Mama chan, goed dat je hebt besloten maandag pas te testen. Het is enorm lastig maar wel het handigst om te doen. Fabrosa, welkom! Ook erg spannend voor jou! Kreeftje, hoe gaat het met jou? Voel je je nog steeds zo goed? Begint het buikje al te groeien? Hier nog steeds geen bloed! Net testen bij kruidvat gehaald. Als ik vandaag nog niet ongesteld word, dan ga ik morgenochtend weer testen. Zit dan 4 dagen na NOD, maar dit is mijn eerste cyclus na stoppen met de pil dus daar kan het ook aan liggen.
Mammachan: wat vervelend zo maar het is wel gestopt duim voor je. Queen: ja dat zou heel goed kunnen en je hormonen worden momenteel ook alle kanten op geschud. Ik voel me erg goed en nu ook echt zwanger vlagen van misselijkheid erger dan bij de jongens. En plotselinge vreemde geuren doen me kokhalsen bah wat krampjes en steekjes. Aankomende week maar de week daarop de echo. Doe heel erg mijn best om me buik te verstoppen want net als bij de vorige 2 zwangerschappen is het weer lekker opgezet wat eruit ziet als en echte zwangere buik. Wat wenkbrauwen al doet fronzen terwijl ik nog niks wil zeggen
Het rommelt hier wel door, ene x weer bloed andere keer niet.. Wanneer spreek je van dat je ongie begonnen is. Had nooit echt veel bloedverlies dus daar kan ik het niet aan zien😁 Stolsels en veel bloed verwacht ik voor mijn eerste ongie na 5jaar maar of dat ook echt klopt Kreeftje bloedde jij ook?
Dankjewel maar bij mij kan het idd ook ontpillen zijn! Ook toch net langs kruidvat geweest en ga zondag testen, dat zou de laatst mogelijke dag zijn als ik van een laat ei uitga! Ook hier geen buikpijn, geen puistjes wat ik altijd heb voor nod, geen kramp en geen donker wordende afscheiding.. weinig ms voorbodes dus ik houd hoop! Kreeftje gefeliciteerd !
Lees overal dat je echt van ongie spreekt als het rood bloed is! Oh hoop zo voor je dat het niet echt doorzet! Hoe zijn je klachten?
Queen, heb jij je ei wel opgespoord of niet? Spannend! Kreeftje, die symptomen herken ik ook allemaal van mijn vorige zwangerschappen.. ooh dus t word echt tijd voor de echo nu voordat ze t echt zien.. Na de echo wilde jullie het vertellen toch? Of 12 weken? fabrosa,, ook spannend voor jou! Mamma Chan, goedzo! Maandag heb je meer duidelijkheid.. lekker genieten van t weekend das zo om!
Oh spannend allemaal! Ben heel benieuwd morgen. Leuk om alles zo mee te krijgen van iedereen. Fabroza, welkom!
Ik kom ff snel langs,, Ongi gestopt en nu hartstikke ziek geworden vannacht... blijf spugen.. baal als een stekker.. Zoon lief ligt lekker naast me is lijk bleek. Man lief is werken maar zag er ook nie zo fleurig uit dus bereid me voor op een weekendje ziekenboeg
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde 1 NOD: 10 Nov Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 17 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 27 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Mommylove85, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985 Even mezelf een dag verzet van de 26ste naar de 27ste aangezien ik gisteravond die knaller ovu test had en als ik een normale LF van 14 dagen zou hebben en dat dan vanaf vandaag bereken kom ik uit op 27 Nov. Liever een dag langer overtijd en een goeie test dan denken overtijd te zijn en dus niet zo is. Haha. hoort mij nu vreet zijn straks 4 dgn voor NOD zou ik testen of niet whahahha Troelie ben benieuwd hoe het met jou gaat? Vandaag je.NOD..
Beterschap lindy! Lig zelf ook even op bed, ben moe en drupt af en toe wel nog.. Snap er echt niks van
Balen Lindy! Beterschap. Braken is prima, maar dan wel voor een goed doel he! Niet al voor je ei uberhaupt is geweest Ik ben erg blij dat ik ovulatietesten heb gekocht. Ik twijfelde al over mijn slijm en vandaag had ik steekjes! Ojee, nu al eisteekjes?!? Whaaaah!! Dus net maar vast de eerste geopend en gedipt. Alleen een niet te fotograferen tuurstreepje... Pfieuw... Haha, nu dinsdag of zo maar weer een volgende test uitproberen. Ben benieuwd
Oja, had trouwens een kortingscode gekregen van Zwanger en Kids. Zie hieronder. Ik ga ervan uit dat ik mijn ovulatietestexperiment niet voort ga zetten, ook al zou het deze maand niet raak zijn, dus mogen jullie hem gebruiken. Wie het eerst komt... Op de achterkant ook nog 3,- korting voor een zwangerschapsketting met actiecode: BOLA3. Voor wie wil.
Mammacha: nee ik bloede niet maar in dit topic vroeg ik nog wel over innestelings pijn want 3 dagen na me ei kregen ik steken?? en vroeg me af of dat innestelings pijn was nooit gehad?? maar dat was het dus wel geweest. Aynil: ja na de echo ga ik het vertellen Lindy: Bah Beterschap hopelijk knap je snel weer op. Bioluun: moet goed turen maar dan zie ik hem wel
Oke dank je. Ik vraag me wel af wanneer je van een ongie spreekt..bloed nooit veel, als ik vroeger een ongie had. Maar t druppelt niet meer alleen bij afvegen soms..heel gek geen buikpijn, had toen straks steken in me borst joh! Ik voel allemaal dingen die ik nooit heb gevoeld😂 Je bent toch ongie als je vloeit en doorvloeit?
Lieve allemaal! Mijn nod is aangebroken!wel heeeeel anders dan normaal, Had al paar dagen hoofdpijn en voelde me vandaag niet lekker.. geen ong gevoel, geen kramp, geen zere borsten..normaal wel,,en had de hele middag avond tot nu last vn een gloeiend gevoel beneden.. lichaam doet wat het zelf wil! Nu sinds het door zet, veel rood, veel kramp en rugpijn. Dag 32 geworden, ben niet heel verdrietig, blij dat het er is nu! Als ik nu 14 dagen terug tel was mijn ei dus op 30-31ok dat is 3-4 dagen na mijn positieve ovu test..dus dat klopt redelijk achteraf of mag je dat zo niet bekijken?Blijf wel gewoon hangen hier.. Wil deze cyclus tempen en ovu testen gebruiken .. begin ik na mijn ms met tempen? Of nu al?
He balen! Had anders gehoopt voor je... Zit net je andere topic te lezen Fabrosa. Over de foutieve testen van kv (dat ben jij toch ook?). Je hebt heel wat testen gehad afgelopen tijd? Wat ik apart vind is dat je een paar dagen na je ei pijn had. Zou dat niet een innestelling kunnen zijn geweest die daarna niet goed is blijven hangen? Misschien wil je dat wel niet horen trouwens... Maar dat verklaart wel al die 'foute' streepjes. En nu ook die hevige krampen en vele bloed. Ik kan je niet helpen qua temperaturen. Geloof dat je eerst je basale temperatuur moet vinden dus neem aan dat nu al beginnen handig is.
Ja dat was ik.. geloof best dat dat het kan zijn.. Dat gaat in ieder geval meestal fout met een reden. Vind het niet erg om té horen hoor, zou genoeg verklaren! Had ook het idee dat we verkeerde momenten geklust hebben.. maargoed was de eerste ronde, zo té zien werkt mijn cyclus wel dus op naar ronde 2! En ja shame, ging al 3 of 4 dagen dpo testen.. was de kluts kwijt haha.. ga het deze maand anders doen! Oh en mijn complimenten nog voor het kruidvat..heb beide doosjes testen gratis opnieuw gekregen die heb ik dus ook al vast in huis voor de volgende ronde!
Goedemorgen! Ik ben nog steeds niet ongesteld dus heb net weer een zwangerschapstest gedaan. Weer Omo-wit! Snap er niks meer van! Het is natuurlijk mijn eerste cyclus nadat ik ben gestopt met de pil en ik heb ook niet echt mijn ei gevonden deze maand maar heb wel gigantische borsten. Had ook echt een streepje verwacht... Kan het zijn dat ik deze maand geen eisprong heb gehad en ik dus een soort dubbele cyclus heb?