❤Nod Lijst❤ Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov Gina82, Ronde 1 NOD: 22 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 27 Nov 10 DPO positest MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Koningsgezin, Ronde 1 NOD: onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985
Heb het lijstje weer even aangepast! Jeetje, wat is er bizar veel geschreven zeg!!! Heb net volgens mij 20 pagina's moeten teruglezen! Erg gezellig, maar voor mij ook erg lastig om bij te houden en om op iedereen persoonlijk te reageren. Ik zag iig dat Aynil een positieve test heeft...GEFELICITEERD!! Superleuk zeg! Hopelijk lopen ze snel op! Kreeftje, morgen is het ein-de-lijk zover! Hoe laat heb je morgen de afspraak? Wel even laten weten he! Zoals jullie in het lijstje kunnen zien, gaan wij voor ronde 2 en heb ik mijn NOD (waarschijnlijk) op 17 december. Ik ben uiteindelijk na 38 (!) dagen toch nog ongesteld geworden. Denk echt dat het door het ontpillen komt. Hopelijk hersteld mijn lichaam zich weer een beetje en heb ik deze maand weer een normale cyclus van 30 dagen. Ik ga iig veel meer ovulatietesten gebruiken! Ik hoop wat vaker op het forum te kunnen kijken en weer gezellig mee te kletsen.
Gefeliciteerd Aynil! Super!!!! Ik wilde ook vanmorgen testen maar ik had al geplast en toen vergeten dat ik wilde testen.... Stom!!! Ik kan t straks proberen maar dan is t geen ochtendurine en dat is misschien beter.
❤Nod Lijst❤ Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov??? Gina82, Ronde 1 NOD: 22 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 27 Nov 10 DPO positest MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Koningsgezin, Ronde 1 NOD: onbekend Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985
Jammer appel, hopelijk morgen een hele mooie test! Mag ik er ook nog bij in het lijstje? ronde 1 - NOD 17 december
❤Nod Lijst❤ Troelie, Ronde 2 NOD: 13 Nov??? Gina82, Ronde 1 NOD: 22 Nov Aynil, Ronde 1 NOD: 27 Nov 10 DPO positest MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Koningsgezin, Ronde 1 NOD: onbekend Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 ❤afspraken❤ Kreeftje89: 1e Echo 24 nov ❤Kriebels❤ Girly1985
Appel: je kan het best proberen ik deed de 1e ook smiddags en sommige mensen zijn middag testers En anders morgen ochtend niet vergeten hoor!! Queen: Wat balen zeg maar vol goeie moed naar ronde 2. Jaaa kijk er echt na uit morgen is theee dayy eindelijk de 1e echo super spannend!! En tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Queen, Balen zeg! Succes in de volgende ronde! Appel, Ik heb net nog eens getest met KV 2V5 kon het niet laten haha positief weer zal zo ff foto posten met me tel.. Mamalol, Gezellig je staat erbij!
Jaaa hoorrr jaaaaa hooor Gefeliciteeerd!! Anynil deze is echt wel positief!! Gaaaf en ergens wist je het al Ik heb de echo morgen pas om 18:00 Omdat ml eerst moet werken. houden we het zo lang vol morgen haha
Thnxx Ooh dat word een lange dag morgen! Ik heb al uitgerekend dat ik met kerst precies 8 weken ben.. heel mooi moment om het te vertellen dan
Aynil: Ja erg leuk dat hadden wij met ons 2e mannetje. We hebben toen op kerstavond 1e en 2e kerstdag fotolijstjes ingepakt met daarin en gedichtje over en kindje opkomst. Die als cadeau aan onze ouders gegeven Miss ook en leuk idee
Queen he bah, zo lange cyclus! Hopen dat het deze maand beter gaat! Anyil jeeehhaaaaa dat is hem ja! Leuk leuk Ovu testje van vanmi is donkerder, mijn eitje komt eraan!! Althans dat hoop ik dat ik een sprong heb! De gyn vertelde dat bij sommige de mirena een ei sprong voorkomt en bij sommige niet.. Alles wat ik nodig heb zegt ze is tijd......😁
Jammer queen. Maar fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt. Blijf maar doorkomen hoor Aynil met die testen Alleen maar leuk! Appel! Super spannend zeg! Al getest? Of toch morgen? Ik heb echt knallende koppijn! Maar kan niet tegen paracetamol en je mag geen ibuprofen als je zwanger bent. Wat doe ik daarmee?
Jep getest maar echt wit,, helaas. Maar ik zit ook 5 dagen voor nod en misschien is mijn nod 2 dagen later (30 nov) dus dan heb ik te vroeg getest. Ik wacht de 27e even af en anders test ik vrijdag nog een keer.
Balen appel! Hopelijk heb je te vroeg getest en komt het na de 27e wel een streepje. Ik duim voor je! Kreeftje heel veel succes morgen! Een echo klinkt voor mij nog zo ver weg, dus zo gaaf dat voor jou morgen al zo ver is.
Appel: oe ja dat is nog best ver voor nod testen 4 dagen voor nod heel licht positief. Dus zou heel goed kunnen dat het hij nog komt hoor. Bioluun: volgens mij maakt en ibuprofen nu nog niet zoveel uit. Als je zwanger bent leeft het tot 12 weken op de dooierzak en heeft dus nog geen bloed connectie. Mamalol: Heb er ook echt zin in. Heb nu wel lang genoeg gewacht 3 weken leken een eeuwigheid