Wat zitten sommige al in spanning zeg. Vrouwen ook Ik kan mij aansluiten, want heb mijn eisprong al gehad, dat weet ik voor 80% zeker. Maar opeens soort menstruatiekramp, herkenbaar bij de eerste en tweede zwangerschap. Zit mijzelf helemaal gek te maken. Zal het de innesteling zijn? Wat betreft mensen die net hun spiraal kwijt zijn. Bij mij duurde het ong. 3 maanden dat alles weer "normaal"was.
Ik ben best wel aan het denken wat zou dit nou zijn, mijn ongie of de innesteling..😜 Best irritant! Hahaha Zit iig niks aan mijn inlegkruisje, alleen als je met vinger naar binnen gaat dus dat doe ik nu niet meer.. Zeurende buik met vlagen..wanneer reken je van de eerste dag van je ongie, heb nu al rood bloed aan me vinger gehad, is dit dan dag 1?
Thnx Lindy! Mommylove,hoeveelste dag zit jij nou? Mamma Chan, nee je bent nog niet ongi.. Dat ben je pas als je echt gaat vloeien en een verbandje nodig hebt en dar duurt een paar dagen.. Dus het kan nog steeds alle kanten op..
Wat een spanning allemaal, dames! Springende eieren, slierten slijm, innestelingsbloed of toch ongie...ik lees alles mee maar heb het echt enorm druk. Ik duim iig voor jullie! Ook even een korte update: gisterochtend getest maar negatief. Ben echter nog steeds niet ongesteld (NOD was dinsdag). Bij Roos testte ik pas 3 dagen na NOD positief dus houd me maar vast aan "geen bloed = goed!". Ik heb nog steeds wel symptomen (enorme borsten, rammelende darmen) maar dat kan ook komen doordat ik weer lekker veel aan het eten ben. Ik wacht het dus gewoon even af. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik weer testen. Zal morgen even nieuwe kruidvat testen halen...Altijd handig om te hebben!
Hier nog niet op het wachtbankje maar een knaller ik had dat niet verwacht.. Gelukkig vanochtend gezellig gehad want vanavond is VL niet thuis pas heel laat dan slaap ik al en is hij niet nuchter haha.. zou morgenavond te laat zijn??
Hier zo even jandino kijken...😂😂😂 de lach spiertjes laten werken. Heb nergens meer last van, inleg kruis is schoon Slaap lekker allemaal
Dat is idd een knaltest, aynil! Gewoon morgenochtend even gezellig maken. Kan geen kwaad! Spannend hoor!
Wow aynil jij blijft knallen! Haha, gelukkig is sperma geduldig Morgenvroeg katerseks! Haha! Queen spannend hoor! Morgen is 3 dagen na NOD toch? Ga je morgen nog testen? Laat je ze wel even zien? Ik kijk graag even mee met je
Aynil veel klus plezier😄 Queen succes meisj duimen voor je, Ik heb net mijn 10 de les gehad van EHBO cursus Ben kapot hahha maar ja nog even en dan examen,, volgende week nog les.. en week er.na examen,, blehhh ben nu al stik nerveus er voor,, maar gaat goed komen.. Ik duik me bedje in slaap lekker
Hoi dames,ik ben hier lid sinds mn ei en wilde ook graag bij een clubje horen en mee kletsen! Ik ben 29, en wij gaan ook voor een derde! Zoon van 5, dochter van 3! Hoop dat ik mee mag kletsen! Ben 24 sep gestopt met de pil, 12 oktober ongesteld, ging uit van 29 dagen, maar eerste cyclus dus weet niet wanneer mijn nod is. Heb afgelopen maand digitale cb ovu testen gebruikt die mn piek aangaf op 26.10! Nod zal dus een van deze dagen zijn hoop ik!
Aynil: je ovu testen gaan lekker hahaha morgen ochtend is prima hoor je hebt vandaag toch ook geklust en sperma overleeft wel even. Queen: wie weet geen bloed is moed. Fabrosa: welkom, je zou al kunnen testen als het goed is wanneer wil je gaan testen? Nou al 2 tsters zaterdag spannend
Ja wachtende! wel al getest, 2 x tuur streep (had em hier op t forum geplaatst) derde negatief en moet zeggen voel me ook helemaal niet zwanger! Zit nu echt te wachten op het rood, niet zon zin in een lange cyclus.. en pas de eerste ronde! Wel leuk om samen te wachten op dit forum dacht ik zo!