Mamma Chan, wat een zenuwslopende dagen zijn het he. Nu weet je nog niets . Laten we hopen dat het wachten de moeite waard is! Hoe krijg je die meldingen via je mail? Ik moest weer zoveel bij lezen, dat ik niet eens meer weet op wie ik moet reageren. Zal toch ook vaker moeten gaan kijken, haha. Hier kon ik het natuurlijk niet laten om al een test te doen. Veel te vroeg , logisch dat de test negatief was. Maar.... het vreemde was. Ik deed de test, keek meteen. Daar was niets op te zien. Later keek ik nog een keer en zag een heeeeel licht streepje. Ik blij, maar goed weet ook dat het nog fout kan gaan. Kijk ik nog een keer, zie ik weer niets. Hoe maak je jezelf nog gek. Pffff. Borsten wel gevoelig. Maar ook daarin ga ik me dan afvragen, ligt dat aan welke bh ik aan heb, of is het echt zo. etc etc etc.
als je een reactie plaatst scroll je naar beneden en dan staat er links onder email notificatie, kan je kiezen wat je wil..
Pff wat een ellende hè dat wachten zo.. maar wel een positief iets je weet nu zeker dat je ei geweest is dus ook echt wel je ongi of posi test kan gaan verwachten een deze dagen Mommylove85, spannend!! Zou idd e erg vroeg zijn jou Nod is pas eind nov toch?? Oeh als jij al een streepje denkt te zien mss toch eerder!! als je nog eens test foto kunnen we mee kijken.. je kunt ook links bovenaan bij onderwerp tools abboneren op dit onderwerp en staat het topic bij je gebruikersinstellingen..
Ze zei ik wordt niet ongie nog, haar exacte woorden Maar wat dan wel ook geen idee. Snap er niet veel van van t baarmoederslijm 😁 Vraag me af of het zich ook afstoot als je zwanger bent.. Kan het nergens vinden
Ze zei dat de eileiders leeg waren, en dat betekend ei geweest toch? Kwam iig geen ongie aan zei ze. Maar als ik niet zwanger blijk te zijn wat is die bloeding dan Test vrijdag nog eens en anders ga ik maandag na dokter voor bloed test. Ben ook geen dokter😁
Mammachan: Jammer dat je nou nog niet echt duidelijkheid hebt. Is baarmoederslijmvlies juist niet dik al je zwanger bent?? want het wordt toch dikker voor de innesteling en als er geen innesteling is dan laat dat dus los en wordt je ongesteld en is het weer dun. Of ik zit er er nou helemaal naast Mommylov: spannend lukt het om het op de foto te krijgen? ben niet nieuwschierig of zo hoor hahaaha
Het heeft geen nut meer om een foto te maken, want hij is echt wit. Heb in het daglicht gekeken. Moet gewoon geduld hebben, dat blijkt weer. Als ik echt zwanger ben, wordt ik vast weer kei misselijk enzo, was bij de andere 2 ook. Weet inderdaad niet precies wanneer mijn nod is. Dat is het lastige. Ga het nu ook bijhouden in de agenda. Ik gok ong. eind nov.
@Mama Chan vervelend dat het nog niet echt duidelijk is! Wat ik weet is dat als je aan het einde van je cyclus zit je bms juist dik moet zijn. Als je dan niet zwanger bent komt dat eruit en begint t hele riedeltje weer opnieuw. Weet niet of jij en gevoelige baarmoedermond hebt dat kan enigszins een bloeding veroorzaken als je bijvoorbeeld sex hebt gehad. @Mommylove jammer van je witte test. Als je NOD pas eind november is ben je te snel met testen. min. 4 dagen voor je NOD kan je pos. testen soms nog later. 😉
Kijk, daar kan ik wat mee Mamma Chan. Ben maar even achter de computer gedoken dat typt wat gemakkelijker Dit leg ik immers elk jaar uit aan mijn leerlingen. Kijk even naar het plaatje onder dit bericht. Daar zie je Dat het baarmoederslijmvlies dun is vlak na een menstruatie, voor de ovulatie. Na de ovulatie is hij dik tot blijkt dat het eitje niet bevrucht is en dan wordt het afgestoten: menstruatie. Is hij wel bevrucht dan zorgt het gele lichaam ervoor dat het baarmoederslijmvlies intact blijft: geen menstruatie. Dat is nodig voor goede innesteling maar ook voor de placentavorming. Dat jouw slijmvlies dun is lijkt mij een teken dat je cyclus nog niet goed op gang is gekomen. Dat je eileiders leeg zijn is alleen een teken dat er niet net een eitje is gesprongen. Na de eisprong (uit de eierstok) komt je eitje in je eileider, daar wordt het bevrucht (of niet) en gaat na 4 of 5 dagen je baarmoeder in. Dus in die periode zit je niet. Het rare aan het verhaal is dus je dunne slijmvlies. Zei ze precies hoe dun? Hoeveel millimeter? Niet dat dit nou je ideale bericht is natuurlijk, maar ik denk dat je eisprong nog moet komen eigenlijk! Ten minste, dat maak ik op uit het woord 'dun'. Helpt dit?
Hmm ik lees je bericht nog even terug en haar verhaal is toch echt een beetje tegenstrijdig aan mijn verhaal... Raar. Aynil: innesteling? Mommy love: spannend, maar je bent echt nog vroeg.... Pak er nog een lekker kopje thee bij en ga er maar eens lekker voor zitten op dat wachtbankje. Ik hoop je donderdag te komen vergezellen. Net een ovulatietest gedaan. Streepje is nog bijna onzichtbaar.
Nou zoals bioluun laat zien zat ik dus wel goed met wat ik dacht Nou was biologie ook een van me beste vakken denk
Handig zo'n bioloog in de groep 😉 Lastig mama chan. Toch nog even afwachten komende week. Spannend mommyloves! Wanneer ga je weer testen? Queen, geen steeds geen ms? Anyl, volgens mij lopen wij gelijk op spannend
heb toch nog even terug gebeld vanmiddag, het bms is idd aan de dikke kant als je vruchtbaar wordt, als het niet bevrucht is stoot het zich af( ongie) het kan wel dat je met dun bms zwanger bent, kan wel maar vaak moet het dikker zijn. het eitje moet zich namelijk wel in kunnen nestelen. Een mirena zorgt ervoor dat het bms niet dikker wordt, en er dus geen innesteling kan plaats vinden.. ik moest een afspraak maken als ik over 3 weken nog niet ongie was geworden, ze zei je kan ook nog wel zwanger zijn maar dat moet je even afwachten... ik snap er nu wel veel meer van, ik doe vrijdag nog een test. ik reken nu 13 nov als mijn eerste dag van mijn ongie..dan zou ik mijn ei rond 28 nov hebben, ik kan aan mijn lijf dit qua slijm nakijken...
ja dit helpt! het is bij mij idd of mijn lichaam moet nog op gang komen, of ik moet nog een ei krijgen.. de vorige van 2 nov heeft zich dan niet kunnen nestelen zo is het dan toch? maar wat zou mijn dag bloeding dan zijn???? nee ze zij niet hoe dun, alleen dat het mooi dun was, en dat er niks aan mankeerde..alles zag er goed uit. zet mijn banner dan maar op eerste ongie 13 nov, dan kan ik beetje nakijken bij mijn lijf of dit zo n beetje klopt met de vruchtbare momenten vanaf wanneer gaan jullie altijd een ovu test gebruiken, ik mag toch hopen dat mijn lichaam nu weer weet"" hoe het moet"'
Mammachan hoop dat je nu wat meer duidelijkheid hebt, het kan heel geod zijn dat je lijf even een reset nodig heeft gehad en dat je dus nu eigenlijk in je 1e ronde zit van je cyclus, hoop dat het snel raak is,, of toch misschien heel misschien dat het een hele prille zwangerschap is die nog niet zichtbaar is,, is man lief al helemaal om voor een 3e? Ovutesten begin ik mee op dag 10 ongeveer, vandaag toevallig stiekem mee begonnne maar zo als verwacht OMO wit,, hihi was ook wel te verwacht veel te vroeg maar ja deze dame is ontzettend ongeduldig haha Wel fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt toch?
Bioluun geweldige uitleg zo wordt het voor mij ook een stuk duidelijker hihi handig zo bioloog in de groep
pff ik ben gewoon veeeeeel te ongeduldig,, blehh vanmorgen om 11 uur ovutest gedaan omo wit,, TUURLIJk,, ben veel te vroeg maarja miss ongeduld,, mijn vriend zal wel zeggen zonde van je test,, heeft hij ook helemaal gelijk ik,, maar ben zooo bang me ei te missen,. ben er gewoon al weer te veel mee bezig :S. hebben jullie dat ook? Ik bedoel in het begin dat ik op weg was om mijn spiraal te laten verwijderen me zo voorgenomen om niet te obsesief er mee bezig te gaan en dat het heus wel komt,, en dat we niet al te er mee bezig zouden zijn,, maar ondertussen betrap ik mezelf er op dat ik toch continu er mee bezig ben,, hihi,,
Bioluun, dat is nog eens een duidelijke uitleg! Mmh stiekem ook aan zitten denken maar snel uit me hoofd gezet.. Best vroeg nog voor innesteling toch? Had do avond posi ovulatietest dus wss vr eisprong kan dat nu al dan? En hoelang duurt zon innesteling dan want ik heb er dus al de hele dag last van.. Mss buikgriepje had ook hoofdpijn en was erg moe vandaag dus zou kunnen.. Appel28, zeker spannend hopelijk gaan de dagen snel voorbij haha jij al ergens last van voel je iets anders dan anders? Mammachan, dat ligt aan de lengte van je cyclus wanneer je met ovulatietesten start maar aangezien jij je lengte nog niet weet zou ik betijds beginnen zodat je hem niet kunt missen.. Wat Lindy zegt dag 10 moet je wel goed zitten.. Lindy, ik ging er heel relaxt in in wilde ook geen ovulatietesten gebruiken en er veel mee bezig zijn.. Nou de ovu testen waren al snel in huis zo ook de zwangerschapstesten haha.. Nu zat ik vanmorgen in het NOD topic nog te vertellen ik de dagen goed door kwam en niet zon last had van het wachtbankje maar stiekem toch wel een beetje haha zit ook graag op zp rond te blieken