Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    @ Bioluun wij hebben begin van het jaar een overlijden gehad van een naast familielid, onze oudste was toen net 3.
    Het heeft echt heel veel indruk gemaakt, ze heeft het er nu nog regelmatig over. We hebben er nooit om heen gedraaid en nog steeds beantwoorden we alle vragen eerlijk, dat is het belangrijkste!
    Ze is niet bij de dienst geweest maar heeft het familielid wel in de kist gezien, mooie tekening gemaakt en nu bezoeken we het graf.

Hier vandaag een rustig dagje, man komt uit de nachtdienst en slaapt nog steeds dus de meiden en ik hebben een pyjama dag.
    En nu samen bassie en adriaan kijken! Jeugdsentiment :D

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goede avond allemaal😊

Wat is het stil hier😂, manlief is toch helemaal k.o van het stappen😂 Liggen lekker in bed😉
    Kreeftje groeit je buik nou sneller? Dat hoor je vaker?

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hier lekker aan het haken. Ben bezig met een babydeken voor het kindje van mijn nichtje.

Mijn planning is compleet veranderd. Heb de badkamer gelaten voor wat het was met de gedachte morgen weer een dag. Luca heeft niet geslapen vandaag 😨. Daardoor stortte hij om 5 uur helemaal in. Logisch mannetje is net 1.7 jaar oud.

Lekker in je bedje liggen.

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Dames, help me even mee herinneren dat mijn borsten altijd gevoelig worden vlak voor m'n menstruatie. Voelde ze net en dacht: ojee dat ga ik volgende maand als symptoom zien!!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Haha is goed. Hier hele avond al zeurende buikpijn. 😒 Wat is dat irritant!
    Slaap lekker allemaal

6. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Mammachan: Heb beide keren wel al heel snel en buik gehad droeg ook echt naar voren van achter zag je niks zeg maar tot ik me omdraaide :D maar dit is echt nog en darmen buik met 5 weken zal het de baby nog niet zijn. Voel me nu af en toe net en ballon. Up and Away :D

Bioluun: zal je herinneren als het zo ver is :D

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Bioluun: Ook ik zal je helpen herinneren.

Kreeftje: ja heel herkenbaar zo`n darmbuikje. had ik ook enorm met nummer 2. En hoor je wel vaker hè met een jongetje dat je dan heel erg naar voren draagt en er van de achterkant niets te zien is. De blik van mensen als die me een tijd niet gezien hadden die me gedag zeiden als ik met mijn rug naar ze toe stond en ik me omdraaide toen ik zwanger was van de oudste. hun blik echt onbetaalbaar hahaha.

mamma chan: balen zeg die buikpijn gaat het nu wel weer wat beter?

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen

Ja het is nu weer weg. Ik heb tot 00.00 wakker gelegen, toen kwam manlief ineens tot leven en is er geklust😂😂

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Haha mamma chan.

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hallo dames

Ik heb nog een paar testen die toch op moeten, volgensmij heb ik nu een knal test.. Neem aan van de ei! Zw kan toch nog niet?!
    Wat zeggen jullie

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Volgens mij kan hij nog donkerder. Weleens gelezen dat hij net zo donker moet zijn als de controle streep.

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik ga vanavond weer testen, ligt er nog 1 haha idd zal die dan donkerder zijn

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hahaha gewoon heel heeeeeeeeeeeeeellllllllllll veel klussen komende tijd hahahaha

14. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Nou idd lekker blijven klussen zit je altijd goed whahahahha

Ja ik ben ook wel een open boek hoor iedereen mag alles van me weten, Bijna alles dan haha ik wil dit toch nog even geheim houden..
    Heb daarvoor ook een ander account aan gemaakt haha

Hier zoontje nog steeds diarree.. Gerum me menneke het zon pijn onderkant helemaal rood gister tot bloedens toe.. Mocht er niet meer aankomen zo zeer deed het hem dus kon geen sudo meer smeren.. Heb ik gister maar Zwitsal talkpoeder gekocht en bananen en peperkoek.. Het gaat wel beter nu en t is een stuk minder rood dat werkt wel dat spul.. Iemand anders nog tips om diarree te stoppen?

15. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Mammachan hij kan nog donkerder idd flink: klussen want je zit tegen en knaller aan zo lijkt het.

aynil : denk dat je met bananen al goed bezig ben voor de rest zou ik het niet echt weten. Ik had voor de oudste toen en zakje poeder dat ik moest mengen met water maar dat was tegen uitdroging.

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik denk dat het geen klussen wordt vandaag😁 Ml is k.o

Zou vannacht genoeg zijn?

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik denk dat het geen klussen wordt vandaag😁 Ml is k.o

Zou vannacht genoeg zijn?

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Aynil veel vezels eten id inderdaad wel goed. let erop dat de bananen wel goed rijp zijn anders werkt het weer te veel verstoppend. Talkpoeder mag je niet gebruiken als de billen kapot zijn. Dan heb je kans op ontstekingen. Ik gebruik altijd maizena ipv talkpoeder. Veel goedkoper en werkt hetzelfde. Heb ik van mijn gastouder geleerd.

Bij kapotte billen liet ik de jongens altijd zoveel mogelijk in de blote billen lopen. Wel een risico natuurlijk, maar dat werkt wel het beste. Verder gebruikte ik altijd chamodent. Dat is als het met tanden te maken heeft, weet niet of het ook bij andere oorzaken werkt.

Zou ook nog even doortesten mamma Chan. Vind hem nog niet donker genoeg. Maar wie weet wordt ie weer niet donkerder en hoort dat bij jou.

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Mammachan: Hahah je moet hem gewoon bespringen of trek wat leuks aan :D

Hier doe ik bij rode billen dikke klodder sudocreme en dat werkt vaak al heel goed.

20. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik heb ook geleerd dat sudocreme niet op billen gesmeerd mag worden als het open is. Maar idd maizena is top. werkte hier ook goed. De oudste had altijd met kiezen krijgen letterlijk de gaten in zijn billen.

Das hetzelfde als je kind valt en het ligt open mag er geen ernifloor of arnikind op. Ik kreeg als tip dan om er een beetje boter op te smeren van een oude rot in het vak (kinderopvang) haha.

Deel Deze Pagina