Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha queen moest lachen om de verhaal. Spannend he, vooral omdat je weet wat er komen gaat denk ik.

Spannend kreefje, wanneer is je nod?

Hier nog steeds geen ms... Ik heb afgesproken met m'n man om pas vrijdag weer te testen dan heb ik te minste kans op een streep of niet.

2. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Queen: Haha hoop stiekem wel dat je die pil lekker weg laat hoor hahaha maar je hebt inderdaad nog even de tijd miss nog en goed gesprek met je ml.
    Ik ben snel zwanger geraakt 1e wat minder snel maar denk dat onregelmatige cyclus onervaren over ei en zo dat de oorzaak was. Bij de 2e wist ik precies hoe het zat en toen was het ook gelijk raak.

Appel: Spannend hoor maar geen bloed geeft moed, ik duim voor je!!
    Heb en onregelmatige cyclus dus over tijd zijn is voor mij en normale zaak. kan tussen de 30 en tegen de 40 dagen zitten. Als ik nu van 30 dagen uit ga zou mijn nod de 20e moeten zijn.

Iemand bekend met innesteling pijn heb me toch en krampen en steken echt in me baarmoeder. Dus zit me af te vragen of dat misschien en innesteling zou kunnen??zijn qua tijd klopt het wel als me ei ong 3 dagen geleden is geweest.

3. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Appel, wat spannend dat je wacht tot vrijdag met opnieuw testen!! Ik zou dat echt niet zolang volhouden hoor!! Ben heel erg benieuwd!

Kreeftje, bij jou ook al zo spannend! Ik kan me niet echt meer herinneren dat ik pijn heb gehad bij de innesteling maar ik heb volgens mij op het forum weleens iets daarover voorbij zien komen. Zou dus best kunnen! Dat zou betekenen dat je meteen de eerste ronde al zwanger bent!! Hoe super zou dat zijn! Ik duim met je mee hoor. Op naar de 20e!

Hier vandaag ongesteld geworden. Vrijdag komt steeds dichterbij! Wel grappig dat ik onze kriebels voor een derde inmiddels al met heel veel mensen heb besproken. Ik ben blijkbaar toch wel erg benieuwd hoe iedereen erover denkt. Ik krijg vaak de vraag "nu al?!" maar dat had ik wel al verwacht. Nu zijn ze iig alvast een beetje voorbereid! :) Ik moet wel zeggen dat het idee steeds meer gaat landen hoor...

4. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Queen: de week is al doormidden en je begint al goed te twijfelen al en idee of je pil laten liggen dat zou leuk zijn en heel spannend. Vond zelf ook en beetje eng om de rubbers te laten liggen. En nou kan ik in eens moeilijk wachten tot me nod spannend en wat eng te gelijk.

Hier wachten wachten wachten ik ga Dinsdag dus gewoon op me nod testen denk.

5. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Kreeftje, ik vind het zo spannend voor je! Ik leef echt enorm met je mee! Waarschijnlijk ook omdat onze kindjes (op een paar dagen na) even oud zijn en we dus in dezelfde situatie zitten. Alleen ben jij (gok ik) nog eens 3 jaar jonger dan ik! Superknap hoor! Maar ik tel met je af tot dinsdag!!

Ja....bijna vrijdag idd! Ik vind het nog steeds zoooooo lastig. Gisteren nog een hele discussie met manlief gehad. Hij vindt dat ik veel te moeilijk doe en problemen zie die er niet zijn of die maar tijdelijk (1-2 jaar) zijn. Ik vind juist dat hij veel te makkelijk denkt over een derde. Wat als het ineens een tweeling is (kans is klein, maar zeker aanwezig!)? En ook heb ik (weer!) die financiële twijfels...alles is toch een stuk goedkoper met 2 kids ipv 3. We kunnen ze nu alles geven wat ze willen. Wordt dat straks niet heel anders? En nu maken we bijvoorbeeld geen gebruik van kinderopvang (opa's en oma's vangen bij ons alles op). Wat als zij ineens wegvallen en we toch kinderopvang moeten betalen? Bij 2 is het al stervensduur, laat staan bij 3. Dat zouden we echt niet kunnen opbrengen!

Ik weet dat het allemaal "stel dat..." problemen zijn, maar ik krijg ze niet uit mn hoofd. Ik ben ook op internet allemaal forums aan het lezen van moeders met dezelfde twijfels, dus ik weet dat ik niet de enige ben. Dat scheelt wel iets. Het spookt echt de hele dag door m'n hoofd. Het ene moment denk ik "ja, we gaan ervoor". De kriebels zijn er namelijk echt wel. Maar het andere moment heb ik ernstige twijfels of ik m'n andere kids niet tekort ga doen (zowel qua geld als qua aandacht) als er een derde kindje komt. HELP!!!

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O wat zijn je twijfels herkenbaar queen. Ik heb ook zo lang getwijfeld. Kunnen we het betalen? Maar vooral willen we wel weer in de babytijd (laat staan babies inderdaad! Tweelingen zitten in de familie) nog langer voordat je door de slaapjes, luiers peuterpuberteit bent. Ik had ook al weer zin in de tijd dat m'n oudste op school zit zodat ik eindelijk eens wat meer tijd kan doorbrengen met de jongste. Gaat dat wel goed dadelijk met een baby, een peuter dis naar de peuterschoo moet en een kind dat naar school gaat? Past het in de auto en in huis? En hoe doe ik dat op de fiets? Gaat die derde niet buiten het duo vallen aangezien m'n twee jongens qua leeftijd heel dicht op elkaar zitten. We hebben het eindelijk wat rustiger in speeltuinen en dergelijke nu we er niet meer bovenop hoeven te zitten.

Veel vragen dus. Vl en ik zijn eens gaan bedenken welke vragen we allemaal konden verzinnen en wat nou echt een probleem zou kunnen zijn. Daar hebben we oplossingen voor bedacht (extra kamer op zolder; de oudste kan tegen die tijd vast fietsen) en voor andere zaken bedacht dat het inderdaad twee jaar extra 'kost'. Qua aandacht voor de jongens zie ik vooral ook voordelen. Zij hebben er namelijk ook een kleintje bij dan waar ze veel van kunnen houden. En lekker meehelpen met alles. Dat doen ze nu ook al het liefst.

Wij zijn er nu over uit dat we het gaan proberen vanaf december. En sinds ons besluit kan ik niet wachten :). Vind het nog steeds spannend hoor en de vragen van hierboven spoken zeker nog wel eens door m'n hoofd maar denk dan vaak: we zien wel. Anderen kunnen het ook!

Succes met de beslissing en kom je er niet uit voor vrijdag dan wellicht over een maand wel :)

Kreeftje succes dinsdag! Ben heel benieuwd!

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wat een herkenbare twijfels!

Hier nog een stelletje die verschrikkelijk twijfelen... mijn man nog meer dan mij, dus misschien juist andersom dan bij jou Queen1986..
    Onze 2 zoons zijn 4 en de jongste wordt in november 2.ik vraag me af of het niet ontzettend druk zal zijn, hoe ik het moet doen met zwemles over een jaar met een peuter en baby die dan mee moeten een inderdaad ook de twijfels of we onze kinderen niet te kort zullen doen.
    Een 3e zou ik sowieso erg graag willen, juist graag nu omdat we dan over 3 jaar ook uit de luiers zijn en het baby spul uit huis kan. Dat lukt mij ook wel erg fijn! Qua drukte zou het dus best goed zijn om nog even te wachten tot ze ouder zijn, maar dan zit je er wel langer in... moeilijk hoor hihi

Voor degene die er voor gaan, heel veel succes en hopelijk is het snel raak! En voor de tester s,ik zal duimen!

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Oh ja en wij twijfelen ook erg omdat ik 2x hg heb gehad. Bij de eerste was een opname niet nodig. Bij de 2e ben ik twee keer opgenomen geweest voor vocht infuus. En bij de 2e ben ik ingeleid ivm ernstige bekken instabiliteit.
    Mijn man is erg bang dat ik het lichamelijk niet kan trekken, en ik ook wel een beetje eigenlijk.

9. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Bioluun en Friesland, bedankt voor jullie reacties!! Heel fijn om te lezen dat jullie precies dezelfde twijfels hadden/hebben.

Bioluun, wat superleuk en spannend dat jullie er in december voor gaan!! Als je dan eenmaal de keuze hebt gemaakt dan snap ik dat je staat te springen totdat het ein-de-lijk december is!

Friesland, grappig dat het bij jullie juist jouw man is die zo twijfelt. Wel lief dat hij zich zoveel zorgen maakt om jouw gezondheid.
    Ik kan me voorstellen dat het extra lastig is om te beslissen als er ook gezondheidsredenen meespelen. Jullie ook heel veel succes met beslissen dus!

Appel, hoe is het bij jou? Al ongesteld geworden of aan het aftellen totdat je vrijdag weer kunt testen? Ben heel benieuwd!

Ik ga in de tussentijd gewoon nog even hard nadenken en ervaringen van andere mensen lezen! 😊 Slaap lekker zo!

10. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Leuk dat jullie mee komen kletsen meiden :D

Bioluun: Dec nog effies nou ik snap nou je dat weet dat je nou niet snel genoeg kan gaan. Hier wilde ML eerst niet en toen volgend jaar beginnen. Maar werd gelijk al slordig met de condooms. Toen zij die ja volgende maand volgend jaar wat maakt het eigenlijk nog uit :D Mannen zijn soms niet te volgen??? Wie weet slaat die van jou straks ook in ene om na gelijk haha.

Friesland: Ik kan de twijfels helemaal begrijpen ik hoop dat dat helemaal goed gaat komen en je toch je wens kan volgen. Veel succes ook beslissen is en spannende tijd.

Queen haha blijft toch wel erg lastig he maar ik begrijp je helemaal hoor :D

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Kreeftje: het ligt niet aan m'n vriend dat we wachten. Ik heb ook zo'n uitzondering geloof ik waarbij hij er al eerder uit was dan ik dat we nog voor een derde zouden gaan. Dit is pure planning. Als we eerder beginnen loopt er op mijn werk vanalles in de soep mochten we het geluk hebben meteen raak te schieten. Daarbij gaat onze oudste in mei naar school en komt het ook wel mooi uit als dat niet samenvalt met de bevalling en nieuw kindje in huis. Alles later dan sept is dus fijner. Ik ben twee keer in ronde 1 zwanger geworden dus moet er toch rekening mee houden dat het snel kan gaan(durf het hier bijna niet te zeggen...) Maar ik weet ook dat het anders kan lopen hoor.

Nog twee eitjes laten gaan en dan...! :)

12. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Bioluun: A vandaar ja dan is het verstandig nog even te wachten. Ik begrijp dat er en besef is, dat het in een keer raak kan zijn. Dat besef hebben we hier ook zit nou in de 1e ronde maar sluit niks uit :D

13. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Weer veel geschreven en herkenbare verhalen. Voor alles is een oplossing😊

Ik ga morgen testen. Manlief van vanochtend al vroeg weg en wil het samen doen.

14. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Appel, wat spannend!! Maar als je nog steeds niet ongesteld bent dan kan het toch bijna niet anders dan dat je zwanger bent? :) Laat je het ons morgen weten? Ik duim voor jullie!

15. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dat is de vraag, 5 weken geleden mijn spiraal verwijderd en nog geen ms gezien afgezien van een lichte bloeding na verwijderen van spiraal.
    Dus geen idee of ik al een eisprong heb gehad.
    Ik laat het jullie weten morgen.

16. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Wat spannend Appel zo toch geweldig zijn als je wel gewoon en ei hebt gehad. Ga hard voor je duimen

Queen vandaag moest je toch aan je nieuwe strip beginnen of laat je hem toch liggen :D

17. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest en omowit... Dus niet zwanger.

Ik geen idee hoe mijn cyclus is dus we wachten rustig af....

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O jammer appel!! Ik had nog zo mee zitten duimen! Vervelend dat je zo moet afwachten...

19. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja als dadelijk mijn eerste ms is geweest dan weet je ook een beetje waar je aan toe bent. Nu is het zo van, zou dit mijn eisprong zijn of komt mijn ms eraan of ben ik zwanger.

Maar goed, ik heb verder niks te klagen, we wachten gewoon rustig af en er niet te veel mee bezig zijn ;)

20. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Appel, jammer dat het een negatieve uitslag was. Maar je weet idd pas een beetje waar je aan toe bent als je eerste ms is geweest. Hoe lang duurt dat normaal gesproken nadat je je spiraaltje heb laten verwijderen?

Gisteren was idd een soort D-day voor ons (zo voelde het tenminste wel een beetje) en...WE GAAN ERVOOR!!! Net al meteen van die mama-compleet-vitaminen met foliumzuur enzo gekocht. Ik zou (als m'n cyclus hetzelfde is als voorheen) rond de 28e m'n eisprong moeten hebben. Spannend weer hoor!

Kreeftje, jouw nod komt al aardig in de buurt hé! Dinsdag toch? Ben heel benieuwd!!

Deel Deze Pagina