Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kreeftje89, Oct 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aynil

Aynil Bekend lid

Oct 16, 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    whahahhaa ik zeg niks ben zelf ook erg ongeduldig merk ik en had me nog wel voorgenomen dat niet te zijn ook niet verwacht ik dat zou hebben hahaha maar goed alleen maar goed teken dat we echt graag willen toch haha kunnen we hier lekker klagen dat t allemaal zolang duurt terwijl we pas in ronde 1 zitten hahaha in het NOD topic zijn sommige daar niet zo van gediend omdat er andere al langer bezig zijn dus die mogen wel klagen maar wij niet hahahaha doen we dat hier toch lekker

2. Aynil

Aynil Bekend lid

Oct 16, 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    :d :d :d :d

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    dat is idd wel heel fijn dat iedereen hier bij vorige zwangerschappen snel waren, dan is ongeduldigheid niet zo'n issue hahaha...
    ik ben ook erg ongeduldig van aard....

4. Aynil

Aynil Bekend lid

Oct 16, 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    pfieuw gelukkig zijn wij niet de enigste hahaha

5. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    hihi daarom ben ik ook heel blij dat we dit forum hebben,.
    anders wordt mijn VL helemaal gek van mij hahaha

6. Aynil

Aynil Bekend lid

Oct 16, 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    kunnen we lekker tegen elkaar aan zeuren ipv tegen de man haha

7. Aynil

Aynil Bekend lid

Oct 16, 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    hier krijg ik nu rugpijn niet zon goed teken want dat krijg ik meestal voor me ongi helaas.. ook rommelt me buik nog steeds weet niet of dat altijd is voor ongi ja of nee nooit opgelet nu dus al vanaf maandag aan de gang.. kan natuurlijk ook van buikgriepje zijn hahaha lekker duidelijk allemaal..

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

Feb 6, 2015
    2,136
    330
    83
    Female
    Noord Holland
    Ik had me aangemeld bij een clubje voor een derde wondertje, maar denk dat dit toch een andere is.
    Maakt niet uit ik doe graag mee 😊

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Er heerst wel echt een buikgroep hoor Aynil, ik ben zelf al dagen aan het rommelen en misselijk en man is gister behoorlijk aan het spugen geweest!!

10. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

Feb 6, 2015
    2,136
    330
    83
    Female
    Noord Holland
    Vervelend hè die onzekerheid. ...
    Hopelijk zijn het niet die rode duiveltjes ;)

Hier al weer aardig wat rondes op weg ,als het ons binnen een half jaar nog niet is gelukt moeten we terug naar de fertiliteits gynaecoloog 😯en dan krijg ik een baarmoeder foto.
    Dus mijn duimen draaien overuren dat het niet zover zal komen.
    Ben ik de oudste hier (37)? Hopelijk zijn er ook wat dames van mijn leeftijd bij:D

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Bedankt dames!!

@Lindy, welke Ad slik je? Ik ben in een afbouw fase. Sinds gister eigenlijk.. Ik ben bang voor de symptomen!! Maar laat het maar op mij afkomen!

Hier ook een ongeduld!! Nu de kogel door de kerk is ben ik zo ongeduldig!! Haha.. Vorige keer had ik 16 april mijn spiraal eruit en 18 mei een positieve test..
    Ben voor mijn oudste 2 jaar bezig geweest en heb toen meerdere miskramen gehad.
    En nu ben ik vooral bang dat het niet lukt...

En kind op school is heerlijk met een baby.. Ook tijdens zwangerschap.. Even liggen in de middag etc. Ik heb nu een baby thuis die vooral niet goed slaapt! Haha... Dus mocht het lukken dan ga ik een drukke periode tegemoet!!

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    yep hier een dame van 5 en een jongen van 7

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    ff aagepast voor mezelf

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    huh wat raar he, raar lichaam

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    hier een mama van 35 jaar:D

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Melzoe, ik kom in de buurt met mijn 33!! Mijn vriend is 39..

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Aynil ik had jullie nod-forum eens zitten lezen. Wat een discussie... Vervelend hoe geschreven tekst soms compleet verkeerd geïnterpreteerd kan worden... Maar hier kunnen we wel lekker zeuren inderdaad! Voor je ongi is het toch nog veeel te vroeg! Ik denk dat die rugpijn gewoon bij de zwangerschap hoort hoor. Jij bent zwanger hoor! Da vinnik! (om nog wat Brabantse gezelligheid erin te gooien ;))

Gina jij mag al bijna gaan testen!! Al een datum bedacht voor je eerste test? Of ga je wachten tot na je NOD?

Lindy, hier ook een stuk ongeduld... Zit maar te wachten op mijn sliertenslijm (hihi) en mijn eisteekjes. Maar niks hoor. Wel een zeurderige soort van ongesteldheidspijn. Nou heb ik ook nog maar 1 maand actief gelet op de dagen rondom de ovulatie en toen steekjes gevoeld. Misschien was dat toeval... Of mijn ei komt nog. Gaan we toch lekker samen op weg! Je mag me niet inhalen hoor ;)

Haha Melzoe, ik dacht ook al; ben ik nou al vergeetachtig, ik ben nog niet eens zwanger! Maar je bent welkom hoor! Spannend dat je langzaam richting mmm gaat... Maar wees gerust: in deze groep word je heel snel zwanger, zul je zien!

18. Aynil

Aynil Bekend lid

Oct 16, 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Even een ego berichtje voel me blehh ben shaggie en heb enorme buikkramp dit voel ik dus voor iedere menstruatie dus waarschijnlijk ga ik gewoon ongesteld worden.. word alleen gek van die twijfel wil gewoon weten wel of niet kan ik het los laten en dan is het goed of het nu een ongi is of zwangerschap die onzekerheid is killing pfff testen heeft nog geen nut was het maar zo ver denk toch ik al vroeg ga testen.. al wilde ik dat niet pff lekker tegenstrijdig ff een dipje nu maar dat is morgen of straks weer over hoor moest t even kwijt haha hoeveel dag na ei zou je al positief kunnen testen?

Zo dat lucht op!!
    Mijn excuses ik ben er nu wel vanaf hahahaha

19. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

Feb 6, 2015
    2,136
    330
    83
    Female
    Noord Holland
    :D gelukkig dan ben ik niet het enige 'oudje' :p
    soms als ik naar mijn oudste dochter kijk denk ik...goh als het lukt is ze al dik 18! als ze nog een brusje erbij krijgt, en als ik dan kijk naar de jongste denk ik, ja voor haar zou het wel fijn zijn om een brusje te krijgen waar ze mee kan optrekken.
    En na elke ronde wordt ik wel een beetje banger dat het niet meer vanzelf zal gaan.

mijn nod is rond de 29ste ongeveer ;)

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Ik snap het hoor Aynil... Niks ego: daar zijn we voor... Hoeveel dpo ben je nou? Wanneer je kunt testen verschilt per persoon en zwangerschap. Ik zie hier positieve testen op 9 dpo langskomen maar ook mensen die pas na nod positief testen. Ik testte de vorige keer op 12 dpo of zo pas positief.

Share This Page