Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Uhm... dpo zegt me even niks :)

ik heb mijn spiraal er 21 oktober uit laten halen en volgens de ha was ik direct vruchtbaar afhankelijk van de fase waarin ik verkeerde in mijn cyclus. Nu is dat een beetje het probleem, ik weet het niet. ik heb elke maand 2 (soms 3) keer wat bloedverlies en ik weet dus niet welke voor mijn ongi telt. dus de eerste datum was gepasseerd en als ik voor de tweede zou gaan dan kom ik op 22e uit... ik heb dus al wat testen gedaan op aanraden huisarts en nu wacht ik wel tot zondag.

Ik ben ook 33 hoor! niks jonkie meer...hahaha..

leuk dat er meerdere zijn met al oudere kindjes. Lijkt me echt heerlijk om het dit keer rustig aan te doen. Vprige keer had ik er twee in de luiers. was ook heel leuk hoor, allebei lekker thuis maar weet niet, dit lijkt mij ook erg leuk! de kinderen willen heel graag nog een brusje... al willen ze het liefst een zusje. voor mij zeggen ze dan, want dan is mama niet alleen hahahaha.

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    DPO staat voor Days Past Ovulation ;)

Dus hoeveel dagen je na je eisprong zit

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    ohhh hahahaha....

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Vandaag weer een ovutest gedaan. Nog niet positief maar wel als ietsjes donkerder dan gisteren. Stelt nog niks voor, maar gaat wel omhoog in ieder geval. Misschien ben ik er wel zo een die maar een heel korte piek heeft. Dan is 1x per dag testen niet genoeg en zou ik hem best kunnen missen of niet? Ik geloof dat ik nog twee testen heb liggen volgens planning zou mijn ei morgen komen. Ik zie wel. Ga niet meer testen kopen... Bij mn vorige twee zwangerschappen puur op tellen (14 dagen) zwanger geraakt, dus dat zou nu ook moeten kunnen (in theorie).

5. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Temperaturen jullie ook?
    Ik zie tot nu toe bij geen van jullie een tempkaartje :(

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik niet MelZoe. Zit nog maar in ronde 1 en mijn ervaring van eerder is dat ik eigenlijk een erg constante cyclus heb. Vind het dus (nog) niet nodig.

7. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D ja dan is temperaturen niet echt nodig idd

8. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Welkom nieuwe meiden.

Zo kippetjes heb weer ff en dagje niet gekeken haha :D
    Allemaal in ronde 1 en het is nog steeds heel spannend. En nod lijst wordt ook al lekker lang. Kijk er samen met jullie na uit straks hopelijk al die leuke positieve testjes en turen :D

Lola: die drukte ken ik haha de oudste is hier 2,5 de jongste 1 en nu is nr 3 onderweg.

Melzoe: ik heb nooit getempt snap er de ballen niet van:D. En ik voelde me ei tot op de dag van springen. Denk dat hier de meeste wel ovu testen gebruiken.

Ben trouwens en mama van 26 :D

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Bedankt voor het welkom kreeftje!
    Ik gebruik naast het tempen ook ovu testjes, maar ik ben dan nu ook bezig met ronde 14 ;) .....

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Tok tok tok:p:p

anyil, ik zou lekker wachten, haha ik weet nog wel hoe ik was vorige week:p, nee gekheid, je moet doen waar je je goed bij voelt.
    en klagen mag hier altijd!

Ik ga vanaf morgen tempen, en t slijm wat ik had is wel zo n beetje weg, wel wordt me bm zachter nu..
    vraag me wel af of ik wel een ei heb!, maar dat gaan we zien met het tempen..

bioluun, spannend!:D

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Lola1982
    ik slik al jaren citalopram 30 mg, heb ook quatipine geslikt jaren,, die heb ik nu volledig afgebouwd,
    vanaf vandaag ga ik dus mijn 30 mg halveren naar 15 mg kwa afbouw van de ander medicatie had ik de eerste 3 a 4 dagen wat afkick verschijnselen, vooral moe,, lusteloos hoofdpijn voelde meer als een kater zeg maar, dit was na 1 week helemaal over :D
    hoe het afbouwen met AD gaat is nog de vraag maar we gaan het gewoon DOEN :D.
    Je kan het meid ,, niet te snel willen
    mijn Huisarts zei 5 mg per 4 afbouwen is rap zat anders krijg je te veel bij verschijnselen.
    welke slik jij ? en hoeveel MG

heerlijk lijkt mij dat ook kids nr school en ik dan ff lekker terug duiken met de kleine uk
    heb ook het idee dat je er op een andere manier van kan gaan genieten ook de zwangerschap op zich

Mammachan: ja vreemd he,, zo zie je maar dat je lijf je flink voor de gek kan houden hihi
    en dan slaan je hersenen op hol :p
    hoe is het bij jou meisj

Bioluun: hihi gelukkig ben ik dus niet de enige die ongeduldig is :p gelukkig komende dag veel dingen gepland dus even de druk er af halen haha ben er echt veel te veel mee bezig de afgelopen dagen :p
    Haha inhalen doe ik je niet meer gok ik maar we gaan het zien :p

Aynil: heee balen dat je zo kramp hebt,
    die twijfel is gewoon zoo frustrerend hoeveel dagen geleden heb je je ei gehad? ongeveer?
    kan het niet late innesteling zijn :D?
    lekker ff je gal spuwen meisj daar zijn we voor

Gina : lijkt me heerlijk straks kids naar school en dan lekker met de kleine uk tuttebellen
    bij mij was de oudste net 2 dat de jongste geboren werd ik was heel gestresst en moe,, heb eigenlijk niet echt van mijn zoon zijn baby tijd kunnen genieten vind et zoo jammer hoop
    het deze keer dubbel en dik in te halen :D
    is de laatste keer dat ik zwanger zal zijn.. (als het lukt natuurlijk)

Leeftijd: ik ben 27 :) Vriend lief is 31

Melzoe ja ik temp ook zou niet weten hoe ik mijn temp kaartje in mijn handtekening krijg :p
    heb bij de jongste ook getempt en ovu en meteen ronde 1 raak :D

Kreeftje
    :D ook nog lekker jong :D hihi

Bohh in jaren geen puisten op mijn gezicht gehad en nu zit mijn hele kin onder hahaha :p
    lijkt wel ene mijne veld,, zelf mijn dochtertje zegt net tegen me mam ik zou morgen maar eens flink wat extra make up op je gezicht doen je heb allemaal vlekken en bultjes in je gezicht
    ik meteen OK en bedankt :p,. hahah

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @Aynil, pfff slopend die wacht weken, het kan alle.kanten op. Maar klaag lekker van je af!!

Kreeftje, haha dat is topdrukte bij jullie. Wij hadden tot voor.kort de jongens van mijn vriend hier om de week de hele week, dus 4 Kids maar waarvan 3 redelijk zelfstandig!
    Maar 2 in de luiers lijkt mij heftig!

@ Lindy, hier paroxetine.. Waarom die ouderwetse? Baal ik nu van. 1 voordeel ik slik het sinds juli ivm angsten en paniek. 20 mg sinds september dus hopelijk vallen de verschijnselen mee.. Nu de 2de op 10, heb enkel.hoofdpijn en beetje weeig gevoel op de maag!
    Spannend hoor voor jou na jaren!!

Nou ik heb minimaal last van mijn.spiraal verwijderen.. Vorige keer veel.kramp nu niet.
    Ben benieuwd wat mijn ovulatietest morgen doet.. Doen jullie dat gewoon op werk?
    Meestal voel ik mijn ei behoorlijk maar deze controle freak wil wat zicht hebben nu we ervoor gaan!!

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier gaat het goed hoor! Hihi op weg naar een ei!

14. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Kippenhok hier zeg :)

Mijn cyclus lijkt op gang te komen. Maandag en dinsdag verdikt slijm en ik ben de gelukkige dat ik de periode rond mijn ei voel. Gelukkig, het werkt nog. Nu wachten op ongi. Manlief wisselt van wel en niet voor het echt gaan.

15. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pohh kan t niet meer bijhouden! Er wordt zoveel geschreven kan niet alles onthouden...

Hier op t wachtbankje. ik heb m'n ei gehad denk ik dus nu nog 1 1/2 week wachten. Pohh spannend!
    Ik ben 30 en mijn man is 37. Wij gebruiken ook geen temperatuurkaartjes, zitten nu pas in ronde 2 dus wachten rustig af. Ook geen ovu testen om er te weinig druk op te leggen. Ik ga bij zo'n test alleen maar twijfelen. Gelukkig ben ik er tot nu toe nog vanaf gebleven....

Tis wel gezellig druk nu hier! Hopen op veel zwangere de komende periode!!!

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ooh hoe weet je dat he bms verdikt is?
    Ik wou dat ze dat bij mij ook na gingen kijken. Straks doet t bij mij niet ivm die spiraal..
    Mijn angst is een beetje dat mijn lijf niet meer weet hoe t moet

17. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Sorry, beetje krom geschreven. Maar bedoel het vruchtbare slijm, die slierten zeg maar. Ik heb geen echo gehad. De angst die jij hebt, heb ik ook wel een beetje hoor. Zal heel blij zijn als ik ongi ben, dan weet ik echt dat mijn lichaam het nog doet zeg maar.

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook angst dat het nu niet lukt!! Pfff!!
    Nou ja komt vast goed.. Had ik bij 1e en 2e ook!!

19. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zó mijn internet lag er 3 dagen uit, vandaag nieuwe modem geinstalleerd.. en heb maar liefst 10! Paginas moeten terug lezen hier haha..beetje moeilijk om op jullie voorgaande geklets in te gaan, maar zo te zien maakt iedereen het goed!

Hier is het allemaal een beetje gek na die ene menstruatie dag. Heb ongelooflijk zere borsten en ms kramp, terwijl ik maar 1 dag heb gevloeid en sinds zaterdag niet meer vloei. Tempen gaat hier niet echt met succes. Heb me 2 x verslapen door mn drie jarige draakje die al een aantal nachten meerdere malen snachts bij ons in bed kruipt en een hoop jengelt..pff, chaos smorgens, slaaptekort heb ik ervan, hoofdpijn, krampen, hoop niet dat dit de hele maand gaat aanhouden. Volgens mij heb ik ook nog eens een beginnende blaasontsteking, dus het is hier fantastisch :p

20. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Melzoe: ronde 14 dat is best pittig hoe ging dat bij de vorige zwangerschappen??

Lindy: ja hoor jong fris en fruitig haha ML is 25 jaar 1 jaar jonger dan ik.

Koningsgezin: wel balen dat je man nog zo wisselt van gedachte. Zo weet je niet echt waar je aan toe bent en wat je nou kan verwachten.

Lola82: Zeker druk met 3 ukies straks maar kijk er echt naar uit.

Angst dat het niet zo lukken: Ik moet zeggen dat ik die gedachte nu helemaal niet had. Ik eigenlijk bij het beginnen van ronde 1 al en positief gevoel dat gelijk raak zou zijn. Ml ook daarom vond hij het nog best en beetje en eng idee.

Appel: haha ik kan het soms ook niet allemaal volgen. Maar ik lees alles :D

Fabrosa: Pfff balen zeg hopelijk heb je straks en goeie nacht. En oeii blaasontsteking goed drinken cranberrysap is erg goed. En natuurlijk ff de HA bellen :D

Deel Deze Pagina