Welkom koningsgezin Mammachan ben benieuwd naar je test morgen Hier ook rot weer gister avond tot laat op en verjaardag geweest was erg gezelii. Geen sinterklaas snappen ze hier toch nog niet. Vieren wel pakjes avond en morgen krijgen ze wat in hun schoentje Hier geen pyjama dag wel ochtend maar we gaan zo weg zoontje van me beste vriendin is jarig. Moeten we nog en uur heen rijden.
Koningsgezin ik ken je frustratie! Weet je al of het dec of jan wordt? Wij wilden eigenlijk voor december gaan maar ja.... Haha! We hadden nog eens goed nagedacht waarom eigenlijk. Had met werk te maken en de uitgetelde datum. Daarbij gingen we er van uit dat het meteen raak zou zijn. Dat is natuurlijk niet realistisch maar m'n gevoel zegt dat nog steeds... En ach, zou het meteen lukken dan mis ik maar een paar weekjes school. De examens zijn iig achter de rug dan, dat vond ik het belangrijkst. Mamma Chan knap hoor! Ben ook super nieuwsgierig naar je test morgen! En naar wat de gyn zegt. En hier waait het heel hard maar tot een uur geleden geen regen. Wij zijn dus snel aangekleed en lekker naar buiten gegaan! Heerlijk! Blaadjes schoppen, in de wind hangen en regenwormen redden (die massaal op ons pad lagen).
Bioluun, manlief had het over januari. Dan zou ik rond september uitgerekend zijn. Dan zijn de vakanties voorbij en de jongste gaat naar school. Maar goed, weet niet hoe zij school gaat oppakken. Haar broer was daarmee een drama. En net wat je zegt, niemand garandeert ons dat het de eerste keer al lukt. Bij dochter was het wel in 1 keer raak. Een zwangerschap laat haar niet echt plannen. Je kan ermee bezig zijn, maar garanties heb je niet. Lekker, blaadjes schoppen!
Oja daar hebben we ook rekening mee gehouden: de oudste gaat in mei naar school dus daar wilden we niet bij ik de buurt zitten. Nu zou het augustus worden. Is toch vakantie. Hoef ik ook niet in de kraamweek iedereen op tijd op school/peuterspeelzaal te krijgen. Jaaaa lekker naar buiten! Ben niet voor niets bioloog
Hier zitten ze beide al op school, dus daar geen rekening mee te houden Hoe is het met je queen?? Hier alles prima, kids zo in bed. Vanmiddag was ik ineens zo moe, steken in mijn borst man! Hoort dat ook bij een komende ongie? Nooit gehad!
Wij zijn vandaag naar de sinterklaasintocht in Haarlem geweest. Mijn schoonouders wonen daar en ze maken er echt een feestje van, vandaar dat wij vandaag de Sint pas hebben gezien. Was ondanks de wind en regen erg leuk. Kids mogen zo hun schoen zetten en dan breng ik ze lekker naar bed. Even rustig met een dekentje op de bank hoor! Hier nog steeds niet ongesteld. Ga dus morgenochtend maar weer een test doen. Kruidvat wordt nog rijk van mij! Bioluun, wat leuk dat jullie er nu ook voor gaan! Succes!! Mama chan, wat vervelend die steken in je borst. Ik had het gisteren ineens, aan de linkerkant. Heb het nog nooit eerder gehad. Hopelijk betekent het dat we allebei morgen een positieve test hebben! Wel meteen na het testen laten weten hé!!
Ga ik meteen posten dan, ik verwacht Niks eigenlijk! Darmen rommelen hier ook😆 Er is wel wat aan de hand maar wat
Zo dames jullie hebben hoop geschreven. Mijn NOD is 8 dec. Ben benieuwd hoe snel ik dit x zwanger ben. 1e met ronde 2 en de 2e met ronde 1. Hier doe ik trouwens niet aan ovulatietesten. Ik behoor tot de gelukkige die eisprong voelt. En dat is 9 van de 10 x op dag 10. Dus voor die periode gaan we het zeker gezellig maken. Mamma Chan en queen1986 ik hoop het voor jullie! W8bankje is altijd erg vervelend...
Koningsgezin, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.. Wat duurt januari dan lang he als je wens zo groot is. Mammachan, goed dat je jezelf hebt kunnen inhouden.. Morgen super spannend en hoop zo op een mooie tweede roze streep! Queen, ook voor jou kei spannend en hopelijk ook 2 mooie roze streepjes op de test morgenochtend! Bioluun, heerlijk buiten nu als het droog is.. Hier zijn de kids ook het liefst buiten.. Kreeftje, gezellige verjaardag gehad? En je mond nog kunnen houden over de zwangerschap? Over wat er gebeurd is in Parijs, echt verschrikkelijk gewoon en ben bang dit nog maar het begin is! Vanaf het begin af aan geroepen er komen terroristen mee sluit die grenzen.. Niemand wilde dat inzien en hier is het eerste gedonder al ben bang voor wat nog komen gaat.. Hier een heel druk maar erg leuk weekend gehad.. Zit nu op de bank en daar kom ik voorlopig niet vanaf haha.. Vandaag naar Sinterklaas geweest en de schoentjes gezet.. Benieuwd Naar de reacties morgen.. Sorry als ik iets of iemand vergeten ben het was nogal veel haha
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde 1 NOD: 10 Nov Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 17 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 27 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Mommylove85, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 2 NOD: 8 Dec ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985 Koningsgezin
Voor op de lijst dit is de 1e ronde. 😉 Ook ik ben bang dat het gebeuren van Frankrijk het begin is. Waar gaat het heen? Hier gisteren schoen gezet. Kids waren blij verrast. 😆
Welke rotte eieren er met de vluchtelingen meekomen weet ik natuurlijk niet, maar het gros zal toch echt wegvluchten voor dezelfde idioten als nu Parijs onveilig gemaakt hebben. Ik wil absoluut geen vergaande discussie starten maar ik hoop toch zo dat als wij ooit in deze situatie zouden zitten we ergens opgevangen zullen worden en geholpen. De tranen lopen me weer over de wangen als ik aan het beeld denk van een klein jongetje (even oud als onze Joris?) dat door het raam van een trein meegegeven wordt. Daar moeten die ouders (gok ik) toch wel een heel goede reden voor hebben! Nogmaals misschien nemen we een risico door mensen te willen helpen maar ik denk dat slechtwillende mensen toch wel binnen zouden komen... Goh... Doet me toch meer dan ik dacht... Wilde eigenlijk niet reageren maar lag er van wakker...
Maaaaar... Daar zijn we natuurlijk niet voor op dit forum. We hebben een gedeeld doel en het kriebelt toch echt heel erg bij me momenteel!! (Om weer even op ons onderwerp terug te komen )
Hi dames was even benieuwd hoe het hier met iedereen is! Heb bij moeten lezen,maar krijg geen meldingen van nieuwe reacties. Weet iemand of dat kan of waar je dat kunt instellen? Hier is het bloeden gestopt na zaterdag. Geen druppel meer alleen wel veel sorry..witte vloed..lijkt elke keer of ik een blik nivea open trek...bah! rest van mn lichaam voelt zich erg ongesteld op de krampen na, die zijn gelukkig weg! Korte menstruatie of de hel moet nog echt doorbreken,beetje jammer,vermoed dat de boel toch flink overhoop is door het ontpillen. Hopelijk volgende maand minder gedoe! Hoop ondanks het drama van vrijdag iedereen van zijn weekend heeft genoten!
Ja daar denkt natuurlijk iedereen anders over.. ik lig weer wakker van dat t ze nu wel heel gemakkelijk word gemaakt om binnen te komen.. en ik zeg niet dat we de vluchtelingen niet mogen helpen tuurlijk moeten ze geholpen worden maar doe dat dan op een andere manier niet ten koste van onze eigen levens.. maargoed genoeg hierover iedereen zijn mening.. Fabrosa, wat raar, ben je wel ongesteld geweest nu? Ik heb een abbo op dit onderwerp dus kan via gebruikersinstellingen steeds weer naar hier.. ik hen ingesteld dat overal waar ik reageer een abbo op komt zodat ik het altijd terug kan vinden.. Rechts boven bij onderwerp tools kun je abboneren op het onderwerp. Kiera, ik had verkeerd gelezen ga het veranderen.. Bioluun, hier kriebelt het ook enorm.. Hoop het niet al te lang gaat duren haha
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde 1 NOD: 10 Nov Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 17 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 27 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Mommylove85, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985 Koningsgezin
Ga het zo even proberen aan te passen! Ja was vrijdag echt zwaar ongesteld geworden! Heeft tot zaterdag ochtend geduurd, had in de middag een tampon in die bleef zo waar wit. Vind het zo vervelend had gehoopt op een normale menstruatie, niet dat ik over paar dagen alsnog doorbloed, dan ben ik weer het spoor bijster met mijn cyclus. Afwachten weer! Mag ik trouwens ook op het mooie lijstje.. ook al weet ik mijn volgend nod niet Ik ga expres niet in op de aanslag en vluchtelingen discussie.. niet dat het niet belangrijk us, integendeel maar het is in real life al het gesprek van de dag en wil hier lekker over (mogelijke) zwangerschappen kletsen. Dat doe ik in het echte leven weer niet. Hou dat nog wat privé, we beginnen nog maar net!
Girly : Ik voel me goed, gebruikelijke kleine kwaaltjes vlagen van misselijkheid etc. Gelukkig nog niet boven de pot gehangen. Aynil: Behalve mijn beste vriendin weet niemand het tenminste niemand die daar op verjaardag was Fabrosa: lijkt erop dat je menstruatie toch wel en soort van is geweest. Als het wel zo is dan is het en lekker begin om mee te starten.