Bioluun, jeejj kei positief!! Aan de gang gullie! klopt helemaal ook met je dradenslijm.. Fabrosa, beter even na laten kijken idd kan goed blaasontsteking zijn wat jou restjes dan ook weer verklaard.. Gina, wie weet ben je wel ergens anders beroerd van haha wanneer wil jij testen? Nou hier super moe en kei misselijk tot kokhalzen toe nu ga ik toch denken het wel eens raak zou kunnen zijn maargoed kan ook griep zijn.. dat weet je dus pas na de posi of nega test haha.. VL is er van overtuigd dat ik zwanger ben.. ik probeer vooral tegen mezelf te zeggen kan alle kanten nog op je weet t niet je hebt gewoon griep maar stiekem met Hoe ik me voel en wat ik voel is er wel een kans dat dit van een zwangerschap is haha maarja wachten wachten wachten haha
Gina beterschap Bioluun nogmaals veel klussplezier Mooi rijtje testen hoop zo dat hij van de week bij mij er ook zo uit ziet hoelang was je cyclus afgelopen keer? volgens mij kan je gewoon alles doen wat je leuk vind tijdens je ei Aynil : wacht duurt lang,, ga voor je duimen Hier snap ik er nog steeds helemaal niks van.. stom lijf,, agh ja.. te graag willen is ook een virus .. geduld hebben is een schone zaak,, komende dagen vanavond EHBO cursus zaterdag al beginnen met versieren van de zaal vand e vereniging en zondag sint viering vereninging dus echt veel tijd om na te denken heb ik niet vant weekend hahaha maar goed ook
Dank je Vooruit dan... Jouw kwaaltjes komen echt niet van een buikgriep! Lindy mijn cyclus was precies 28 dagen. Eigenlijk altijd gehad. Soms een dag meer of minder. Fijn dat je het lekker druk hebt dit weekend. Wij hebben zaterdag Sinterklaas op smam's werk s avonds uit eten en bowlen met de buurt (vooruit ik rij wel) en zondag heel de dag nakijken...
Biolunn jaaaa aan de klus!!! Hier: ik zit er doorheen, afgelopen weken zijn zeer intensieve weken en het einde is niet in zicht. Ik ben doodmoe, mijn lichaam is op. En kreeg net tot overmaat van ramp van mijn schoonmoeder te horen dat ik de boel wel eens mag opruimen. Euh ik heb deze week 4 afspraken gehad wat betreft zoon. 1 voor dochter en 1 voor mijzelf. Daarnaast werk ik 3 dagen per week deze week. Mijn man komt vanavond thuis na zijn zakenreis van 4 dagen. Ik plof 's avonds op de bank omdat ik niet fit ben. Maar voel mij niet ziek genoeg om ziek te melden. Ik heb naast mijn gezinsleven ook nog fibromyalgie. Ik ben al blij dat ik de wc's, badkamer, zolder, kinderkamers, keuken, de was en de strijk heb gedaan. Dat onze eettafel nu even wat voller ligt dan normaal kan toch gebeuren? Jammer altijd die oordelen.
Wow Koningsgezin, van zo'n schoonmoeder moet je het hebben Hoe ze het verzint! Vergeet niet goed voor jezelf te zorgen he. En dat het niet erg is als je huis af en toe niet perfect is. Je zou eens bij mij moeten komen kijken En dan heb ik nog een poets (schoonmoeder trouwens ). Plof lekker op de bank en laat de boel even de boel...
Die is duidelijk Bioluun! Je weet wat je doen mag.... Koningsgezin, niet echt subtiel van je schoonmoeder zeg. Dat zou die van mij nooit durven zeggen. Logisch toch met 2 kids dat het soms dan even wat minder is. En dan nog die andere dingen ernaast. Daar moet ze dan maar gewoon lekker door heen kijken... Hier dacht ik gisteravond ongi te worden, zo voelde het echt. Tot nu toe nog steeds niet te zien. Mijn darmen rammelen wel. Dus wie weet net als sommige hier een griepje? Hoop het niet, want ik moet nog 3 dagen werken.....
anyil: zo super spannend zeg!! Koningsgezin: jee dat is een rot ziekte! werk bij een mevr die het ook heeft! sterkte ermee zeg! aaargh wat een leuke schoonmoeder dan ofniet, had je moeten zeggen nou als je dat vindt help je me toch ff! jij hebt die ziekte niet! Hier alles goed, ik heb weekend! vanmorgen idd netjes getempt haha voor de grap ook ff na het uurtje slapen nog eens getempt...zelfde temp fijne avond meiden! sterkte alle zieken!
Jeetje babbelen jullie wat af! 😆 Kan het niet allemaal onthouden hoor. 😶 Bioluun ga jij het vanavond maar extra gezellig maken! 😄 Koningsgezin leuk zijn die opmerkingen NOT. Hier is het ook vaak een zooitje. De grote tafel is ook mijn rommeltafel. Daar leg je gewoon snel wat neer en blijft vaak liggen. We hebben nu eenmaal kinderen en die maken er soms ook een potje van. Vroeger was ik echt een schoonmaakmuts. Dat heb ik nu grotendeels opzij gezet. Niets van aantrekken! Voor de dames die nog steeds ziek, zwak, misselijk zijn: Beterschap! Hopelijk heeft het een andere reden dan buikgriep! Hier nog steeds rustig! Hopelijk blijft dat zo!😁 Vanavond gaan we het hier ook even gezellig maken!
Goedemorgen, Nou idd wat kunnen we kletsen zeg hahahaha... Aynil, je hebt testen liggen toch... ik stel voor doe er een hahahaha.. ik ben wel nieuwsgierig. Bioluun, dat is een mooie positieve ovu test, aan de slag maar Koningsgezin, dat is heel vervelend, zulke opmerkingen zijn niet hetgeen je op wacht, miss kun je de volgende keer zeggen dat je in plaats van commentaar wel wat hulp kan gebruiken. Mommylove, spannend ook nog bij jou dus... ik zal duimen! mamachan, constante temp dus. ik zou geen idee hebben! Kiera, ook jij succes he!! Hier nog steeds in de lappenmand, heel vervelend. Maar bijna weekend dus dan is man ook thuis om te helpen, kan ik lekker naar mandje toe!
Goedemorgen dames,,, Bohh heb me een partij vast geslapen.. nu bok misselijk.. blehh,, hebben jullie dat ook wel eens voor je ei? Of is mijn lijf nog steeds nie helemaal van de griep af..
Nou vanmorgen wakker geworden in een doorgelekte toestand. Zat m'n gevoel toch goed dat het echte werk nog moest doorkomen!!! Ik hou denk ik vandaag aan als echte nieuwe cyclusdag, dat betekent dat ik afgelopen maand een cyclus van 38! Dagen had. Wat ik niet begrijp is de positieve ovulatietest, als ik terug reken kom ik met ovulatie op 3 nov( 14 dagen vanaf vandaag terug).. Of ik heb een afwijkende lf fase, hoop dat het deze maand duidelijk zal worden met tempen. Ik kan mn nod aanpassen in de lijst zodra ik weet wanneer m'n ovu weer is geweest denk ik! Ook ineens keelpijn, dus hoop dat ik óók niet ziek ga worden. Beterschap iedereen!!
Bioluun, kunnen we met zijn 3en in ieder geval die wachtweken doorkomen! Ik hoop dat mijn ei dit weekend springt! En mooie ovu test, ik ga straks ook weer even plassen, ben benieuwd! Even plas opsparen, haha en mijn collega zit hier ik hoop dat ie zo op huisbezoek gaat! Gina, van harte beterschap! Fabrosa, ik heb 2 maal eens een innestellingsbloeding gehad (ben zo vaak zwanger geweest en vele miskramen gehad) en had beide keren een dag echt bloed verlies en veel ook, daarna niets meer... Dus het kan wel, maar ontpillen kan natuurlijk ook heel goed meespelen.. En blaasontsteking is niet fijn! Oh zie nu dat je toch ongesteld bent geworden!!! Aynill, spannend!! Kan best eens raak zijn!! Lindy, lekker die afleiding! Koningsgezin, nou lekker dan van je schoonmoeder.. Kan zij niet even die tafel een beetje opruimen... Mommylove, waar zit je in je cyclus? Hier alles lekker, druk op werk... Druk weekend voor de boeg, ik doe nog een post HBO opleiding en moet ergens nog tijd vinden voor huiswerk, maar op het werk lukt dat niet en thuis ook niet hahaha! Ben s'avonds kapot op!
Vandaag omo witte test,, snap der nu helemaal niks meer van,, stom lijf.. blijf slijm houden dat wel 😄.. Was ik nu maar niet begonnen met ovutesten, raak er helemaal in de war van,. Heb al dagen buikpijn borsten die zeer doen hoofdpijn.,
Bekijk bijlage 481827 Hij lijkt op te lopen hier... Onderste van net... Rond 4 uur nog maar 1 doen! @Lindy, grrrr irritant... Ik word er ook wat onderzoeker van!
Die van lopen wel iets op meid. Ben benieuwd.. Ja agh.. geduld hebben is schone zaak😝 Maar ohhh zo moeilijk..
ja ietsjes, in het echt is het duidelijker... Ik voel wel al wat symtomen van ei. Ik krijg dan altijd opspelende darmen, obstipatie en een vol gevoel en mijn borsten doen wat zeer... En iets van krampjes hier en daar, maar goed het enige wat we kunnen doen is afwachten... Pffff... Mijn vriend wordt nu al mal van mij! hahahaa!! Vind het zo spannend, vorige keer was het in ronde 1 raak, maar ja geeft geen garantie voor de toekomst! Pffff!
Aynil: Spannend ben ook erg benieuwd. Wanneer denk te gaan testen klopt je banner nog 7 dagen? Bioluun: Zo dat was en goeie knaller heb je vandaag nog gekeken of hij alweer afloopt. Fabrosa: Wat balen zeg!! :S Lindy: miss moet je ei nog komen ovulatie testen die kunnen voor ei best schommelen. Lola: testen gaan de goeie kant op hoop voor je dat er dadelijk en knaller aankomt. En dan klussen maaaar.
@fabrosa, ik had de eerste keer ook een cyclus van 38 dagen, lang he! Balen! Ik hoop de volgende iets korter. @lindy, vervelend he ovulatietesten! Ik word er ook niet wijzer van Hier een beetje weeëig gevoel, zeurende buikpijn, en af en toe steken. Hopelijk een goed teken! Ik zit nu op cyclusdag 28 maar ik vermoed vorige week mijn eisprong heb gehad dus nod blijft staan op 30 nov. Ben benieuwd of ik me kan bewingen en niet ga testen voor de 30e! @anyl wanneer ga jij testen?