Meid wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Ik ken je van het oktober topic. Ik wens en hoop dat je nu een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat!
Wat een leuk nieuws jaleisha! Gefeliciteerd! Gister weer echo gehad en alles was goed. Ook voor het eerst het hartje gehoord, wat blijft dat toch een wondertje!! 29 april mag ik terug voor de nekplooi.
Gefeliciteerd zwagere dames! Heb hier in het begin heel even mee geschreven en kwam weer even spieken. Hier bijna uitgerekend van ons derde wondertje 😊
Thanks lieve meiden!! Ben opnieuw doodnerveus weer hoor... sinds posi test lijk ik ineens krampjes te hebben enzo.. brrrr ik ga morgen bellen voor een afspraak.. ik zet er geen druk achter juist om mezelf ook realistisch te houden en me niet te laten meeslepen.. als t goed zit is t goed.. zo niet dan is t ook wat et is, hoe verdrietig ook.. Hoor wel even wat ze zeggen probeer ontspannen te blijven...
Thanks Thir! Ik heb morgenmiddag een echo.. VK wilde toch ivm de eerdere en vroege miskramen even sneller kijken en ook i.v.m. dat ik niet weet wanneer ik voor t laatst ongi was... echt een sukkel ben ik, heb het altijd zo goed bijgehouden, tempen alles zelfs.. en nu dus gewoon werkelijk geen idee... ben een btje nerveus voor morgen... maar ook benieuwd...
Hoi Dames, ik kom graag meetypen... Komende maand gaan we stoppen met de pil en gaan we voor een derde wondertje!
Dag allemaal! Ik doe graag hier mee! Ik heb 2 oudere kids van 9 en 6. Ben 5 jaar geleden gescheiden van hun papa en nu met nieuwe liefde gaan we voor kindje nummer 3 voor mij en kindje nummer 1 voor hem! De afgelopen dagen waren we in de wolken! Het was namelijk na amper 3 maanden al raak! 3 dikke positieve testen. En toch ging het mis. Vanmorgen ben ik gaan bloeden..... We stonden er heel onbevangen in. We zien het wel, zoiets. Omdat we hiervoor ook een periode hadden dat we hadden besloten samen geen kinderen meer te krijgen. WE genoten ook wel erg van onze tijd alleen (als de kinderen naar hun vader zijn). Maar toen was het vorige week dus raak en kwam ik helemaal op een roze wolk terecht. Ik vond het GE-WEL-DIG. Voelde me ook super zwanger, net als bij mijn andere kids, weinig honger, misselijk, emotioneel.... fantastisch vond ik het. Heb vandaag dan ook veel verdriet en weet niet of ik er zo onbevangen in zal kunnen blijven staan. Wil nu toch wel graag heel snel weer zwanger worden om onze droom verder te leven. 6 dagen was ik zwanger. Wat kun je in 6 dagen al veel dromen en plannen zeg....
Welkom nieuwe meiden! Wat heftig dat je op dit moment midden in een miskraam zit Lilly! Heel veel sterkte gewenst en neem rustig de tijd om lichamelijk èn geestelijk te herstellen! Mooi dat jullie dankzij deze ervaring wel weten dat een kindje erbij meer dan welkom is. Hopelijk is jullie snel een goede zwangerschap en een gezond kindje gegund!
Nu ik voor de eerste ronde op het wachtbankje zit slaat de twijfel toe... Kunnen we toch niet beter even wachten met alles tot we meer (financiële) zekerheid hebben.... Maar het is meer dan gewenst. Twijfel zal misschien nog wel blijven, je weet achteraf pas of je het goed gedaan hebt. Al kan ik me niet voorstellen dat ik ooit zal kunnen denken dat verstandiger was om niet aan een derde te beginnen als hij of zij er mag komen. Herkennen jullie dit??
Sterkte Lily! Hier gisteren weer ongesteld geworden helaas. Bij de eerste twee was ik beide keren sneller zwanger dan nu. Weet ik ook eens hoe het is om geduld te moeten hebben.. En geduld is niet mijn beste eigenschap haha. Wel gisteren in onze nieuwe slaapkamer met nieuw bed geslapen. Heerlijk! Nog iets gedaan vandaag met Koningsdag? Wij in het dorp leuke spelletjes gedaan de hele ochtend. Gelukkig hadden ze nog een tent opstaan voor de groepen 1 en 2.
hoi allemaal, mijn man en ik hebben net besloten volgende maand voor een derde te gaan, zo leuk en spannend! we hebben twee kinderen van net 3 en 15 maanden. Ik zag dat hier een leuk groepje is. Maar zijn jullie al met veel en al lang 'samen'? in dat geval kan ik misschien beter een nieuw groepje aanmaken of niet?
Rombely die twijfels herken ik heel goed!! Wij vonden het ook eigenlijk doodeng om voor een 3e te gaan, maar de wens was zó sterk dat we het toch hebben gedaan. En nu ben ik ruim 14 weken zwanger en weet ik sinds vorige week dat ik vanaf 1 juli geen werk meer heb...natuurlijk baal ik daarvan en schiet ik af en toe in de stress, maar ik weet zeker dat het uiteindelijk goed komt. Ik ben nog steeds zó blij dat we ervoor zijn gegaan! Thir balen dat je weer een ronde verder bent, vooral omdat je van de andere 2 sneller zwanger was. Heel frustrerend lijkt me! Onze oudste is op koningsdag 4 geworden, dus we hebben een gezellige dag gehad met z'n allen. 's Ochtends lekker zelf cupcakes gebakken, versierd en opgesmuld. 's Middags zijn we met vrienden en hun kinderen naar een binnenspeeltuin geweest en daarna zijn we ergens een pannenkoek gaan eten. Kinderen een topdag, wij ook. En lekker warm en droog binnen Julia80, welkom hier! Zelf heb ik me ook nog niet zo lang geleden aangesloten bij dit groepje en ik vind het een gezellig clubje hoor! Je kunt er wat mij betreft gewoon nog bij! Beccy hoe was de nekplooimeting bij jou? Hopelijk een goede uitslag! Ukkie89 wat spannend dat het bijna zover is, wanneer ben je precies uitgerekend? Je staat niet eens op de lijst zie ik! BertxBirgit, Selina26 en Ggitty: jullie NOD is inmiddels geweest, heeft iemand van jullie nog mooi roze nieuws of moeten jullie door naar de volgende ronde?
Ik heb hier al even niet meer van me laten horen... Ik was zwanger van de derde maar helaas heb ik afgelopen dinsdag te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt. De baby was mooi op groei. Het hartje is echt die dag of de dag ervoor pas gestopt... Vanmiddag ga ik naar het ziekenhuis. De vorige keer heb ik afgewacht maar dat wil ik nu niet.
❤Nod lijst❤ BertxBirgit, ronde 5, NOD: 19 april Selina26, ronde 3, NOD: 20 april Ggitty, ronde 2, NOD: 28 april Rombely, ronde 1, NOD: 5 mei Fabrosa, ronde 1, NOD: onbekend Mamma Chan, ronde 5, NOD: onbekend Keekje, ronde 1, NOD: onbekend Thir28, ronde 4, NOD: onbekend DaLuna, ronde 5, NOD: onbekend Gerdia, ronde 1, NOD: onbekend Lilly, ronde 1 na MK, NOD: onbekend Julia80, ronde 1, NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89: 30-6-2016 Aynil Bioluun: 10-8-2016 Kiera Mommylove85 Queen1986 Koningsgezin Lola1982 Lindy Jaleisha28 Cares86: 6-10-2016 Nox Brabomama: 24-10-2016 Beccy: 10-11-2016 Appel28 Gina82 Whoppie Jaleisha28 ❤Afspraken❤ 04 mei: Brabomama - controle verpleegkundige 11 mei: Brabomama - 16-wekencontrole gyn 20 mei: Cares86 - 20-wekenecho 06 juni: Brabomama - 20-wekenecho ❤Kriebels❤ Girly1985 Zoetje Froetsel LittleIndians MamaAnnelies
Oh nee Mic, wat een verdrietig nieuws! Hoe ver was je? Echt cru dat het hartje net vlak voor de echo is gestopt. Heel veel sterkte gewenst, begrijpelijk dat je niet wilt afwachten of het vanzelf op gang komt. Ik heb je van de lijst met zwangeren gehaald. Mocht je op een gegeven moment weer op de NOD-lijst willen dan laat het maar even weten. Nogmaals sterkte!!