Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Aynil, ja mijn man weet van mijn kinderwens af en staat er niet negatief tegenover. Alleen de omstandigheden maken het niet makkelijk. Maar dat mijn gevoel voor een derde de laatste maanden zo hard gestegen is nee dat weet hij niet al heb ik het vermoeden dat hij het langzaam wel doorkrijgt aangezien ik opeens weer hier op de site ben te vinden.

2. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Whahaha ik moet zo lachen want ik zit hier nu ook weer veel en VL word er een beetje zenuwachtig van hij zegt kan ik nog wel terug hahahaha

Heeft hij wel vast kunnen wennen aan t idee voor je met t gesprek komt zal dan ook niet als een grote verassing komen..

3. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hahaha goed hoor. Wat zijn we toch goed hè in stille hints geven. En ja hij kan zich er alvast op voorbereiden. En of hij er nog onderuit komt? Geen idee komt hij dat? 😜

4. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Haha stille hints das beter voor die mannen kun ze vast verwerken :p hahaha

Heb wel tegen VL gezegd hij echt moet willen en niet alleen maar omdat t bij mij begint te rammelen haha.. Dat is ook niet t geval hij dacht er ook al langer over na.. Wil hem verder ook niet pushen dus ik wacht even af wanneer hij eruit is.. Even he als t te lang duurt voor me zin vraag ik er zelf even na hoe t zit met die gedachtes hahahaha duidelijkheid is wel zo fijn ook beter voor mijn gedachtes

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    queen1986 : spannend hoop dat het snel raak is bij jullie :D
    hier word tik met de dag nerveuzer hihi..
    Klussen doen wij meestal om de dag,,
    maar het moet wel leuk blijven hihihi

Mamma chan.. hier ook ene tijd getwijfeld maar
    de wens is toch wle heel groot hihi :)
    gewoon doen wat je hart je in geeft,
    en je goed laten informeren door bij arts,
    ik heb ook eerst met revalidatie arts en huisarts
    om de tafel gezeten of het haalbaar zou zijn,
    ben nu aan ht afbouwen met mijn medicatie
    nu al 2 wkn medicatieloos gaat super :D

Aynil en girly1985 : bij ons was het anderzom hihi man lief wou graag
    een 3e en ik had mijn twijfels :p
    ben nu wel aan het idee gewend hahaha
    en nu wil ik dol graag :D

bohh ik zou het liefste deze week al mijn spiraal er uit gooien,,
    ik haat wachten hihi

6. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Waar moet jij dan op wachten met je spiraal eruit linda?

7. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    #87 Kreeftje89, 19 okt 2015
    Laatst bewerkt: 19 okt 2015
    hoi meiden.

Voor de twijfelende mama's : Het is allemaal herkenbaar ik heb ook erg getwijfeld. Ik heb 2 zingende zwangerschappen gehad 2 super bevallingen. De laatste zou ik bij wijze van spreken voor en goeie maaltijd zo over doen. Genoot ook van het zwanger zijn heel erg zelfs en alles daarom heen. Heb altijd geroepen dat ik graag 3 kindjes wilde maar nu ik er goed over na ging denken werd ik angstig hoe moet dat straks, gaan we dat redden, jongens moeten en kamer delen moet ik me schuldig voelen. Van alles spookte door mijn hoofd. Waarom wil ik dit?? wil ik gewoon zwanger zijn omdat ik daar zo van geniet of wil ik en leven met 3 kindjes?? gekke gedachtes maar ze waren er. Vroeg mezelf later af zou ik die wens opzij kunnen zetten zonder er ooit spijt van te krijgen. En nee dat kon ik niet ik zag mezelf met 3 kindjes en fijn groot gezinnetje. Ik hou heel veel van mijn 2 jongens maar mijn gevoel zij nog niet compleet te zijn. Toen wist ik het zeker!! dit gaat mij om het kindje ik zou er zo graag eentje bij willen krijgen. ML Wilde eerst helemaal geen 3e na de geboorte van 2e zij hij dat al. Toen hij na en gesprek zijn nee nogmaals bevestigde kwam ik juist nog meer achter hoe graag ik dit wilde. En dag later kwam hij van ze werk, hij had goed nagedacht en wilde toch graag nog en kindje erbij hij was ook erg bang en ook dat hield hem tegen. Maar we kunnen het en het komt goed, ik voel het ik weet het zeker. Dat was vorige maand en kijk nu is!! ik voel me goed ik voel me trots en sta 110% achter de keuze die ik nu heb gemaakt. Ml appte net dat hij het zo moeilijk vind stil te blijven. Hij zegt dat hij steeds wil vertellen aan zijn collega's en dan snel denkt oow nee ssst. Maar hij is zo trots:D

Lindy: Hahaha wat gemeen he moet je zo tegen je oerkriebels ingaan maar 2 weken zijn gelukkig zo om. Hou ook niet van wachten. Maar als hij eruit is dan vieren we en feestje hier :D

Queen al besloten wat je met je ovulatie test gaat doen. Had hier en over datum clearblue zwangerschaps test en digitale nou die deed het gewoon. Die ovulatie testen zou je miss toch gewoon kunnen gebruiken.

Hier: Vandaag digitale test gedaan die had ik nog liggen van mijn vorige zwangerschap. Dacht nou leuk zien we hoelang, maar mooi niet want het was de andere digitale er stond dus niet hoelang. Maar er stond wel zwanger dat was al niet echt nieuws meer maar de digitale bevestigd het dan wel nog meer want het het staat er gewoon echt. Heb de VK gebeld 24 nov mogen we voor en eerste echo zo spannend weer zit vol met gezonde zenuwen :D

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik moet minimaal 4 wkn clean zijn van mijn medicatie, mag die absoluut niet gebruiken tijdens zwanger worden of zijn.. zit nu op week 2.. en omdat ik bij beide kids direct zwanger was in 1e ronde zeg maar moet ik ni wachten van huisarts,, maar ja 2 wkn zijn zo om 😄

9. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Als je moet wachten duurt 2wkn opeens lang he lindy nog heeel even echt waar haha.. Waarvoor gebruik jij medicatie dan?

Kreeftje, zo leuk dat je man ook zo enthousiast is,worden die mannen opeens klein he hihi.. Ik hou ook echt van zwanger zijn en bevallen vind ik zo iets moois ik wil t graag allemaal nog eens mee maken en dan weer heerlijk zon klein hummeltje..

Mss is het leuk om een NOD en zwangerlijstje te maken voor degene die al bezig zijn en NOD weten.. Kunnen we mooi van elkaar bijhouden is wel leuk lijkt me?

10. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Goed idee Aynil vind je het leuk om het 1e lijstje te maken? Als de andere het ook wat vinden natuurlijk :D

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dames, wat leuk dit allemaal om te lezen, hier twijfelent nog wel even door.

ML vind het wel leuk maar niet echt happig nog...

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Goed idee Aynil! Mijn nod is 17 dec :) Als ik niet weer een dag te laat ongesteld word in november... :D moet nog even wachten... Geniet ondertussen dus wel lekker met jullie mee.

Bij ons waa juist Vl al vrij snel duidelijk dat hij er nog wel eentje wilde. Hij heeft dat echter nooit laten merken tot ik met het onderwerk op de proppen kwam. Toen hij merkte dat ik niet wilde heeft hij super geduldig gewacht tot mijn eierstokken me weer hebben overtuigd. Dat zou ik dus nooit hebben gekund he! Echt heel fijn eigenlijk. Zo weet ik zeker dat dit ook mijn keuze is en niet alleen omdat hij wil.

En dames... Leer mij mannen kennen maar aan stille hints doen de meesten niet hoor ;) Maar elke dag weer met verhalen van zwangerschapspagina aankomen is luid genoeg denk ik! Haha!

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hahaha ja dat zegt die van mij ook wat doe je toch op die pagina

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Aynil, ik slikte tramadol voor pijn door mijn.ziekte hms/eds en slikte queatipine voor angstaanvallen.en slaap problemen,
    En ja das nie de beste combi,. Afbouwen gata super beter dan verwacht,. 😄😘

15. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Aynil, goed idee. Mijn NOD is 10-11. Ben heel benieuwd.

Ik heb overigens toch maar nieuwe ovulatietesten besteld. Ik verwacht dat ze morgen binnen komen. Volgens mij moet ik dan zaterdag beginnen met die testen. Vind het wel weer enorm leuk en spannend allemaal hoor!

Mijn man vond het heel fijn dat ik weer op deze pagina te vinden was...dat betekende dat ik toch ook wel bezig was met een derde kindje. En ik vind het ook echt wel weer gezellig om overal mee te lezen en hier mee te schrijven.

Kreeftje, wat lief dat je man zo enthousiast is! Erg schattig! En super dat jullie 24-11 voor de eerste echo mogen!

16. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    NOD

Queen1986, Ronde? NOD: 10 Nov
    Bioluun, Ronde? NOD: 17 Dec

ZWANGER

Kreeftje89, (uitgerekende datum) Echo: 24 Nov

Handig misschien om zelf veranderingen aan te brengen zoals hier boven even je ronde erbij en uitgerekende datum dus weet je je NOD en of afspraken wat betreft zwangerschap voel je vrij en zet het erbij haha De lijstjes op eerste datum bovenaan houden das wel zo makkelijk :D

17. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    NOD

Queen1986: Ronde 1 NOD: 10 Nov
    Bioluun: Ronde ? NOD: 17 Dec
    Lindy: Afspraak verwijderen spiraal?

ZWANGER

Kreeftje89: Echo: 24 Nov Uitgerekende datum: 30 Juni?¿

Alvast en beetje aangepast

18. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Vandaag hebben we het aan mijn schoonmoeder, Haar man en oma en schoonzusje verteld dat we en 3e wondertje krijgen. Enkel ouders/ tantes brengen we nu op de hoogte de buitenwereld krijg het pas na de echo te weten. De reacties waren verbaasd maar erg leuk dit hadden ze niet verwacht. We bleven allemaal bij ml ze oma eten ze had gelukkig en goeie dag wan helaas is zij ongeneselijk ziek. Wij hadden de toetjes mee genomen hihi ik had cupcakes gemaakt met en leuke hint. Ml vroeg zijn moeder de cakejes even op het schoteltje te doen toen ze de folie eraf haalde was daaar de verassing :D

Hoe gaat het met de eitjes dames volgens mij komen er al wat aan.
    Ben je al begonnen mt de ovu testen Queen?

Bijgevoegde bestanden:

19. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Kreeftje89, Ooh wat super leuk gedaan zo!

Lindy, fijn dat het goed gaat met de medicatie afbouw.. Das niet niks als ik het zo lees..

Queen1986, en zijn je ovulatietesten binnen gekomen vandaag?Spannend he!

Hier vandaag 1week gestopt met roken en ik moet zeggen het gaat me super goed af.. Ben vorige week dinsdag wakker geworden en dacht ik kap ermee en geen sigaret meer aan geraakt.. Eerste paar dagen echt moeilijke momenten gehad maar kon me gedachten goed verzetten gelukkig en nu na een week al helemaal geen moeite meer mee..

20. Danidani

Danidani Lid

6 mrt 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lees ik nou😊? Je bent zwanger😀.
    Gefeliciteerd..

Deel Deze Pagina