Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh balen zeg! Misschien is je cyclus wat ontregeld? Geen idee wanneer je je eisprong gehad zou moeten hebben?

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    he, wat gek ofniet!
    ik heb geen ervaring met cylussen dus ik kan je niet helpen, maar denk dat je ff moet afwachten, miss test je later nog posi?
    lees ik wel vaker...
    raar je lichaam he:(

hier wakker geworden zonder bloedverlies in mijn inleg..
    wel soms een steek of kramp.. we gaan het maar even afwachten...;)

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Vervelend queen! Dat hoor je wel vaker bij het ontpillen helaas. Wachten... Frustrerend hoor. Ik hoop dat je niet Te lang hoeft te wachten.

Mamma Chan goed teken toch! Wanneer ga je testen?

Zijn jullie ook zo geschokt door die toestanden in Parijs? Wat is het toch een rare wereld geworden... :(

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Geen idee, morgen miss even. Wil even afwachten😂

Maar idd het is bizar voor woorden die afslachting, ik mag toch hopen dat ze hier nu eens wakker worden!

5. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Fabrosa: wat balen, van tempen heb ik echt geen verstand :D

Kan zijn dat je idd en wat langere cyclus hebt queen toen ik voor de 1e stopte met de pil sloeg ik soms ook zo en maand over??

Mammachan: duimpjes draaien heel hard voor je!!

Verschrikkelijk wat er is gebeurd!! En nu gaat parijs pas ze grenzen sluiten tja als kalf verdronken is.... Zelfde als wij straks aan de beurt zijn kwartje lijkt in de kamer nog niet echt te vallen. Er moeten eerst meer slachtoffers vallen voor ze actie ondernemen!!

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik weet dat het niet mag maar kreeg hier toch wel iets hoop van, hij is dikker en donkerder dan gister haha

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Look

Durf geen andere te doen hahaha

8. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Mama chan, is dat een zwangerschapstest of een ovulatietest? In het eerste geval ben je hartstikke zwanger hoor! Streepje is streepje!!

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Aynil: ik volg de EHBO cursus voormij zelf
    heb in de zomer ook de Aed reanimatie cursus gevolgd via rode kruis,, ik heb me nu aangesloten bij hartslag nu. daarbij krijg je dan een smsje of pop up en kan je dus opgeroepen worden voor een reanimatie,, heb een aantal jaren geleden dat ik nog werkte ind e kinderopvang mijn kinder EHBO gehaald die was verlopen dus dacht agh,, ik zit toch thuis (afgekeurd).. ik ga maar eens een cursus doen :D.
    Joepiejjj je ei is geweest nu het lange wachtbankje,,

Fabrosa: zaadjes kunnen best een paar dagen overleven het zou heel goed kunnen dat het als nog raak is ondanks dat je dan niet op de die dagen geklust hebt, daarom zeggen ze ook altijd vrij om de dag,, :D ik gaa voor je duimen

ahhh dus toch ongi,, dikke knuff meisj

Mammachan: ongi of toch verlaat ei?
    spannend misschien innesteling?
    Hier na verwijdering spiraal ook niet echt een super grote bloeding na 4 jaar spiraal,, ik kon het af met inlegkruisjes en 3 en 4 dag wel maand verband gebruikt. had wel onwijs veel kramp,

ik heb zowat altijd een streep op ovutest,
    welke testen gebruik je ?

Queen wat spannend :D
    ga je kreeftje achterna :D zou wel leuk zijn,,
    nog steeds Omo wit,, wat vreemd,,
    ja afwachten is het enige wat je kan doen
    knuffiejj
    weet je wanneer je eisprong is geweest?
    14 dagen na je eisprong is je nod heb je misschien een verlaten eisprong gehad?.

Kreeftje: misselijk balen dat had ik bij beide kids ook niet leuk,, nog even en dan krijg jeje echo,, spannend ik snap dat je nog niks wil zeggen,,
    agh als mensen vragen van ben je zwanger zeg je gewoon ja van een 2ling,, endaarna heel hard lachen en zeggen nee hoor heb je tuk :p
    heb ik pas geleden gedaan met iemand die het vroeg
    haah ik dacht dat ik in me broek zou piessen van het lachen

Bioluun ohh braken is zooo vies,, haha heb bij beide zwangerschappen zo ontzettend gespuugd,, al vrij vlot na de innesteling,, gister was echt hel heb nu overal spierpijn hahaha
    Spannend lekkr beginnen met testen iedere dag,,
    ik deed meestal vanaf dag 10 a 12 iedere dag testen,, tot de controle streep zo dik is al test streep en dan ff door testen of hij afloopt :D
    succes meid

Hier gaat het redelijk,, giste rheel veel geslapen met zoon lief naast me op de bank,, de oudste was spelen :D.. savond om 7 uur naar bed gegaan,, heb geslapen tot vanmorgen 8 uur en voelde kip fit :D.
    me maag is nog wat weeig maar voor de rest ben ik weer aanwezig :p

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    frankrijk: heftig,, ik was gister om 7 uur met de kids naar bed gegaan heb er gister avond weinig van mee gekregen.. man lief die kwam om 12 u thuis heeft nog tot 2 uur voor de tv gezeten..
    hij kwam helemaal uit het veld geslagen naar bed heeft nog wel iets verteld tegen mij maar heb het eigenlijk niet mee gekregen,. vanmorgen tv aangezet wowww wat een heftige ervaring,
    Demy bleef ook maar vragen stellen mam komen die rare mensen ook hier heen,,
    enige wat ik kon bedenken was in mijn hoofd IK HOOP HET NIET..
    daarna maar snel weer wat anders opgezet..
    Vandaag staat toch eingelijk in het teken van sinterklaas die aankomt, om 12 uur op tv,, een echt kinder feest
    helaas met een rouw randje dit jaar :(
    heftig, als ik er aan denk wordt ik er emotioneel van bleh,,,

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Die van de action had ik nog liggen.
    Ik heb afgelopen maandag ook zo n testje gedaan, spier wit..

Ik haal straks wel een test. 2v 5
    En dan morgen vroeg of vanaaf nog😂
    Vind het zo gek dat die duidelijker wordt...
    Ei heb ik toch al gehad, raar lichaam

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Spannend, ik had bij beide zwangerschappen voor mijn NOD ook 2 positieve ovu testen :D. het kan nog allebei de kanten uit,,
    als hij afgelopen maandag omo wit was moet er toch wel iets zijn,,
    ik ga heel hard voor je duimen :D.
    je kan een zwtest beter doen met ochtendurine :D

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ging me net aankleden, steken in me borst en ik kijk lijken iets groter, ja dat valt op bij me heb zowat niks meer na 2kuds hahahaah
    Hier weer iets bloed, de bm is erg goed doorbloed he..

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    spannend :d..
    :):):):)

15. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hallo dames,

Mag ik hier mee kletsen?

Mama Chan: Wow, spannend!! :D

Hier: Wij hebben een zoon die in januari 5 wordt en een dochter die net 3 is geworden. Mijn spiraal is er nu bijna 3 weken uit, nadat ik deze bijna 3 jaar in heb gehad. Paar dagen later ontrekkingsbloeding van 3-4 dagen gehad. Wij zijn nog niet 'actief' met klussen, willen vanaf eind december/januari beginnen. Maar o, wat vind ik rubbers en "voor het zingen de kerk uit gaan" rot zeg, spelbedervers ;).

Ben benieuwd wanneer ik ongesteld word... Zit nu op CD 27, ontrekkingsbloeding behoort toch niet bij de cyclus?

16. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend mamma chan!

En voor de zwangeren.. naar klachten, maar tegelijkertijd fijne bevestiging dat je goed zwanger bent!

Koningsgezin welkom ook! Gezellig en leuk ook spannende tijden tegemoet!

Hier hetzelfde als gister, kon thermometer niet vinden dus kon helaas niet beginnen met tempen.
    Haal zo een nieuwe bij kruidvat.
    En naar de intocht hier in het centrum.

Ga vanavond weer iedereen bij lezen.. fijne dag allemaal!

17. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij begint de eerste cyclus bij de echte menstruatie, maar heb hier vaak genoeg gelezen dat sommigen dat zelfs overslaan en gelijk zwanger raken.

Volgens mij is het meer zaak om te kijken je deze cyclus een eisprong hebt gehad, maar weet niet zeker!

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Welkom koningsgezin! Spannend hoor! Ik denk dat je bij je cyclus inderdaad beter kunt letten op een eisprong. Al heb ik het idee dat je na een spiraal weer sneller een normale cyclus hebt. Ik zou dag 1 van je onttrekkingsbloeding gewoon als cd1 rekenen. Als dat dan toch niet klopt merk je dat vanzelf.
    Maar nu nog in de wacht? O ik vond dat vreselijk lang duren :) Wij hadden in de zomer in ons hoofd dat we in december zouden beginnen. Maar dat is toch een maandje vervroegd. Stuk ongeduld... Dat belooft nog wat he ;) Succes met wachten en ondertussen lekker genieten van al onze streepjes (wishful thinking)!

19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik moet zeggen dat ik echt veel last heb van alles wat er is gebeurd in Parijs. Ik kan normaal aardig goed m'n kop in het zand steken en me alleen druk maken over dingen waar ik ook daadwerkelijk iets aan kan doen, maar deze keer lukt het niet. Moet ik nou in deze wereld m'n kinderen laten opgroeien? Moet ik er dan überhaupt nog eentje bij willen?!? Wat nou als het verder uit de hand loopt? Sorry voor de spookbeelden maar ben echt even bang of zo.
    Had dat altijd al wat betreft de milieuproblematiek. Als bioloog krijg ik daar natuurlijk (te) veel van mee en ik weet ook dat de overbevolking het grootste probleem is. Hoe haal ik het dan in m'n hoofd drie kinderen te willen! Als elk stel ter wereld dat doet is elke generatie de bevolking x1,5! Pfff! Gelukkig werkt die kinderwens evolutionair toch anders.

Lang verhaal, moest het even kwijt...

20. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap je hoor Bioluun! Vreselijk wat er is gebeurd...

Oh mama chan en queen nog geen duidelijkheid, jullie maken het spanmend!

Koningsgezin welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Ik vermoedde dat ik dit weekend mijn eisprong zou hebben maar nog steeds geen slijm aanwezig dus iets klopt er niet.... Of hij is al geweest of moet nog komen en dan heb ik een lange cyclus weer...

Deel Deze Pagina