Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Spannend! Voor de dames die zwanger proberen te raken, jullie wens ik veel succes en hopelijk snel zwanger!
    En de zwangere dames, gefeliciteerd!

Ik zelf heb een dochtertje van 3,5 jaar oud en eind juli ben ik gestopt met de pil.. nu al voor de 2e x ongesteld, hopelijk word ik deze ronde zwanger. :)

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Hier ook nummer 3 onderweg! Hopelijk lukt het jullie snel zwanger te raken van een 3e wonder :D

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    JOEPIEJJJ WIJ hebben groen licht van revalidatiearts :D

zoooo blij,,,,

4. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Wat super!!!
    En wat leuk die van jou komen ook uit 2008/2009 :D

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Klopt :)

Jan 2008 en Dec 2009

6. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow al een aantal dames zwanger, gefeliciteerd! Super!

Lindy: spiraal eruit nu? Spannend allemaal he?

Ik ben er ook te veel mee bezig. Verschillende zwangere in mijn omgeving dus wel erg leuk. Ben nog steeds niet ongesteld geworden dus nog even afwachten. Komt vanzelf.

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Helaas,, moeten wij nog even in HOLD positie,,

huisarts wil dat ik eerst mijn medicatie ga afbouwen,.,
    voor het spiraal er uit gaat :(..
    baal een beetje,, maar ja het is voor een goed doel,,

8. Trotsemama1989

9 jul 2015
    19
    0
    0
    NULL
    's-hertogenbosch
    hallo :)
    wat toevallig wij gaan ook voor een 3e.. en hebben ook 2 jongens en ik ben ook 26 en ml 25 haha
    onze zoontjes zijn bijna 5 en 9 maanden

9. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    #29 Kreeftje89, 8 okt 2015
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Taylshi: Spannend hoop met je mee :D Ik heb op dit moment mijn ei die kan ik heel goed voelen dus ga dadelijk ook op het wachtbankje. Dit is onze eerste ronde we gaan het zien einde van de maand ;)

Ja zal wel goed komen appel geduld wordt beloond :D

Lindy Ag ja dat is wel balen :S Mag je niet in verwachting raken met die medicijnen?

Trotsemama Wat toevallig sinds deze post zie ik dat ik gelukkig niet de enige ben XD En ook 2 jongens leuk he ik geniet er echt van ben erg benieuwd dat als we weer zwanger mogen raken of er dan en broertje of zusje bij komt :D

10. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Leuk! Wij hebben ook besloten voor een 3de te gaan:) het geld van het roken word nu apart gelegd voor de trap naar zolder en dan is de extra kamer gecreëerd enige puntje is de auto maar dat gaat ook vanzelf komen. Onze grote meid is nu 4 en de kleine man word januari 2. Is iedereen helemaal gerust alles goed komt? We gaan er echt voor om een 3de kindje te komen krijgen maar toch zit er in m'n hoofd iets te knagen of het slim is? Zo raar gevoel haha

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Kreeftje; mijn arts had niet zo verstand van medicatie en zwangerschap, heb vandaag te horen gekregen dat ik dus maar 1 medicijn moet stoppen met gebruiken en dat ik binnen een week zou moeten lukken,, dus er is hoop hihi.. heb meteen weer gebeld.
    Morgen afspraak maken voor verwijderen spiraal..
    Me sooo happy

12. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Herkenbaar chantal ik heb soms ook me twijfel momenten maar denk dat erbij hoort. Komt vast allemaal op ze pootjes terecht.

Ben benieuwd na de reacties van anderen onze jongens zijn natuurlijk nog best jong. En hoewel ik me nooit ergens wat van aantrek zou ik het nu extra spannend vinden om het dan bekent te moeten maken.

Wat fijn lindy succes morgen en daarna kan de voorpret beginnen :D

13. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeh Lindy spannend! Nu kan het klussen beginnen!

Chantal, ja gevoel ken ik! Onze wens voor een derde hebben we altijd gehad maar nu kriebelt het behoorlijk. Ik wil zo graag! maar ja als het dan zover is, pfff lukt het allemaal wel financieel en qua aandacht verdelen.

Ik heb al twee dagen het gevoeld dat ik ongesteld moet worden. maar tot op heden nog niks... dus.... kon het niet laten vandaag... had nog twee testen thuis liggen. Na 5 minuten zie ik een heeeeel licht streepje, heb geprobeerd een foto van te maken maar dat lukt niet. Krijg 'm niet op de foto. Ik denk iedere keer dat ik me het streepje verbeeld maar toch zie ik 'm heel licht.
    Ik las hier laatst dat zwangerschapstesten van kruitvat ook reageren op je eisprong? Morgenvroeg nog maar eens proberen met ochtendurine.

14. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Hallo dames!

Ik kom hier graag ook meekletsen! Ik heb een zoontje van 2,5 en een dochtertje van net 1 en ook bij ons is het sinds kort aan het kriebelen voor een derde.

Kreeftje, jou 'ken' ik volgens mij nog uit het 'maart 2013 mama's groepje '! Superleuk om te zien dat je 2 weken na mij bent bevallen van de tweede en nu dus bezig bent voor een derde!!

Manlief wil heel graag een derde en ook ik zie mezelf wel met 3 ukkies rondlopen maar eerlijk gezegd vind ik het ook echt doodeng! Ik ben enorm aan het twijfelen en maak me overal zorgen om. Gaan we het financieel wel redden, moeten we een andere auto kopen, wordt dit geen zorgenkindje (huilbaby ofzo)? We hebben het nu super met onze 2 kids...Hoe gaat dat straks met een derde erbij? En hoe gaat onze omgeving reageren op 3 kids binnen 3,5 jaar (mocht het allemaal snel lukken)? Zucht....Ik ben er echt de hele dag mee bezig en struin het hele internet af op zoek naar ervaringen van andere moeders.

Ik weet dat het uiteindelijk onze keuze is maar hier meelezen helpt wel! ☺ Ik zal dus ook geregeld iets van me laten horen hier!!

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Je zult het niet vaak lezen hier maar: Yes, ongesteld geworden vandaag! Nog twee keer en wij mogen ook beginnen :) Heeft te maken met werk en timing. Ik was twee dagen te laat en daar baal ik dan meteen van want nu mogen we straks twee dagen later pas beginnen. Haha ben er helemaal niet teveel mee bezig!!

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Wij zijn inmiddels zwanger van ons derde wondertje.
    Onze oudste wordt in november 4 en de jongste is net 2.
    Ook hier waren naast de kriebels ook twijfels... Wat als dit, wat als dat? Als het om het financiële plaatje gaat; hier heb je nooit zekerheid, heb ik wel gemerkt de laatste jaren. Vorig jaar werkte ik bij een bedrijf wat failliet ging en gelukkig ben ik na de doorstart terug aangenomen.. maargoed wat ik bedoel te zeggen; je hebt niet alles in de hand.

Er zullen in de toekomst echt wel momenten komen dat wij ook op de centjes moeten letten (denk voornamelijk de middelbare school tijd), maar tegen die tijd zal er ook wel weer meer inkomsten zijn (meer uren werken) en sja.. we gaan het allemaal wel zien.

Als het gevoel voor een derde kindje zo sterk is dan zou ik zeggen; ga er voor!

Succes voor iedereen die zwanger wilt worden.

17. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Wat spannend Appel hopelijk gaat hij oplopen ik duim voor je :D

Hi Queen ik zag je naam en zat al te kijken van die naam ken ik ergens van. En toen las ik je bericht en ja dat klopt we hebben toen gepraat in clubje maart2013 mama's wat leuk dat we en beetje gelijk lopen ook met de 2e.

Ik herken mezelf heel erg in je verhaal. Heb ook precies dezelfde twijfels als jij en soms nog steeds en beetje. Ik heb ook veel gelezen, en de positieve verhalen geven je soms en goeie boost. Maar uiteindelijk ben je het zelf die de keuze moet maken. Ik heb me over mijn onzekerheid en angst heen gezet. Even alle angst op en rijtje en er over nagedacht. Kan ik het ik het omzetten naar iets positiefs zo ja laat ik daar dan eens van uitgaan. En dat heeft gewerkt. Nu neemt de wil nog sterker de overhand dan alles waar ik bang voor was en dat voelt echt fijn want heb het idee dat ik nou kan genieten van het idee dat het strx misschien wel weer zover mag zijn. Reacties van de omgeving zal ik ook echt en spannend moment vinden.

Hahah Yess nee dat hoor je niet vaak maar eerste keer weer en ms krijgen voor en goed doel is dan wel weer positief :D

Mom86 gefeliciteerd met je zwangerschap. En ben het met je eens, als je het graag wil ga ervoor. Volg je dromen en vervul je wensen als je daar de kans voor krijgt. :D

18. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor de dames die al zwanger zijn!

Fijn dat jullie de zelfde twijfels hebben. Dat stel me weer gerust ;)

Vanmorgen weer getest en na 5 min zag ik eigenlijk niks dus test weg gelegd. Ik ging 'm net opruimen en toen zag ik toch weer een heeel licht streepje. Maar die stond er na 5 min pas of later dus ga er niet vanuit dat die test betrouwbaar is. Ik wacht nu geduldig om mijn ms.

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Wat jammer appel nou zolang de ms nog uit blijft ;) misschien te vroeg geweest?

Mijn ei is do of vrij geweest zover ik gevoeld heb. Natuurlijk hebben we het gezellig gemaakt. Op het moment dus op het wachtbankje ;)

20. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Heel fijn dat jullie dezelfde twijfels en zorgen hebben! Dat stelt me weer een beetje gerust. Ik heb vrijdag m'n laatste pil genomen (was hem al ruim 3 maanden aan het doorslikken...uitstelgedrag?!). Ik zal dus morgen of overmorgen wel ongesteld worden. En dan heb ik nog tot vrijdag om te bedenken of we er echt voor gaan of dat ik toch weer met een nieuwe pilstrip begin...

Kreeftje, spannend dat je op het wachtbankje zit! Was je de vorige keren snel zwanger?

Appel, en? Al ongesteld geworden? Ik zou (door die lichte streepjes) toch stiekem nog hoop hebben!

En gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn van hun 3e wondertje!! Heel leuk voor jullie!

Deel Deze Pagina