JOEPIE HET ding is er uit,, wat een vreemd gevoel,, ik liep naar huis vanaf de praktijk,, en voelde zo leeg hahaha maf eigenlijk 4 jaar lang iets in je gehad,, verwijderen was peulen schil,, heeft even gekeken met echo apparaat en hij kon hem er zo uit halen heb nergens last van nog . ben benieuwd,,. 6 a 7 nov moet ik ongi worden
Queen, zou goed kunnen je eisprong later is een keer.. Wel vervelend nog langer wachten zou even door testen en klussen Lindy, hahaha das zo erg ben ik net niet fijn dat hij er nu uit is. Nu hopen op snel ongi en normale cyclus behoud of meteen zwanger ook goed haha
Hahaha Aynil, heel herkenbaar! Dat heb ik vooral ook als ik nog proefwerken moet nakijken Ik snap mijn leerlingen die niet aan werken toekomen heel goed. Zeg Kreeftje, vertel eens welke trucjes dan precies? Klinkt een beetje als zuur is goed? Las onlangs over een interessant wetenschappelijk onderzoek waarbij gezegd wordt dat vrouwen meer kans hebben op een meisje als ze aan het afvallen zijn. Dat wist ik wel van verschillende diersoorten, maar niet dat dat bij ons ook zo werkte. In de natuur logisch want afvallen (ofwel te weinig eten, het gaat slecht met de populatie) leidt tot meer vrouwelijke nakomelingen en vrouwen zijn de beperkende factor in het vergroten van je populatie (mannen hoeven alleen hun zaad te verspreiden). Maar ja... om nu in twee weken nog even te gaan lijnen... Jaaa Lindy! Ennnnnnn start! En Beccy? Kun je iets met onze verhalen? Of wordt het alleen maar een grotere twijfel?
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde1 NOD: 10 Nov Mamma Chan, NOD: 17 Nov Aynil, Ronde1 NOD: 26 Nov Appel: Ronde 1 NOD 30 Nov ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Lindy: 04 Nov spiraal verwijderd Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Oefenen❤ Bioluun: ronde 1 start in Nov ❤Kriebels❤ Girly1985
Even wat aanpassingen gedaan. Beccy wil je ook op het lijstje bij kriebels? Ben je al wat wijzer geworden van al onze twijfels haha..
Goedenavond. Ik heb even niks te melden, alleen dat ik mega pijn heb. Ik heb last van mijn duim en de aanhechting aan de hand. Mirgen dokter want zo kan ik niks, belasten is mega pijn. Verder hier rustig, btje krampjes af en toe maar verder niks. Baarmoeder Hard. Kww! Hahaha
Ik had vanmorgen trouwens al wat rood slijm! Helaas zet het nog niet door... Had gehoopt lekker een dagje eerder ongesteld te worden Ben helemaal niet ongeduldig Gelukkig staat ons nog heel wat wachten te wachten. Net ging onze jongste huilen. Dat is opvallend want beide jongens slapen altijd erg goed door. Maar nu was het HARD! Even eruit dan maar, tut wilde hij niet, knuffel niet, in bed niet. Dan maar even naar beneden. Nog harder gillen, overstrekken en ik mocht niks doen bij hem. Hij lag echt te krioelen op de grond. Met behulp van vl een paracetamol toegediend en heeeeel langzaam werd hij rustiger. Zo sneu! Nu ligt hij weer in bed, sliep alweer voor we buiten waren. Even schrikken hoor! Vooral dat overstrekken, dacht even dat hij in een stuip schoot... Moest het even kwijt (toch fijn zo'n forum...).
Queen: idd even door testen kijken wat ze doen. Lindy: yes kan je straks eindelijk bij het nod lijstje Laat de voor pret beginnen. Bioluun: Ik heb en keer gelezen hoe meer zure dingen je eet dit de zuurgraad verhoogt en mannetjes leven niet zo goed in en zure sloot zeg maar haha. ag we zullen zien of het het gewerkt heeft. Voor de rest heb je nog veel meer methodes bakers praatjes die zeggen dat je het geslacht kan beïnvloeden. Wat daar allemaal van waar is?? Mammachan: wat vervelend dat je zo en last hebt. Spannend nog even op het wacht bankje.
Haha Anyil heeel herkenbaar en ik doe dan meestal alles maar half... Pff vroeger kon ik beter multitaskn. Fijn Lindy dat hij eruit is, nu wachten op je ongesteldheid. Welkom Beccy! Twijfels heel herkenbaar Bioluun, vervelend je proefwerken nakijken! Ik vind mijn werk heel leuk maar dat vind ik echt de minst leuke taak van mijn werk.... Hier zijn de kids ook ziek, volgens mij buikgriep, zielig. Slapen nu lekker maar ze hebben ook beide koorts.
Ik lees alles maar dat typen doet zo vreselijk pijn😱 Miss heb ik wel een typ duim😳 Van t vele tikken op mijn mobiel. Ik ga igg slapen😁 Good night jullie
Mamma Chan, wat vervelend zeg! Hoop de dokter iets voor je heeft en je er snel vanaf bent! Bioluun, ow bah das even schrikken dan.. Beterschap! Kom maar op met die ongi hup hup haha Appel, ja hier vaak ook half ach goed is goed zeg ik altijd maar haha merge weer n dag zeg ik dan beterschap met de kids! Queen, jou NOD als eerst op het lijstje.. Vind je t al spannend worden of nog vrij relaxt?
En wat zei de dokter mamma Chan? Vervelend dat je er zo'n lastvan hebt. Mijn menstruatie is door!! Bij de peutergym... Gelukkig had ik erop gerekend Ehm juf, ik moet naar de wc. Haha. Was alleen in alle spanning vergeten dat het eigenlijk ook best vervelend is die eerste dag... Gelukkig altijd een goed teken voor m'n huis: bezig blijven helpt. En mooi dat het m'n vrije dag is. Anders had ik medelijden met m'n leerlingen En bij jou lindy? Doe je met me mee?
Ik moet vanmiddag 😊 Hebben jullie die voor de nod zitten ook afscheiding, dikkig en plakkerig? Geen klonten maar soort joyhurt? Room kleur? Ik merkte dat ineens op
Ik lees dat op de nod forums ook regelmatig. Weet even niet of dat dan juist bij de zwangeren was of niet. Dus eigenlijk heb je daar helemaal niks aan! Haha Ik had het afgelopen week niet in ieder geval.
Bioluun: top dus na deze menstruatie ronde 1 spannend hoor!! Mammachan: Ja ik had altijd veel afscheiding tegen mijn Nod. Voor mij al teken dat de menstruatie eraan zat te komen.
Goeiemiddag Dames, Jeejj ik zal je bij NOD zetten Bioluun. Geen idee eigenlijk of ik dat voor me ongi wel of niet heb nooit zo op gelet eigenlijk.. wel rond ei altijd slijm.. Keeftje Alweer 6 weken zwanger! hier ons moeder en me beste vriendin jarig zijn we vanochtend al bij beide geweest heb al 2 bosche bollen op vandaag ahahhaa .. nu me DL op de psz en zoontje lekker aant spelen.. en dan als DL uit is gaan we ons oma ophalen en weer naar ons thuis blijven we lekker mee eten..
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde1 NOD: 10 Nov Mamma Chan, NOD: 17 Nov Aynil, Ronde1 NOD: 26 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Lindy: 04 Nov spiraal verwijderd Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985