Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    aynil, hihi
    gelukkig ben niet de enige dus hihi,
    ik vind dat de dagen voorbij kruipen,,
    terwijl eigenlijk de weken voor bij vliegen zitten al weer halverweg november:p

2. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Hahaha ja ofnie lekker tegenstrijdig weken vliegen idd om maar nu even niet haha ik moet zeggen ik heb dat sinds vandaag pas omdat ik die krampen heb gehad vandaag en moe en hoofdpijn had.. Me buik is nog steeds raar niet echt krampen meer maar raar gevoel kan t niet uitleggen.. En dan ga ik zitten malen waar zou dat vandaan komen innesteling ja kan maar kan ook gewoon griepje zijn dus wuif ik dat snel weg maar denk er toch aan..

Zal toch niet alweer zo snel raak zijn kan toch niet haha

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Aynil vaak duurt het wel een aantal dagen voor de innesteling. Volgens mij zeker wel 5 dagen. Er heerst nu wel een griepje. Mn oudste is net beter, maar veel vrienden en familieleden liggen nu in de lappenmand.

Hoe snel waren jullie zwanger van jullie eerste 2 kids?

Hier trouwens geen hormonale voorbehoedsmiddelen gebruikt.

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    De oudste in ronde 2,,
    de jongste ronde 1,,
    en ben ruim een jaar geleden perongeluk zwanger
    geweest tijdens mijn spiraal,, is helaas niet blijven plakken,

bij de oudste en jongste was ik aan de pil,
    en nu had ik al 4 jaar een spiraal :D

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ja er heerst wel griep,, ik ben ook net ziek geweest ben er nog misselijk van blehh, maagzuur vooral.. maar dat heb ik al snel,,

maarja net wat je zegt het zou natuurlijk ook wat anders zijn :D
    het is afwachten,,

gelukkig hebben we elkaar hier op ZW pagina :D

6. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Ja I know daarom denk ik ook kan bijna niet zal wel griepje zijn.. Maar toch ookal wil ik dat niet denken gaat t toch in me hoofd zitten zou t een innesteling zijn haha maargoed zal toch moeten wachten meer kunnen we helaas niet doen..konden we maar even naar binnen kijken afentoe om te zien wat er gaande is haha

Ik heb bij beide de eerste menstruatie niet meegerekend omdat dat nog afwachten was op wanneer ongi kwam toen gaan tellen.
    Eerste ronde 2 tweede Ronde 1..

Kreeftje, wat heb jij gevoeld met innestelen heb je iets gevoeld? En waar in je cyclus zat je toen?

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hihi Lindy nou ik precies zo snel kwa zwangerschappen.
    Ik heb nooit echt het w8bankje mee hoeven maken.
    Bij de 2e vond ik het wel onwijs spannend.
    Nu heel relax en zie t wel.
    Maar wat ik nu zeg kan natuurlijk zo veranderen. 😁

8. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Whahahaa ja kiera zo ging ik er ook in hoe jij t nu zegt.. Toen me eisprong naderde veranderde dat al en daarna dacht ik oké eisprong geweest nu relaxt en wachten op NOD dat ging goed t weekend lekker druk geweest ook maar nu vandaag dan voel je zoiets en dan gaat t weer mis hahaha

Ach gezellig hier om erover te babbelen

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Aynil jij dus ook eigenlijk even snel!
    Ja als je ff snel binnen in je buik kon gluren he.
    Bij de 2e heb ik mn symptomen van 5dpo bijgehouden.
    Heb nooit de innesteling gevoeld. Voel wel mn eisprong.

10. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Ja volgensmij iedereen hier vrij snel we hopen dan ook snel een mooi zwanger clubje te zijn haha al hebben we dat helaas niet voor t zeggen maar hopen doen we wel haha

Ik weet dus niet meer of ik innesteling gevoeld heb.. Ik weet wel dat ik bij de eerste dacht griep te hebben was toen ziek thuis en helemaal niet aangedacht ik zwanger zou kunnen zijn zo snel al dacht gewoon is griep.. Zegt me zusje die was bij mij ben je niet zwanger ik nog zo nee joh.. Ik zou toch eens testen als ik joh was nah geloof er niks van testje gedaan met de gedachte echt er niks zou zijn wan ook nog voor NOD ook en ja hoor zwanger haha

Eisprong voel ik ook aankomen

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    spieken in je buik ja afn en toe zou je dat wel eens willen hihi
    maarja is soms ok maar goed dat het niet kan,,

lijkt me geweldig als we straks allemaal zwanger zijn van 3e kindje :D is toch wel iets speciaals toch :D.

vanaf welke dag beginnen jullie met ovutesten?
    en welke gebruiken jullie?

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Had jij er een hele orgie voor Aynil? Eén man is genoeg he ;) haha
    Vanaf 4 dagen komt het eitje in de baarmoeder waar het jan innestelen. Maar ja het kan zomaar gebeuren dat je ei snel sprong en dan kan het best. Afwachten....

Dagen gaan langzaam maar de tijd vliegt inderdaad. Moeten alweer nadenken over oud en nieuw! Misschien mogen we dan helemasl niet drinken! Hoe gaan we dat verbergen? Hopelijk moeten we daar iets op verzinnen :)

Kiera ik was bij beide kinderen in ronde 1 zwanger.

Edit: Aynil je had het al veranderd zie ik ;)

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Lindy ik ben vandaag begonnen (tel die van vorige week even niet mee. Dat was pure nieuwsgierigheid). Dat is cd12 geloof ik. Donderdag verwacht ik nn ei. Ik gebruik die van zwanger en kids.

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    spannend :) ben benieuwd,

hier vandaag ook puur uit nieuwsgierigheid omo wit :p.
    wel al vanaf vanmiddag pijnlijke borsten maarja,,
    dat wil niks zeggen :p
    ik hoop dat deze maand mijn cyclus gewoon weer 28 dagen is,,
    heb totaal geen idee wanneer mij ei zich aandient deze maand,,
    volgens z`n app 22 nov :D dus we hebben nog even :p.

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Toch stiekem ovu test gedaan gister omo wit vandaag duidelijke streep geen tuurstreep maar echt duidelijk, nog wel te licht.. maare geeft wel aan dat me lijf me niet voor de gek houdt en mijn ei dus wel eerder gaat komen 😄😄😄😄

16. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Er heerst wel wat inderdaad. Jayden is weer naar school, ik ben niet helemaal fit. Jayden's vriendje was flink ziek en ik hoor wel meer.

Mama Chan, ben je helemaal nog niet ongi geweest eigenlijk? Zie dat je spiraal er 6 oktober uit is gegaan. Ik knijp hem zo af en toe. Heb 3 jaar een spiraal gehad en lees her en der dat de cyclus nog wel even kan duren tot ie op gang komt. Soms wel 2 maanden! Nou, om heel eerlijk te zijn, dat lijkt mij geen fijn idee. Ik was al geen fan van de spiraal (had veel klachten, maar ben dwars door de pil heen zwanger geraakt bij Jayden. Dus pil was ook geen optie).

Biolunn, dank je voor het verhelderende plaatje.

Ik ben er stiekem wel heel erg mee bezig met het zwanger worden. Daarom schrijf ik ook hier. Ik ga alleen echt geen gebruik maken van ovu testen en tempen, zoveel druk wil ik er niet op gaan zetten. Gelukkig heb ik mij de vorige keer goed kunnen bedwingen, al was ik toen wel in de eerste ronde al zwanger geraakt. Ik hoop dat wanneer manlief groen licht geeft, dat dit weer het geval zal zijn. We zien wel.

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Lindy, ik vind het voor jou zo top dat je lichaam zij meteen weer heeft hersteld, ik hoop dat ik het met mijn berekening en met mijn (kleine) bloeding ook goed ga hebben met de vruchtbare dagen en het eitje!
    Als dat zo is dan weet ik iig dat dat deel het weer doet!

Ik ben helemaal niet meer ongie geweest, halve dag van t uithalen en afgelopen vrijdag half inleg. Die reken ik toch maar als ongie..

Welk merk ovu testen gebruiken jullie of welke schijnen heel goed te zijn?
    Als t goed is heb ik me eitje rond 27/28 nov..
    Ik ga er maar niet meer vanuit dat ik zwanger ben..

18. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben weer even bijgelezen!
    Nog geen nieuwe zwangeren helaas maar zo te lezen wel een hoop vruchtbare dagen en op t wachtbankje!
    Hoop inderdaad dat het voor ons allemaal gauw lukt!

Ik las iets over snelle innesteling, dat kan.
    Wat ik mij afvroeg.. Omdat alles wat je leest eigenlijk gemiddelden zijn.
    Maar voor een eisprong zegt iedereen 12-36 uur na positieve ovulatietesten. Maar kan dat dan ook bij uitzondering 4 of 5 dagen zijn?
    Want ik had 26ste positieve ovulatietest, en 4 dagen later buikpijn,slijm en 5 dagen later de 31ste druppel bloed. Achteraf denk ik dat dat mijn ei was. Want ik ben 14 dagen erna ongesteld geworden. En wat ik ook las, gaat dan nu niet voor mijzelf op, maar dat je bijvoorbeeld later ei kan hebben, een langere bevruchting dus niet 12 uur maar misschien 24 uur, en de innesteling kan 5-12 dagen duren.. Zo verschuift dan dus ook je nod lijkt mij?

19. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens cb digitale ovu testen gebruikt, wel prijzig maar je hoeft niet te turen. Staat duidelijk wanneer je lh stijgt en je ovu nadert en als je lh piek is gemeten staat er 48 uur lang een vaste smiley.
    Geen getuur dus. Temperaturen doe ik ook deze ronde, omdat ik nu wel wil weten óf het ei springt en hoeveel dagen na de test!

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Fabrosa dat kan inderdaad. Je ovulatietest meet namelijk de LH piek en dan kan een eitje daarna springen, maar soms lukt dat niet en dan probeert hij het later nog een keer. Dat is dan vaak een paar dagen later. Dat klinkt als jouw verhaal. Je nod schuift daarmee inderdaad op want je lf begint vanaf de eisprong. Lf heet luteale fase omdat het gele lichaam (oftewel het corpus luteus) de menstruatie afhoudt om het eitje een kans te geven. Na een redelijk vaste tijd (meestal 14 dagen) sterft het gele lichaam af en begint de menstruatie (behalve bij een zwangerschap natuurlijk! Dan blijft het gele lichaam langer leven).

Deel Deze Pagina