Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Fabrosa, welkom bij ons clubje! Ik ben jou berichtjes even gaan opzoeken was nieuwschierig naar je testen maar helaas zie ik daar niks op.. Nu moet ik zeggen het hier anders overkomt als in het echt dat heb ik wel gezien met mijn ovu testjes.. Spannend he!

Kreeftje, hoe voel jij nu? Echo komt steeds dichterbij :D

Lindy, ehbo altijd handig om te hebben.. Is dat voor je werk of vanuit jezelf?

Queen, ga jij nog testen vandaag? Spannendddd:D

Nou Dames ik denk me ei nog steeds niet gesprongen is maar dat hij nu wel op springen staat poeh wat heb ik een pijn nu zeg het is begonnen paar dagen geleden met vervelende steekjes maar nu doet t echt zeer.. En heb vernomen het groeien van je ei pijn kan doen maar eisprong en daarna niet meer dus denk echt hij vandaag gaat komen.. Kloot dan wel precies met me banner hahaha.. Ik ga zo als ik moet plassen ovu doen..

Vanochtend niet meer gezellig geweest ik had me verslapen werd wakker van dochterlief en vl was al weg toen haha vanavond maar even als de kids naar bed zijn voor gtst fftussen de reclameblokjes door whaha sorry wat melig ervan..:D

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgen

Hier alles goed, veeg wel wat af soms na t plassen maar inleg kruisje is zo goed als leeg, lijkt erop dat het nu donkerder bloed is..
    Gisteravond wel wat last van buikpijn en een kruik erop toen was het weer weg, nu ook niet echt veel last ergens van..

Heb zowiezo nooit veel ongie maar dat moet echt wel meer zijn toch dan wat ik nu heb, hell is dit zo n wachtbankje

3. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Erg he meis.. Heb je nog getest vanmorgen?

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nee vanmorgen niet, heb wel nog ovu testen liggen haha zal ik die gebruiken? Kan ook he?!

5. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Dat zou ik zelf niet doen omdat sommige mensen altijd een streepje plast op de ovu.. Dus heb je weinig aan wil dan niet zeggen je zwanger bent.. ik nog nog nooit een omo witte ovu gehad.. dan zou ik morgenvroeg een zwangerschaps testje wagen of als je kunt wachten tot NOD dan pas maar dat word moeilijk denk hahahah

Nou ik mag ook op het wachtbankje jeejj:D net een ovu gedaan en negatief.. nu baal ik een klein beetje dat we vanochtend overgeslagen hebben maargoed gisterochtend doet heel goed mee als die vanacht dus gesprongen is.. wat ik wel raar vind is dat ik nu zo'n pijn heb linksonder maargoed het zal er wel bij horen allemaal haha

1447405901764.jpg

6. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel aynil!
    Nee die testen waren ook niet positief te noemen!
    Ben ook niet zeker van mijn ei, wel positieve digitale ovu test gehad maar weet niet wanneer of of het wel gesprongen is!
    Vooralsnog vNdaag negatief getest en ook geen ongi.
    Cyclus dag 32 nu dus voor mijn doen al langer als normaal.

7. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en ook spannend voor jou aynil!
    Nu afwachten of het is gelukt!
    Heb je een regelmatige cyclus ?

8. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens echt nog een leek hier.
    Ik ging letterlijk uit van 26ste.
    En nu m'n cyclus steeds langer word hebben wij denk ik ook nog eens verkeerd geklust.
    23,24,28 okt en 1,2,3 nov. Had vrijdag de 30ste ook zo'n pijn!
    En zaterdag de 31ste veegde ik wat roze af!
    Helaas de 30ste en 31ste niet geklust want ik was bij familie in België zonder kids en vl.
    Dus ik heb al ontzettend het idee dat het niet gelukt is deze ronde maar hoezo laat mijn ongi dan zou lang op zich wachten nu.. Pfff

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik denk dat mijn ongie is doorgebroken, ik heb al zo lang geen ongie gehad dus weet niet hoeveel er normaal komt, ff afwachten dus? Heb geen krampen ofzo. Ovu test voor gein gedaan, waar t eerst wit was staat nu dikke streep, nog niet zo donker maar wel dik:$

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Kijk eens

11. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi mamma Chan,
    Vervelend dat je ms is doorgebroken !
    Ik heb geen ervaring met die ovu testen maar las op een ander forum dat alle vrouwen altijd iets van lh hormoon in het lichaam hebben.
    En een ander zei dat als je ovu test op hgc reageert moet het een knaller zijn, heb er helaas geen ervaring mee.
    Bloeden kan ook nog gewoon met een zw dus ik weet echt niet wat er van te vinden!
    Heb je wel al getest?

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dat kan idd nog alle kanten opgaan. Ik ga straks wel even een kV test doen.
    Ik zit natuurlijk wel pas 4 dagen voor nod dus het is wel logisch dat t nig geen knaller is😉 Heb maandag ook nog zo n ovu test gedaan, die was spier wit, grappig vandaar mijn post

13. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh dat maakt het nóg spannender !
    Dat stukje heb ik niet gelezen, sorry. Dus
    In dat geval.. Van negatief naar stijging.. Ik begrijp je nu!
    Hoe is je bloed?

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja het inleg kruisje daar zit wel wat ineen met wc gaan veeg je wel wat mee, vind het wel wat vroeg voor me ongie...

15. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik las dat je hiervoor ook een tijd niet ongesteld bent geweest, in mijn beleving is een eerste menstruatie toch wat heftiger moet meer oud bloed uit zou je denken ..
    Ga je op nod testen?

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Het is weer gestopt, en bruiner bloed
    Gek lichaam...ik test pas morgen vroeg

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Nou mamma Chan, vervelend zo!! Waarom doen die lichamen niet gewoon allee volgens het boekje? Ben zeer benieuwd naar je test morgen! Pffff ik draai m'n duimen tot ze eraf liggen!

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    En welkom fabrosa! Leuk dat je meekletst! Ook voor jou spannend nu zeg! Zal ik m'n ene duim inzetten voor mamma Chan en m'n andere voor jou? :)

Troelie: Hoe is het nu met jou?

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag test. Die ovu testen kunnen ook op hgc knallen dus die maak ik als ik t niet meer houd wel op! Hahaha heel apart dit zo he! Als ik test dan kan die toch mega zijn dus dan maar ff paar dagen wachten

20. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!
    Dubbel Dankjewel bioluun!

Deel Deze Pagina