Goedemorgen ladies! Jullie hebben weer flink geschreven allemaal. Zit nu op m'n werk dus weinig tijd om te reageren. Doe ik vanavond even. Vandaag zou ik officieel mijn NOD moeten hebben...gisteravond alvast een test gedaan maar negatief. Wacht het dus nog even af. Anders morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine. Hoop het zo!! Wel enorm rammelende darmen en af en toe steken in mijn liezen enzo. Maar kan ook zijn dat ik gewoon last heb van schijnzwangerschap hoor!
oooh toch wel vandaag! Ik had er nog aan gedacht om er na te vragen maar omdat je vorige keer had gezegd dat je pas later je NOD verwachte dacht ik ik zeg maar niks haha.. Spannend hoor.. Balen van je nega test maar idd als je morgen nog niet ongi bent even met ochtend urine.. Spannendddd :-D
Queen,, spannend miss nog eventjes geduld.. Aynil heb je al het idee dat je rond je eisprong zit?.. Ik ben begonnen met tempen iedere morgen standaard om 7.00. Mijn vriend vind het maar maf hahah. Hij blijft netjes 36.7... vandaag lijkt de stormvloed weer los te komen 1 dag gevloeid daarna weinig en vandaag weer flink wat.. ben benieuwd hoelang ik blijf vloeien,, man lief zijn vakantie zit er op morgen weer werken. Waait het bij jullie ook zo hard?.. oeff want een wind. Ben netet de hond van de buren lekker stuk wezen wandelen waaide zowat weg.. Weten jullie kids van jullie kinderwens, praten jullie er opelijk over?.. ik niet,. Mijn oudste stelt wel soms vragen.. maar meer ook nie,, ik denk wel dat ze het aan mij gaat merken,, wil deze keer ook mee gaan doen met moeders voor moeders.. Doen jullie dr aan mee als jullie zwanger zijn?.
Ja ik voel van alles daarbinnen sinds gisteravond dus denk me ei er aan zit te komen.. Morgen of overmorgen ofzo.. Dat zou ook precies kloppen met me berekening.. Ik ben benieuwd of ik het nu te zien krijg op de ovu test of ik dus wel een knaller krijg.. Mocht dat niet zo zijn ga ik ze de volgende ronde niet meer gebruiken want dan heb ik er toch niks aan.. Ik let nu heel goed op met wat ik voel dus dan weet ik t de volgende keer wel van Owja zo begint het haha.. Wij hebben het gevraagd voor de grap.. Willen jullie een broertje of zusje.. Beide antwoorden ze met ja en beide willen ze een broertje haha.. Verder niet over gehad eerst maar eens zwanger worden.. Ik heb vorige keren niet mee gedaan aan mvm en nu weer niet.. Das niks voor mij steeds plas opvangen en in kannen doen en die lucht bah en dan ook weg brengen of voor de deur zetten.. Nee das echt niks voor mij.. Gelukkig zijn er vele andere die het niet erg vinden om te doen..
O spannend queen! Maar als je ei inderdaad wat later was dan zit je nu ook nog vroeg he. Wie weet wat er nog komt! Wij hebben ook wel eens gevraagd of de jongens het leuk zouden vinden om een baby in huis te hebben. Mijn oudste heel enthousiast: ja een zusje!!! Haha hij ging hem zelf wel maken zei hij hoe dan? Nou met de trein :') Ik wil wel weer meedoen met mvm. Eerste keer gedaan tweede keer niet. Vond het zo'n gedoe met een baby beneden en de kannen boven. Maar ben wel weer gemotiveerd door alle mensen die ik hier tegen kom die met medicijnen toch zwanger kunnen worden. Kan alleen nergens vinden welke medicijnen er nu precies mee gemaakt worden! Zelfs niet op de mvm website! Weten jullie dat?
Ze maken er pregnyl van. Ik heb twee vriendinnen die afhankelijk zijn van pregnyl en anders niet zwanger kunnen worden. Het is voor mij een kleine moeite, of ik nu een een emmer pis of en een pot 😂😜 Oh spannend queen en mama Chan! Ik duim voor jullie! En voor de rest van de dames ook he! En verder, je krijgt altijd reaties die je niet verwacht. Laat je hierdoor niet naar beneden halen, is jullie leven!
Aynil : Dat is goed. We zijn bezig met onze eerste ronde. Bioluun: Ik denk juist dat het niet raak is. Het is lastig om te noemen wanneer ik ongi wordt. Ik denk over ong. 2 weken. Vergeet het steeds bij te houden en met spiraaltje werd ik steeds om de 2 weken ongesteld.... Nu ong. 28 dagen gok ik. Als ik wel ongi wordt, dan ga ik het weer eens noteren in de agenda. Mijn dochtertje geeft steeds aan dat ze een broertje wilt. Ze heeft natuurlijk al een zusje dus nu mag er wel een jongetje bij. Een vriendinnetje van haar is net grote zus geworden..... De jongste is nog te jong. Wij zeggen hier niets, ook al zouden ze ouder zijn....eerst maar zorgen dat je de eerste weken voorbij bent.
Queen jammer maar als je en late ei hebt gehad wat je misschien wel dacht kan het je te vroeg zijn geweest. Mammachan: als je knal ovu test uit zou gaan zou je al kunnen testen? Al test je maar met het idee dat negatief ook te vroeg kan zijn geweest. Lindy: Hier begrijpen de jongens het nog niet dus hoef niks uit te leggen Heb er even over nagedacht moeders voor moeders. Maar zie het niet zo zitten. En wordt al misselijk van alles wat ik ruik blegh.
Goeden morgen Ik test vrijdag, kan dat al dan? Maar dan nog kan je nega testen.. Voel me al wel beter. Zal van t weekend geweest zijn..🙈 Niet meer wat gewent, baarmoeder is hard hier nog. Hoe wordt die als je ongi wordt?
wanneer dacht jij je eisprong gehad te hebben Mamma Chan? echt spannend nu he hoe dichterbij je bij je NOD komt.
Maar t kan best zijn dat ik niet ongie wordt omdat de spiraal er uit is...wel gek he bij lindy is het wel gelijk gekomen.. Ik was ook snel zwanger bij me andere kids hoor!
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde 1 NOD: 10 Nov Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 17 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 26 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Mommylove85, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985 Mommylove85, ik heb je op 30 Nov gezet als je anders denkt zeg maar hoor pas ik hem aan.. Queen, troelie en Mamma Chan de eerste 3 op de lijst.. super spannend!!
Waar denk jij dat de ei is gesprongen dan? Ga het nu wel meer in de gaten houden, wanneer moet ik beginnen met een test ovulatie?
die van ochtend 2 nov denk ik ook als ik dat zo zie.. heb je daarna nog door getest of niet meer? Als die 2 nov gesprongen is zou 16 nov je NOD zijn Dan zou je met een vroege test vrijdag wel moeten kunnen testen je zou dan nu op 9 DPO zitten.. Ja stom is dat he ons vrouwen lichaam zit raar in elkaar.. hopelijk gewoon zwanger dalijk!!
Ja optijd beginnen idd maar als je eerder je ei gehad zou hebben dan moet je al wel kunnen testen dus laten we hopen hij niet eerder geweest is want dan had je dus een nega test. Duimen draaien hier vollop!!
Dat is heel goed dan is hij waarschijnlijk 2 Nov dus geweest.. nog even geduld pfff moeilijk he hahahha
Wat ik begrijp is dat een positieve ovutest zoals jij op 2 nov hebt aangeeft dat je ei gemiddeld 12-36 uur later springt. Dus wrslk de 3e. Dan is 17 nov idd je nod (bij een 'normale' cyclus) en zit je nu op 8 dpo. Dat is erg vroeg voor een test. Ik zou ook minstens tot vrijdag of zaterdag wachten en dan met ochtendurine testen. Moet zeggen dat ik met jouw symptomen stiekem morgenvroeg al zou testen hoor. Maar beter wachten.