Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mijn man is een twijfel kont😛 Maar intussen roept hij wel Aah toch wel lief zo n kleintje☺️
    Kortom wij zien het allemaal wel! Het kriebelt bij mij erger dan bij hem, dat is zo ja
    Hij weet heel goed hoe ik erover denk..

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Jaaaa Lindy, morgen is de dag!! Maar dan weer wachten :p Hopelijk word je inderdaad meteen ongesteld en heb je vast een soort van planning. En dan over een maandje allemaal zwanger? :)

Fijn dat jullie kinderen het zo leuk hebben op het speciale schooltje. Ik zit ook in het onderwijs (vo) en vandaag nog hadden we een voordracht van ons zorgteam over wat wij als docent allemaal in de klas moeten doen voor alle verschillende leerlingen, met de nieuwe regels. Wow, ik doe mijn best maar als er aan de ene kant meer eisen aan worden gesteld (zonder opleiding erbij) en aan de andere kant de klassen steeds groter worden (denk 32 pubers), dan krijg ik het toch echt een beetje warm. Ik zie in een week zo'n 200 leerlingen. En dat steeds maar anderhalf uur per week of zo, dus kan niet alles zien helaas... Ik ben ook altijd blij als elke leerling zijn of haar perfecte plek weet te vinden. Helaas denken heel wat ouders dat ze iets niet goed gedaan hebben als hun kind even een andere afslag nodig heeft. Fijn om te lezen dat jullie dat zo goed oppakken en dat het ook zo goed uitpakt.

Ik merk dat ik weer wat snibbig en emotioneel wordt! Goed teken! Hopelijk morgen ongesteld, maar ik denk eerder dat het overmorgen wordt. Nog geen menstruatiekrampjes. Wel krampjes van een beginnend buikgriepje :( Hopelijk zet dat niet door. Ik was vanmorgen zo misselijk! En nu al drie keer naar de wc geweest in een half uur...

Mamma chan wat moeilijk zeg. Ik hoop dat jullie binnenkort samen door de kamer springen met een test in handen.

3. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was toen 7/8 weken schat ik. Eerste echo was al niet goed. Dus na 1 week al van de roze wolk af geschopt.
    Echter was ik wel realistisch en weet dat het beter in een vroeg stadium mis kan gaan dan met 20 weken ofzo.

Goed verwerkt en met veel mensen over gepraat. Geen geheim van gemaakt en iedereen in mijn omgeving was erg meelevend, heel fijn. Je merkt dat veel vrouwen dit hebben mee gemaakt en dat je zeker niet de enige bent.

Gelukkig telde ik meteen aan na mijn mk :)

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Natuurlijk mag je meekletsen :D Welkom! Heb je onze eerste pagina's gelezen toevallig? Daar zie je inderdaad dezelfde twijfels staan. Ik heb ook twee gezonde jongens en ben echt wel bang dat we het lot tarten. Maar het rare is dat sinds we de keuze gemaakt hebben om er inderdaad voor te gaan alle twijfels naar de achtergrond zijn gegaan. Die zullen vast wel weer terugkomen als ik eenmaal zwanger ben maar dan is het te laat he :) Misschien maar goed ook dat dat zo werkt!

Hebben jullie het gezien dat we al op pagina 10 zijn aangekomen! Haha!

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

welkom :D

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dank je,,

Sbo betekent speciaal basis onderwijs:D

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    We kletsen gewoon lekker verder meiden :D

bohh ik ben zenuwachtig,,
    voor morgen :D.

Hoop zo dat wel allemaal zwanger 2016 in gaan :D

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Jaaa lindy! Spannend👏🏼

Welkom becky!

9. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Welkom Beccy, gezellig dat je mee komt kletsen en idd wij hebben dat allemaal gehad.. Hier sinds we gezegd hebben we gaan er gewoon voor is het minder maar weet zeker dat nog wel terug komt..

Mamma Chan, nou hopelijk voor dec juichend samen met een positest in handen.. Hoeft hij er ook niet meer ove na te denken haha.

Bioluun, dat is dan toch ook geen doen zoveel kinderen en dan allemaal op een ander niveau.. Ik ben nooit te genieten als ik ongi ben zit mezelf in de weg en heb een stuk minder geduld als normaal ook kan ik dan niet zo goed tegen hard geluid haha met andere woorden last me maar even met rust 3dagen :D hahaha ben blij t weer over is vandaag.. Dan heb ik me pagina anders staan wat hier zitten we al op eind 30 haha lekker blijven kletsten..

Appel, wat fijn dat je het zo goed hebt kunnen verwerken en idd wat je zegt hoe verder in de zwangerschap hoe erger of ja moeilijker denk.. Gelukkig niet lang hoeven te wachten op een goede zwangerschap.

Lindy, ja is ook spannend!! OW whaha weet ik dat ook weer.. Mijn zoontje zit op een ODC is weer wat anders dan haha

10. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    goeiemorgen, hier waren we weer lekker vroeg vandaag. DL kwam al om half 6 die heb ik een paar x terug gelegd en uiteindelijk bij ons gelegd slapen we net gaat ML zijn wekker en nog eens en nog eens haha.. toen wilde ze naar der eigen bed ik dacht mooi nog een uurtje slapen maar helaas kwam ze al snel weer terug en ik zeg dan gaan we wel naar beneden en stond even in de badkamer vond DL het wel leuk om broer wakker te maken dus met zun alle om 7 uur beneden haha

Ze hebben al mooie tekeningen gemaakt voor oma en zijn nu lief aan het spelen. voor zolang dat duurt hahahaha

Ik las op het forum over granaatappels drinken dus dacht laat ik dat eens proberen.. en lekker dat het is. of het gaat helpen met de bevruchting weet ik niet maar gezond is het iig wel. baat het niet dan schaad het niet ;)

11. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Welkom Becky: als je en beetje terug leest zal zien dat bij vele van ons twijfels hebben gehad het is ook en hele een grote stap. Uiteindelijk zijn er al heel wat dames die toegegeven hebben aan hun gevoel. Hoop dat jij hier je weg ook in kan vinden.

Lindy today is your day :D weg met die spiraal suc6 vandaag.

Aynil: ow lekker vroeg hier hoorde ik de oudste ook al om 7 uur gelukkig kwam hij pas tegen half 8 ze kamertje uit.

Heb er idd wel over gelezen maar zelf eigenlijk nooit iets gedronken om de kans op zwangerschap te vergroten. Wel om de kans op en meisje wat te vergroten hihi yoghurt eten mandarijnen sinaasappelsap drinken. baat het niet schaadt het niet :D En als het alsnog en jongen is ben ik ook heel blij hoor begrijp me niet verkeerd. Maar en meisje na 2 stoere knullen zou ik ook erg leuk vinden dus denk probeer het en klein setje te geven wie weet wie weet.

12. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Kreeftje,Haha idd kan toch geen kwaad het is allemaal gewoon gezond. Ben benieuwd, willen jullie het van te voren weten wat het word? Zou idd super leuk zijn na 2 knullen een kleine Diva erbij!

Lindy, succes met het verwijderen van je spiraal.. Eindelijkkkk haha

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Oeehh ik ben nerveus,.. nog 15 min 😝

14. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Bijnaaaaa

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    yeeeah!! eruit met dat ding:p

16. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Is dat bij jullie ook zo :D whahahahha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      46,3 KB
      Weergaven:
      1
  17. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Haha herkenbaar hoor aynil. Ik hè dat ook met haken. Ok nog even dat ene toertje afmaken en dan ben ik zo bezig ben ik opeens al één uur verder.

18. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Hoe is het gegaan, Lindy? Fijn dat ie er eindelijk uit is!

Welkom, Beccy! Hier idd ook enorme twijfels gehad (zie eerste pagina's van dit forum). Maar sinds we besloten hebben ervoor te gaan heb ik echt een soort 'rust' gevonden. Twijfels zijn helemaal weg...we gaan het heus wel redden als er een derde kindje mocht komen!

Aynil, idd heel herkenbaar! Zo gaat het hier ook! 😀

19. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Oke, snap er niks meer van! Ik heb ineens een hele lichte streep op m'n ovulatietest! Heb vorige week getest toen ik m'n ei zou moeten hebben maar toen niets te zien. Nu ruim een week later en ineens een streepje! Heb ook wel al 2 dagen wat slijm maar had er niets meer achter gedacht. Gelukkig zondag nog wel geklust maar maandag en dinsdag niet. Zou dan betekenen dat ik een hele lange cyclus heb deze maand...

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    whahahah precies ik
    heb zelf ADHD dus heb het nog een tikkie erger :p

soms lach ik wel eens om mij zelf
    dan ligt de afstandbediening ind e koelkast,
    en de tv gids in de wasmand,.,