zoontje van nu 2 naar school gaat. Mijn dochter mag al over een jaartje naar school.

Twijfel ook weer over hoe en wat zou ook graag willen studeren maar dat is nu niet mogelijk helaas omdat opvang simpelweg niet te betalen is en we niks terug krijgen.
    En geen familie in de buurt helaas anderhalf uur van ons vandaan.

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Hoop snel dat je positief test en alle andere dames!

Wat knap van je dat je nu al aan een derde denkt! Hier zijn onze kids even oud als de jouwe, vind dit toch een pittigr tijd omdat mijn zoontje zwaar in de peuter pubertijd zit.

Scheelt dat je oppas hebt, hier helaas niemand de zorg staat voor mij. Mijn man werkt veel reist ook wel eens voor zn werk. Wel flexibel qua thuiswerken maar niet op vaste dagen helaas. Studeren en werken is dus niet mogelijk,

Gisteren even voor de grap wezen kijken voor hoeveel we kwijt zullen zijn aan opvang voor 3 dagen.
    :$ als ik zou gaan werken zou k er dus nog geld op moeten doen voor opvang.

Dus weet even echt niet wat ik wil. studeren zodra de kids na school gaan of toch gwn voor nr 3 gaan

5. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja wat knap van je! Hoop dat je snel zwanger raakt. Hier staat de zorg dus volledig op mij.
    Belgie maakt het toch een stuk gemakkelijker met 2,5 jaar naar school!
    Hier helaas pas met 4 jr en dan de keus maken of toch studeren en dan pas nr 3 of nu eventueel avond opleiding is niet wat k wil qua opleiding sph, en dan als de jongste na school gaat voor nr 3 gaan.

Zoals jullie kunnen zien weet ik het gwn niet

6. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hai!
    Hoop dat je snel positief test! Hier zit er dus 12 maanden en 1 dag.
    Maar had toen niet durven denken aan een derde. Maar nu kriebelt t wel maar niet voor nu zeg maar.
    Hier ben ik daarin wel weer jong 23 jaar. Dus zou graag ook weer willen studeren maar dat is dus ook alleen mogelijk als de kids na school gaan geen oppas in de omgeving en kdv is voor ons geen oplossing ook niet als k zou werken. Zou er geld bij moeten leggen omdat me man dus vrij fors verdiend en we amper wat terug krijgen.

7. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    hoi meiden,

Moet weer ff flink terug lezen maar iedereen maakt het goed zo zie ik :D

Nieuwe meiden erbij leuk welkom :D

BIoluun zag zo voorbij komen dat er ook weer een knulletje komt leuk hoor ook een echt mannen gezin.

Aynil: ook een knulletje komen wel veel jongens hahah wie gaat dat hier door breken :D

Even voor de nieuwe meiden hier was ook geen plan voor een 3 tot het weer begon te kriebelen en toen ml akkoord ging was het ook nu weer gelijk raak. Onze oudste wordt aankomende maand 3 3n de jongste is 1,5. De 3e is nu onderweg al over de helft. Wordt een drukke gezellige boel strx met 3 knullen waarvan de oudste dan nog maar 3 is kijk er wel erg naar uit.

Hier: Fikse griep achter de rug vorige week het hele gezin lag plat met hoge koorts. Gaat gelukkig alweer beter maar mijn lijf is er nog steeds van aan het herstellen. Morgen avond gezelii met wat meiden naar de huishoud/9maandenbeurs gaan er meer dames heen :D

8. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Kreefje hier ook alles ziek geweest. Gelukkig nu alles weer beter.
    Beterschap! Veel vitamine c nemen

Hier gister en eergister een positieve ovutest. Vandaag duidelijk iets minder. Is m'n eitje dan gesprongen?

Gelukkig flink gezellig gemaakt afgelopen dagen.

9. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beterschap Kreeftje. Hier tot nu gelukkig steeds alleen maar verkouden.

Gisteravond begon de ovulatietest al iets donkerder te worden. Vanochtend een keer met ochtendurine getest omdat ik overdag veel drink en dan hele lichte plas heb. Nu is hij duidelijk positief. Zal vandaag nog een keer testen maar het lijkt erop dat ik mijn ei eindelijk gevonden heb. Was voor mijn doen wel een lange zoektocht :) mijn NOD zal dan over ongeveer 2 weken zijn..

10. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Nou meiden, ik kan me ook aansluiten bij de zwangeren geloof ik (nog niet helemaal! Net 3 weken met de pil gestopt!)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,1 KB
      Weergaven:
      4
  11. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Keekje! Fantastisch!

12. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Keekje! Gefeliciteerd! Snel zeg!
    Geniet ervan!!!

13. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Hmm ik kon het niet laten had nog zon stripje voor id digitale tester. Net weer getest en nu zegt hij niet zwanger. Zou het zijn omdat m'n urine meer verdund is? Heb nog nooit gehoord van een valse uitslag met een digitale test namelijk? Of jullie wel?

Zit nu op NOD of een dag ervoor

14. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden hier ook het hele gezin ziek geweest en ben er even wat minder mee bezig. Zit nu 3/4 dpo ofzo. We gaan wel zien, maar door het ziek zijn was mijn libido bijna 0 haha dag 17 en 18 gezellig gemaakt en ei meestal rond dag 19/20 dus hopelijk nog wel iets van een kans.

15. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm Keekje, dat weet ik ook niet. Heb nog nooit gelezen dat een digitale test eerst zwanger aangaf en daarna niet meer (en je dus ook niet zwanger bleek te zijn) anders om wel.

Heb je 's middags getest? Ik zou morgen vroeg nog even doen.

16. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Ja om 13 uur en om 16 uur. Wel aardig gedronken tussen de twee testen.. Zal idd opnieuw testen, heel vreemd dit..

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wat voor stripje bedoel je dan precies keekje? Moet je aparte stropjes in de digitale stoppen? Heb je vanmorgen nog getest? Spannend hoor, maar zou toch echt wel goed moeten komen! Leuk joh!

Er waren toch meer dames met eind feb hun nod?

18. Keekje

Keekje Actief lid

15 feb 2016
    183
    0
    0
    Helaas... Gisterenavond wat bruine stolsels verloren en vanochtend een negatieve test..

19. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Keekje! Wat naar. Toch vreemd dat je een positest had gister?

Sterkte!

20. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Keekje wat jammer meis. Misschien is er wel iets geweest Maar heeft het niet zo mogen zijn. Vol goede moed maar naar de volgende ronde!!

Deel Deze Pagina