Goedemorgen allemaal! Zojuist maar weer getest en weer negatief! Ik denk inmiddels echt dat ik een cyclus heb overgeslagen ofzo...jammer!!
Goedenmorgen Ook getest, lijk heeeeeel licht iets te zien, krijg dat nooit op foto denk ik Ik heb ook geen bloed verlies, wel een rammelende buiken darmen. Manlief werd btje gek van me Queen, Pfff om gek van te worden!! Miss mijn ei later gesprongen? Ik wil n bloed test dan kan ikook verder
Hier gaat het goed,,. Vannacht heerlik geslapen,, Werd alleen weer bok misselijk wakker 😞.. Ben toch nog niej helemaal fit gok ik.. gisteravond ook geen avond eten gehad,, was zo beroerd ineens terwijl ik al sinds zaterdag nergens last meer van heb.. miss toch te veel gedaan gister.. was wel onwijs leuk bij sinterklaas optocht 😄😄 Ben benieuwd wanneer mij ei zich aandient komende dagen,. Heb het idee dat hij eerder komt.. afscheiding veranderd al.. temp blijft netjes,, ff geeft al aan dat ik.in mijn vruchtbare dagen zit maar dat geloof ik nie,, maar ja,, afwachten vorige keer kreeg ik op dag 15 mijn.ei,,
Jammer queen! Wat is dat wachten toch een verschrikking zeg. Mamma je ziet iets! Spannend. Hoe ziet hij er nu uit nu het is opgedroogd? Misschien nu wel een foto waard? Lindy voor de zekerheid maar vast oefenen? Ik had vorige week opeens 1 dag dradenslijm maar daarna niet meer. Vanmorgen weer wel een klein beetje. Dacht eraan morgen m'n eerste ovulatietest te doen. Heb er maar vijf en moet zeker tot donderdag Hoe laat testen jullie altijd (ovu)?
Ik heb de dokter gesproken, mijn ha zegt moet gewoon nog week wachten op bloed test. Moet straks naar de gyn iemand die me een tip kan geven? Ik wil gewoon heel graag weten waar ik zit in mijn cyclus! Kan zij kijken of er een ei is geweest?
Goeiemorgen Dames, Fabrosa, tuurlijk mag je op ons lijstje gezellig hopelijk was dit dan je echte menstruatie! Ga je je ei opsporen of dat niet? Kreeftje, Nog 8 nachtjes slapen begin vast met aftellen voor je hahaha Queen1986, pff wat balen zeg.. weet je zeker wanneer je je ei gehad hebt? MammaChan, ooh wat super spannend zeg morgen of overmorgenochtend dus nog eens testen hopelijk word t een mooi duidelijk streepje! vandaag moest je naar de gyn toch? mss dat hij iets voor je kan doen. Lindy, Dat zou fijn als je ei eerder komt. ik zou zeggen lekker aan de klus Bioluun, deze keer teste ik steeds in de ochtend ergens wanneer het uitkwam meestal tussen half 11 en half 12 ergens.. en toen ik m donkerder vond worden de avond ook getest. denk niet dat het veel uitmaakt wanneer je test net wat jou makkelijk uitkomt alleen niet met ochtend urine en ong dezelfde tijd aanhouden anders kun je je piek missen..
MammaChan, zie nu je test en helaas ik zie geen streepje mss even in het tuurders topic zetten mss dat hun iets zien..
❤Nod Lijst❤ Queen1986, Ronde 1 NOD: 10 Nov Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 17 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 27 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Mommylove85, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985 Koningsgezin
O balen mamma Chan! Ik zie hem ook niet... De gyn kan wel zien geloof ik of er een ei staat te springen. Dat zeggen de mmm dames iig altijd. Dat ze het zelfs kunnen opmeten en zo. Geloof dat dat met een inwendige echo gaat. Hoe laat is je afspraak? Aynil dank je. Ik denk dat ik dan tegen 17:00 ga testen steeds. Misschien toch vanavond al eentje We gaan vandaag sowieso al aan de klus voor de zekerheid. M'n borsten zijn trouwens echt gevoelig!
Euhm 13.30 afspraak! Ik hoop dat ze me kan helpen dingen op te helderen. T is de zelfde gyn als bij zoon en dochter lief dus die mevr weet dat ik niet van onduidelijkheid hou😜
Oh jammer dames! Had t zo gehoopt! Hier misselijk met vlagen... Snap mijn lichaam ook niet meer. Eisprong denk ik vandaag of vorige week geweest. We zullen zien.
Ah mamma chanbalen van je onduidelijke test. Succes bij de gyn straks! Ik ben begonnen met tempen en hou afgelopen vrijdag aan als nieuwe cyclus dag. Was een korte maar krachtige menstruatie. Ga vanaf dag 8 al ovulatietesten gebruiken. En dan hopelijk weer een nieuwe eisprong! Volgens de app die ik gebruik is mijn volgende nod 16 dec. We zullen zien! Hoop voor jullie de komende dagen alvast veel 'springende' eitjes en positieve ovulatietesten!
Goede morgen, Wat jammer zeg van de negatieve testen! Op naar een volgende ronde dan maar? Mama Chan, succes vandaag! Ovu testen: Daar doen wij niet aan, net als het tempen. Wij willen niet die druk erop hebben van 'we moeten het NU doen'. No hard feelings voor de dames die het wel doen hoor.
Weten jullie wanneer een eitje springt? Kan het bij mij evt ook een later moment zijn geweest dat me ei is gaan springen? Ik denk niet veel later dan 2/3 nov gezien de testen. Een ongie kan dit toch ook niet zijn? Ik hoop toch zo dat ze mij duidelijkheid kan geven, ik kan hier dus echt niet goed tegen! #klaagmodus uit#
Mama Chan ik zie ook niks op je test. Ik weet dat je 14 dagen voordat je ongi komt er een eisprong plaatsvind. De eisprong zelf kan verschillen tenzij je standaard een vaste cyclus hebt, maar dat komt niet vaak voor. Je spiraal is er vorige maand toch uit gegaan? Dan kan het even duren voordat je lichaam hormonaal in balans is.
Wat jammer Queen :S dat is erg balen. Je wil natuurlijk gewoon of en menstruatie of gewoon een positieve test zodat je weet waar je aan toe bent dit is 10x niks. Mammachan: Ik kan best turen al zeg ik het zelf maar vind de foto niet heel erg scherp. Bij raam licht en goed scherp stellen kan je soms zelfs de hele lichte streepjes op de foto krijgen. Maar je kan natuurlijk ook morgen testen dan zou het als die positief is al en verschil moeten laten zien. Su6 bij de gyn!! Mijn ei voelde ik 8 okt springen als ik van 30 dagen cyclus uitga was dat 12 dagen voor nod. Maar het wisselt heel erg denk tussen de 14 en 12 dagen bij de meeste vrouwen volgens mij. Aynil: Aaa ja nog 8 dagen was het net even vergeten haha ben zo ongeduldig kan ik niet gewoon gaan slapen en dat iemand me wakker maakt volgende week dinsdag Naja de week vliegt hopelijk snel voorbij.
Mamma Chan, hoe was het bij de gyn, nog wat wijzer geworden? Poeh ik heb me toch krampen alsof ik ongesteld ga worden lijkt me wat vroeg nog meestal pas een paar dagen voor me ongi nu moet ik nog anderhalve week ofzo
hallo dames! ik heb de gyn gehad die ik bij beide kids heb gehad en dat is erg fijn want ze wilde overal aan meewerken. Ze zei dat mijn cyclus gewoon doorgaat als de mirena eruit is, maar dat idd een bloeding even nog weg kan blijven.. Ze heeft gekeken met een inwendige echo, ik vroeg het en ze zei gelijk, nou kom op we gaan kijken.. wel zei ze dat als ze niks ziet je nog niks weet. Mijn baarmoederslijmvlies was mooi dun, daaruit kon ze zien dat ik nog niet ongie ga worden, maar wat betekend dat dan, kan ik zwanger zijn of niet..( vergeten te vragen) de eileiders waren leeg, ze zei dat kan als je ei is gesprongen net, zagen er goed uit verder.. verder zag ze niks Ze veertelde dat ze ook niet kon zien of ik miss zwanger ben, gewoon omdat er niks te zien is nog..dat is dus afwachten zei ze.. gewoon weer een test doen zegt ze, volgende week mag ik dan bloed prikken.die bloeding van vrijdag dat is geen menstuatie zei ze, of innesteling of ja god weet wat.. Ze zei ook nog wel die ovu testen meis dat is geld klopperij, je moet er niet teveel bij nadenken Hier nog met manlief erover gehad, hij wil er wel voor gaan, maar dan moet ik beloven er niet te veel druk achter te zetten, haha nee hoor natuurlijk niet, ik klets hier wel door dus ik weet nog niks, haha of ik ben zwanger of ik hobbel door in mijn cyclus.. wat ik me afvraag is stoot je lichaam je bms ook af als je zwanger bent?