Appel28, als 30 nov je NOD is dan denk ik dat je ei een deze dagen gaat komen.. dus dan heb je hem gelukkig nog niet gemist.. Kiera. spannend allemaal weer he.. klets je met ons mee? Bioluun, ooh dan ben je wel een muts ja hahahaha jullie mam kan zich vast voorbereiden whahahha Kreeftje89, nou we hebben er gebruik van gemaakt vanmorgen hahaha ik ben benieuwd wat de test straks doet.. moet zeggen ik gisteravond echt last gehad heb van steken dus ik denk zelf hij nu wel gesprongen is maar we zullen t gaan zien.. Mamma Chan, Dat klinkt veel belovend.. tussen dag 5 en 10 heb ik gehoord dat het kan innestelen dus ja dat kan! Spannendddd
Buikzeur hier, krampjes en btje misselijk baaaah hahaha Maar goed niet te veel hopen, kan alles zijn natuurlijk! Ben aan het werk maar bleegh ik wil na huis
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde 1 NOD: 10 Nov Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 17 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 26 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Mommylove85, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985 even het lijstje weer wat naar voren gehaald het word spannend! Queen ik ben heel benieuwd naar jou,nog getest? Troelie, Morgen jou NOD... jij al een testje gewaagd?
ik wil de boel nie opnaaien maar verklaard wel je witte testen als het nog niet ingesteld is kun je ook niet posi testen ik zeg zaterdag nog een testje wagen zon vroege 4dagen voor NOD..
Hahahaahah opnaaien😂😂😂 ja die term mag je wel gebruiken, gaat hier allemaal om naaien😆 Ja ik zit al af te vragen gespannen borsten hmz ik weet nie eens hoe dat voelt zijn wel wat harder. Mja lichaam is een raar iets
whahahha ja toch mooie woord keuze hahaha ja je lichaam kan rare dingen doen.. nog heel even geduld mijn duimen draaien!!
Aynil: Die steek kan heeeel goed je ei zijn geweest TOP!! dan wordt het nu echt spannend!! wachtbankje. Troelie: staat voor mogen op de nod!!! wanneer ga je testen
Hoppa mamma chan: innestelen! Dan inderdaad wel echt even wachten met testen. Spannend weekend dus Jullie hebben me wel een beetje aangestoken met al die ovulatietesten hoor... net toch maar een setje besteld bij zwanger&kids. Met gratis zwangerschapstest, maar die heb ik al in huis Vandaag toch echt veel slijm. Kan er nu ook draden van trekken. Nog niet zoveel als ik het vorige maand rond ovulatie had, maar toch. Hoeveel dagen voor je ei begint dat eigenlijk? Ik ben namelijk normaal ongelooflijk regelmatig, maar hier word ik stiekem wat zenuwachtig van.
Blauwe aderen in mijn borsten, heb ik nooit gezien dat ik die zo goed zag..overigens komt er niks in mijn onderbroek alleen als je van binnen voelde.. Wanneer is dat innestelen klaar dan? Ik ga morgen met kV 2v 5 doen zou t dan kunnen
Wat spannend allemaal meiden.. Mammachan ga voor je duimen Ik ben ook wel benieuwd hoe ver van te voren je afscheiding veraderd voor je ei,, eigenlijk dr nooit op gelet hihi.. ik temp nu wel keurig iedere morgen. 1e dag was temp 36.7 en nu op dag 4 en 5 36.5 dus neem Aan dat dit mijn basele temp dus 36.5 is 😄😄
Ik ben bang dat je echt te vroeg bent nu mamma chan, maar misschien geeft het je wat gemoedsrust als je een testje waagt. Ga er dan wel vanuit dat hij negatief is en dat dat niet betekent dat er niks aan de hand is. Zo vroeg kan er nog best een streepje komen over een paar dagen. Maar aan de andere kant is een vroeg streepje ook spannend want te veel vroege testers worden weer teleurgesteld met een menstruatie als het vroeg misgaat. Lindy, ik heb het ook even op ons nod-forum gevraagd. Meer mensen die antwoord kunnen geven.
een action test die ik nog had liggen was nega, natuurlijk die heeft las ik net meer nodig? net bij de kruitvat vast maar 2 v 5 gehaald... zit in dubio nu doen of wachten tot morgen het is toch wat haha
Wachten tot morgen. Ochtendurine heeft meer kans. Of je moet nu vier uur lang niks drinken en dan je plasje gebruiken (mag tussendoor wel plassen). Action heeft inderdaad meer nodig.
Lindy misschien is het even een extra goede schoonmaakbeurt na je spiraal? Kan je baarmoeder weer fris van start. Hoe lang is het geleden dat je voor het laatst ongesteld was?
ja daar dact ik ook al aan.. eigenlijk gek he ik wou zooo graag ongiworden nu ben ik het,, en nu mag het wel weer stoppen hahaha gek mens ben ik ook .. wil gewoon lekker gaan klussen ,,, ik ben afgelopen maand ongi geweest klein beejte 2 dagen die maand er voor ook maar 2 dagen,, en daarvoor 4 jaarlang niks,, dus ja kijk er ook niet zo raar van op hoor dat het nu gewoon allemaal los komt,, mag niet klagen want heb maar 2 a 3 dagen kramp gehad,, en vloei nu bijna niet meer,, kan gewoon iet wachtne haha ik ben miss ongeduld volgens mijn vriend hahahahhaha
ik teste bij Demy 2 dagen voor NOD positief bij robin pas 1 dag na NOD positief . gewoon afwachten meisj,, we duimen voor je
Kreeftje, helaas nog geen wachtbankje me test was nog steeds positief en nog steeds steekjes/krampjes in me buik.. ik test vanavond nog eens om te kijken of die al gesprongen is en anders dus pas morgen.. Bioluun, hahaha erg he.. ik zin ook ik ga daar allemaal niet weer aan beginnen hoor, nou me eerste bezoekje kv was het al raak toch maar wel whahahha.. Mamma Chan, ik zou zaterdagochtend nog eens testen.. Lindy. dat je ongi maar snel voorbij is en aan de klus kunt haha die slijm weet ik ook niet precies.. het is dat ik van de week zelf gevoeld heb en het dus rekbaar was en gisterenavond hing er naar het plassen ook een lange sliert slijm uit