Ja tuurlijk dat is ook wel zo,het is soms ook allemaal zo dubbel! Zou het veel drukker zijn met een derde? Ik vind het nu soms al mega druk haha Wanneer ik zwanger zal zijn als t ons nog een keer gegund is zal de oudste in groep 1 zitten en de jongste net op de psz Genoeg om over na te denken allemaal weer haha Al moet ik zeggen dat ik de beren ook zag toen we voor een tweede wilde gaan hoor.
❤Nod lijst❤ Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart BertxBirgit, ronde 3, NOD: 10 maart Whoppie, ronde 9, NOD: 16 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend Mamma Chan, ronde 5, NOD: onbekend DaLuna, ronde 4, NOD: onbekend Keekje, ronde 2, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox Beccy ❤Afspraken❤ ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje Froetsel LittleIndians
Hier trouwens nog steeds in de 1e ronde. Geen doorgezette menstruatie. Heel vreemd omdat ik dus dacht mijn ei gevoeld te hebben én twee weken later 1 positieve digitale zwangerchapstest. Heel vreemd, lijk wel gek geworden haha. Maar elders op het forum gelezen dat zo'n digitale test ook op een eisprong kan reageren. Nog geen postieve ovulatietest gehad. Dus kan alleen maar afwachten. Bij mijn allereerste zwangerschap (is uitgelopen op een missed abortion en curretage) deed ik helemaal niets met ovulatietesten o.i.d. en ben ik in ronde 1 zwanger geraakt. Maar.. deze ronde duurde wel geteld 9 weken, dus heb pas 7 weken na het stoppen met de pil een eisprong gehad toentertijd. Hoop niet dat het weer zo lang duurt.. Omdat ik altijd lange cyslussen heb gehad zonder pil ben ik ergens bang dat mijn zwangerschappen allemaal gelukstreffers zijn geweest en ik eigenlijk verminderd vruchtbaar ben. Manlief lacht me heel hard uit omdat de tweede en derde zwangerschap allebei ontstaan zijn in de tweede ronde (wel met een cyclus van gem 45 dagen), dus relatief snel. Maar toch blijft die onzekerheid aanwezig.. Bah, moest het even kwijt.. sorry hoor haha
Jaaaaaa beccy!!! Gefeliciteerd!! Klopte je gevoel dus toch! Hoeveel testen heb je nu nog liggen Keekje dat is inderdaad wel vervelend dat je buiten de pil zon lange cycli hebt. Rustig afwachten dan maar... Kan je geen advies geven. Ben zelf een half jaar voor de eerste gestopt met de pil en tussendoor niet meer begonnen.
Dat is wel balen dat je cyclussen zo lang duren! Maar het komt vast wel goed ❤️ Hopelijk is het nu weer snel raak! Hier duurde het beide keer een half jaar Nu heb ik al heel lang geen pil ofzo gebruikt, ons zoontje kreeg de eerste 8 maanden bv en daarna heb ik nog steeds niks gehaald haha nu is m'n cyclus z'n 29 dagen
Beccy! Zwanger meid! Gefeliciteerd! En duidelijk ook! Ik had ook al op 9dpo een hele duidelijke test. Gaaf joh!
Oh Keekje wat stom van mij... Ik bedoelde Beccy. Ik heb de berichten niet goed gelezen. Het spijt me...
Wie zit er nog meer op het wachtbankje? Pfff ik heb met mezelf afgesproken om maandag pas te testen...
❤Nod lijst❤ Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart BertxBirgit, ronde 3, NOD: 10 maart Whoppie, ronde 9, NOD: 16 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend Mamma Chan, ronde 5, NOD: onbekend DaLuna, ronde 4, NOD: onbekend Keekje, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox Beccy ❤Afspraken❤ ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje Froetsel LittleIndians
Pff ik heb geen idee. Vorige week woendag duidelijk een positieve ovutest en 's nachts krampen dus vermoed toen mijn eisprong te hebben gehad. Echter voel ik'm nooit en nu werd ik er wakker van. De dagen ervoor iedere dag benut maar na doe woensdag niet meer omdat mij man voor werk weg was.. Ik heb nog nergens last van
❤Nod lijst❤ Appel28, ronde 5, NOD: 9 maart Whoppie, ronde 9, NOD: 16 maart BertxBirgit, ronde 4, NOD: 28 maart Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 1, NOD: onbekend Mamma Chan, ronde 5, NOD: onbekend DaLuna, ronde 4, NOD: onbekend Keekje, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil Bioluun Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86 Nox Beccy ❤Afspraken❤ ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje Froetsel LittleIndians
Bah, de duiveltjes hier! Weer exact 23 dagen. Hopelijk volgende ronde wel raak hier. Iedereen zo vruchtbaar hier en deze keer hoor ik daar precies ni bij Veel succes Appel voor maandag!