Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mic

Mic Lid

9 mrt 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 10 weken zwanger. Ik had met 7 weken een echo gehad en toen was alles goed. De vorige miskraam had ik bij de eerste echo al geen kloppend hartje. Toen dat nu wel was had ik er echt een goed gevoel over. Ben nu wel zenuwachtig voor vanmiddag... Ik weet niet zo goed wat me te wachten staat...

2. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Hoi dames,
    Sorry dat ik zo lang niets meer van me heb laten horen maar zag (en zie het nog steeds) niet meer zitten.. :(
    Ik ben eens beginnen nadenken over de lengte van men cyclussen en omdat ik toch naar de gyn moest het er met haar over gehad. Na enkele bloedonderzoeken voor de eisprong en dergelijke tot de conclusie gekomen dat ik nooit nog zwanger zal worden zonder hulp. Een bom die binnenvalt zoals jullie wel begrijpen. Oke, van gyn hormonenkuur volgen. Hier vol goede moed aan begonnen ook al is dit vermoeiender dan zwanger zijn (shit joh! Om 14h in de namiddag begeeft men lichaam het gewoon!). Nuja, wat denk je, eerste poging was een totale ramp, een nog kortere cyclus (3 dagen na eisprong al ongi!) nu nog eens een poging wagen van de gyn met deze hormonen, is het weer zo kort dan allerhande nieuwe onderzoeken.. Jeeej.. :(
    Ik vermoed dat men nieuwe Nod 15 mei is.

*voelt zich hopeloos en droevig nadat 3 ha's en 1 gyn niets van men lichaam snappen omdat ik al 2 perfecte zwangerschappen heb gehad*

3. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och Mic wat vervelend! Sterkte.

BertxBirgit: wat vervelend zeg. Werd je steeds snel ongesteld na de ovulatie dan? Succes met alle hormonen.

4. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Jeetje Mic, wat heftig zeg!! Hoe gaat het ondertussen met je? en is er al een plan?

Hopelijk komt er gauw goed nieuws voor je BertxBirgit.

Hier ondertussen nog steeds niet ongesteld na het stoppen van de pil (en nee ook de zwangerschapstesten steeds negatief!).. Dus nog niet echt kunnen tellen.

5. Mic

Mic Lid

9 mrt 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat niet zo geweldig... Vrijdag naar het ziekenhuis geweest en pillen meegekregen. Ik had graag voor een curretage gekozen maar dan had ik misschien nog twee weken moeten wachten. In het weekend begonnen met de pillen om de miskraam op te wekken. Er is gister wel wat gekomen maar volgens mij nog niet allen. In ieder geval erg weinig in verhouding met de vorige miskraam. Vanochtend voor de tweede keer pillen maar merk er tot nu toe weinig van. Vanmiddag belt het ziekenhuis.

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Jeetje Mic wat ellendig dat het niet goed op gang lijkt te komen! Heel veel sterkte voor jou en hopelijk is het alsnog allemaal snel achter de rug!

BertxBirgit wat een heftig verhaal joh, ik kan me voorstellen dat het nieuws over niet spontaan meer zwanger kunnen worden inslaat als een bom na 2 zorgeloze zwangerschappen kort achter elkaar!:( En dat je cyclus dan in eerste instantie ook nog eens korter wordt door die hormonen ipv langer is natuurlijk helemaal niet wat je wil! Hopelijk slaan de hormonen de volgende ronde toch goed aan en krijg je weer langere cycli. Dan kun je weer vooruit gaan kijken hè?
    Ook voor jou een dikke knuffel, houd hoop!

7. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Thx dames! Met momenten gaat het echt heel goed en andere momenten kan ik huilen waar ik sta..
    Iemand vroeg achter mijn LF: 2,3 of 4 dagen. Extreem kort dus. Mijn kans op zwangerschap is op deze manier gewoon 0 :(

Mic, ik hoop dat het met jou al wat beter gaat! Sterkte x

8. Mic

Mic Lid

9 mrt 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel. Gelukkig gaat het beter. Vandaag bij de gyneocoloog geweest en eigenlijk zag het er goed uit. Nog wel een klein restje waarschijnlijk. Maar dat viel wel mee. Gelukkig dus geen curretage nodig.

Wat een heftig verhaal BettxBirgit! Sorry ik heb je verhaal niet helemaal duidelijk. Hoe weten ze dat een spontane zwangerschap niet zal lukken?

9. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bert&Brigit: hebben ze een verklaring hiervoor? Vooral omdat je dit niet eerder hebt gehad? Hopelijk doen de hormonen hun werk de volgende ronde!

Fijn Mic dat het op deze manier kan en dat je geen curetage nodig hebt.

10. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Fijn dat het wat beter met je gaat Mic, en dat er geen curettage nodig is. Nu kun je je weer gaan richten op het verwerken hiervan en op de toekomst.

BertxBirgit da's inderdaad een extreem korte LF. Hopelijk kan die wat worden opgerekt met de medicatie!

11. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Ik zit mometeel op 9dpo! :D nog niet geraakt na men 2de bevalling! Jeej

Mic: Omdat mijn eisprong altijd rond dag 16 of later is en en mijn cyclussen tussen de 19 en 23 dagen zijn. spontaan gaat dus niet lukken op deze manier. Een innesteling die volledig goed gaat heeft +/- 14 dagen nodig, daar kwam ik dus in de veste verte niet aan..

Thir28: Geen verklaring.. :( toen ik mijn verhaal deed en de bloedresultaten ernaast zaten 3 HA's en 1 gyn met de handen in het haar..

12. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kijk eens aan! De medicijnen doen iig al iets. Dat is een fijn gevoel!

13. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Te vroeg victorie gekraaid. Vandaag ongesteld geworden. Morgen naar gyn bellen om te zien wat zij zegt se. Ze wilde 2x met deze hormonen proberen en dan moest ik terug contact opnemen als men cyclus nog niet lang genoeg was.

14. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Hey BertxBirgit, wat balen dat je cyclus nog steeds niet veel langer is geworden :( Ben benieuwd wat de gyn vandaag zegt! Dikke knuffel voor jou!

Hoe is het verder met alle dames? Er zijn er weer een aantal wiens NOD inmiddels geweest is...en hoe gaat het met de zwangeren?

Hier weten we sinds vanochtend dat er een 3e meisje in m'n buik zit!!:D We hebben een hele uitgebreide (pret-)echo gehad waarbij niet alleen het geslacht werd bevestigd, maar ook alles even werd nagekeken: hersentjes, armpjes en beentjes, nieren, maag, hartje. Zelfs een voetje is opgemeten: 2 cm lang hihi! Madame ligt goed op schema voor ruim 16 weken. Ik heb nu al zin in de 20-wekenecho!!

15. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Brabomama: Zo fijn dat jullie een 3de meisje krijgen! Een echt vrouwenhuis dus ;)

De gyn zei dat ik deze hormonen moet blijven nemen omdat men cycli toch stilaan langer worden. Deze blijve wrs langer worden tot ze helemaal gestabiliseerd zijn. Ze zei ook dat een eventuele zwangerschap toch zou moeten kunnen bij deze lengte, dus daar ben ik wel blij om. Gewoon op men tanden blijven bijten dus en doorgaan met die k*t hormonen! Pff, die maken me zo vermoeid.. Maar wel leuk dat er toch eindelijk positieve vooruitzichten zijn ivm het kunnen zwanger worden nu :) het enige spijtige is dat men man weer 3 weken weg is voor het werk en wrs is ie net weg als men vruchtbare dagen beginnen. Echt balen dus!

16. DaLuna

DaLuna Lid

31 dec 2015
    51
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Hai allemaal,

Ik ben een tijdje niet hierop geweest. Helaas is het tot op heden ook niet gelukt om zwanger te raken, en ik heb voorlopig de hoop op een derde kindje in de koelkast gezet.
    Ik heb besloten mijn relatie te verbreken. Er zijn afgelopen weken zoveel leugens, bedrog etc aan het licht gekomen.. Dat ik eigenlijk een soort van met geluk mag spreken dat ik nog niet zwanger ben (hoe cru het ook klinkt, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel).

Ik wens jullie allen heel veel succes, en ik hoop dat al jullie dromen uit mogen komen, in alle geluk en gezondheid. Ik ga jullie verlaten, heel veel liefs DaLuna

17. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Da's op zich goed nieuws BertxBirgit, fijn dat de gyn er vertrouwen in heeft dat je cyclus zal gaan stabiliseren. Laten we hopen dat ze gelijk krijgt, maar ik kan me je ongeduld heel goed voorstellen! En van die hormonen word je ook niet vrolijk inderdaad...en dan is je man ook nog 3 weken weg, slechte timing, balen joh!! Is hij vaak lang weg voor het werk of maar af en toe?

DaLuna wat heftig zeg, wat een klap zal dat zijn! Ik begrijp je gevoel, misschien is het maar goed dat je nu niet zwanger bent gezien de situatie waar je in zit, maar verdrietig is het allemaal wel! Hopelijk kunnen jij en je ex goede afspraken maken zodat jullie kinderen zo min mogelijk hoeven te lijden onder jullie breuk. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode, voor jou èn je kindjes! En heel veel geluk gewenst voor de toekomst.

18. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    DaLuna: Wat kut seg! Heel veel sterkte gewenst! *Knufknuf*

Brabomama: Ik hoop nu heel erg op een vroeg ei :) hij is heel veel weg ja. is deze week nog eens een week thuis maar de afgelopen 5 weken is ie ook weg geweest. gelukkig wel altijd het weekend thuis dan. nu dus ni, 3 weken aan 1 stuk.. bah!

19. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag was ongeveer mijn NOD. Die wisselt nl nogal eens met een paar dagen. Heb big geen symptomen dus denk dat het niks wordt. Als het niet doorbreekt nu zal ik morgen eens een test doen. We zullen zien...

20. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tegen alle verwachtingen in vanochtend toch positief getest! Ben zo blij! Over twee kijken of het streepje oploopt. Hij is nog licht. Maar goed een streep is een streep. Zowel van de action als kv.

Deel Deze Pagina