Ja die symptomen zijn allemaal de deur uit😂 Soms nog btje vraagje misselijk maar dat mag geen naam hebbem😂
Dit zijn mijn ovu tetstjes zou die van vandaag positief zijn of kan die nog donkerder wat denken jullie? Ben benieuwd morgen de test of mss ik m vanavond laat al eens doe extra..
Ik heb er geen ervaring mee maar hij is al aardig donker hoor. Misschien nog 1 tintje donkerder maar het zou ook nu al kunnen zijn. Mij is verteld net zo duidelijk als de controle streep. Sorry heb je misschien weinig aan.
ja en op de foto word het toch minder duidelijk in het echt is die echt net zo donker.. ben benieuwd of die nog donkerder word.. Nu zijn we gisteravond al gezellig geweest kunnen we dan beter wachten tot morgenvroeg weer gezellig doen of vanavond weer..
aynil: Hij kan nog donkerder maar zou wel al gebruik maken van deze vandaag klussen en als hij morgen wel donkerder is gewoon weer klussen. tot hij weer lichter wordt. Mamachan. Met die van 2 nov kan je volgens mij wel en testje proberen ik testen 4 dagen voor nod positief 9 dagen na ei sprong precies wat jij nu van je ei verwijderd bent. Maar wachten is idd beter haha maar wel lastig als je zo nieuwsgierig bent hihi
aynil volgens mij moet het streepje donkerder zijn dan de controle streep maar sommige testen worden gewoon niet donkerder succes met klussen . Mamma chan: wachten duurt lang ik zou gewoon testen wanneer jij denkt van nu hou ik het niet meer uit Hier gaat het goed, alleen erg moe,, kids zijn een beetje aant kwakkelen, De oudste is hangerig en moe,, dus lekekr even rustig middagje
al een test gedaan....OMO wit sypmtomen weg, alleen slijm binnenin wit/gelig en dikkig draden trekkend beetje, ovu test gedaan, die is nagatief dus geen ei ik hoop toch zo dat ik een keer ga bloeden en me ongie eraan komt!! of dat of hoop dat ik zwanger ben! ' zo kan je geen pijl erop trekken, weet iemand wat een lf fase is, mijn ongie kan nog wel maanden duren, zeg! dan heb je toch totaal geen regelmaat! wel is het altijd zo dat je 2 weken na je ei de nod hebt? moet maandag naar de gyn, die afspraak had ik al staan, ben benieuwd wat ze daar zegt
Oke thnxx voor alle tips.. donkerder als de controle streep is die niet maar wel net zo donker.. ga voor de zekerheid vanavond laat nog een ovu doen.. krijg nu opeens ook weer last van steken en net op de wc ook dradenslijm ieuw nooit opgelet maar iedereen hier op het forum had het erover dus denk zal ook een voelen whahahaha leuke info he ahaha kan iig nooit lang meer duren juiste slijm en donkere ovu en die steken,. gas erop hahahaha Lindy lekker lam dagje dus is ook weleens fijn! Mamma Chan, super vervelend je kan er idd nog geen pijl op trekken.. hopelijk snel duidelijkheid en weet je wat je cyclus is straks.. of meteen zwanger dat zou ook nog kunnen natuurlijk.. Testje kan ook later pas posi worden.. Je LF is het moment van je eisprong tot de dag van je menstruatie.. Lutale Fase.. dat is bij de meeste 14 dagen maar kan verschil inzitten maar meestal wel 14 dagen
Ziet er goed uit aynil! Vanavond aan de klus inderdaad!! Ik doe nooit zo aan dat om de dag in ieder geval. Je kunt beter iets te vroeg zijn dan iets te laat. Je ei leeft maar kort, spermacellen kunnen een week overleven in het lichaam van een vrouw. Dus leg die voorraad maar klaar! Mamma Chan ik denk ook dat het nog alle kanten uit kan hoor. Als je al een eisprong hebt gehad hoef je echt niet meer bang te zijn voor een wachttijd van maanden voordat je eerste menstruatie is. Lindy had geluk dat haar spiraal precies vlak voor haar normale menstruatie eruit is gegaan. Want je cyclus loopt wel door met een spiraal. Na je eisprong duurt het gemiddeld 14 dagen voor je menstruatie. Of niet natuurlijk en ben je gewoon zwanger! Vrijdag of zaterdag met eerste urine weer testen. Het begint bij mij nu ook te kriebelen hoor! Verwacht m'n ei volgende week donderdag pas, maar merk nu al veel slijm op! Nog geen draden echter... Rustig afwachten...
Ik ga straks nog een testje doen gewoon om te kijken of hij nu nog donkerder is.. morgenvroeg klussen. Als me ei vanacht springt heb ik dus nog zaadjes van gister en mocht hij morgen springen dan morgenvroeg dus weer verse zaadjes hahaha t is allemaal wat he
Haha thnx dat gaat goed komen leuk bios.. Wil binnenkort ook weer eens filmpje gaan pakken met een vriendin.. kan ik die dus in me achterhoofd houden. Net zo donker als vanochtend denk hè of zien jullie verschil?
Links van vanochtend en rechts van net nu ik hem hier zie lijkt rechts toch iets donkerder haha Morgenvroeg iig sowieso gezellig doen. En dan benieuwd naar de test morgen..
Succes Anyil! Ziet er goed uit. Mij is ook verteld zo donker als controle streep maatlr heb geen ervaring... Oh spannend mama chan misschien te vroeg? Lf is inderdaad na eisprong en eigenlijk altijd 14 dagen, kan een dagje verschil in zitten. Ik heb een langere fase voor de eisprong daarom soms een cyclus van 32-38 dagen. Na eisprong heeft iedereen (meestal) dezelfde fase van 14 dagen. Hier alles weer beter gelukkig. Nog geen idee of ik mijn ei gemist heb of niet. Spannend.
Ja hij is nu toch wel net zo donker wat denken jullie? Deze foto is duidelijker.. ik vind het zo spannend weer allemaal haha
Hier gaan we ook voor een 3e. Spannend weer. Net ongi. Dus we gaan nu straks ronde 1 in. Succes allemaal!
Leuk kiera! Wil je mee op ons lijstje? We zitten allemaal rond datzelfde punt nu. Bijna allemaal in ronde 1. Spannend appel! Wel geklust afgelopen week? Je zou rond de 6e je ei hebben toch? Ten minste je nod staat op 30 nov. Zit het wachtbankje lekker? Hou je de thee warm voor ons? Ik geloof dat Aynil je morgen gaat vergezellen Ik ben echt een muts af en toe. Ik had een sinterklaaskado gekocht voor m'n jongste voor m'n moeder (snappie?). Die had ik haar vorige week gegeven incl de tas van de winkel. Was alleen vergeten dat ik tijdens het winkelen meer boodschapjes in die tas had gestopt, oa de dingen die ik bij de kruidvat gekocht had (voel je hem al aankomen?). Maar gelukkig alle spulletjes er netjes uit gehaald, behalve blijkbaar het bonnetje... Komt m'n moeder die vandaag onder m'n neus schuiven: een zwangerschapstest?!? Ehm.... Ehm... Nog niet gebruikt hoor! Ze weet al van m'n wens hoor maar nog niet dat we er al voor gaan nu... Ach...
Aynil ja klussen hij ziet er goed uit en morgen weer testen misschien wordt hij donkerder misschien is dit het al en wordt hij weer lichter. maak er g oed gebruik van Bioluun: hahaha, je moeder voelt de bui al hangen. Hier wist mijn moeder het ook al gelijk had niks gezegd dat we toen bezig waren. Maar ze voelt het aan lijkt wel haha Kiera, leuk dt je ook voor en 3e gaat spannend!!
Goedenmorgen Ik voelde vanmorgen veel slijm, ik met vingers erin, veel wit slijm rekbaar dik, met bloed😁 Niet veel en ook alleen aan me vingers hoor innesteling kan nu toch nog? Inlegkruisje ingedaan, en dan wachten we maar af..