kiera, 10 weken pas nou ik ben benieuwd wanneer ik een echo krijg dan kun je wel eerder op afspraak komen voor het hartje te luisteren of ook niet?
Ik weet dat ze dat dan ook nog niet doen. Bij mn eerste het hartje voor het eerst gehoord met 16 wkn. Bij mn 2e gelijk met de 1e echo. Ze zijn hier nogal streng kwa beleid. 😧
zo 10 weken is idd ook lang!! hier wel rond de 8 weken gelukkig. Of je moet en vroege echo krijgen vanwege idd en mk verleden.
Bij mijn oude VK was de eerste echo ook rond de 8-9 weken. Nu valt het hier maar af te wachten wanneer we hier mogen komen, wij zijn vorig jaar verhuist. Schijnt per VK praktijk verschillend te zijn als ik zo hoor dus. Aynil, meer zwanger wordt je niet Duidelijke test, haha.
Kreeftje sterkte met de zieke uk,, Hier zo naar de zwemles.. daarna lekker betijds kindjes nr bed, en ik ook ben bekaf,. Hoofdpijn nog steeds. Zal wel aant weer liggen gok ik..
Er heerst ook iets he Lindy. Bij mij begon het vorige week ook met hoofdpijn en heb van vrijdag tot zondag plat gelegen. Hier gaan de kinderen ook vroeg naar bed schat ik. Beide zijn naar de gym nu. Vooral de jongste is erg moe als ze thuis komt uit gym en er valt dan geen land meer mee te bezeilen.
Koningsgezin,, ja er heerst heel veel,, Heb 1,5 week geleden ook al plat gelegen hoop het niet dat ik weer ziek wordt..
Bij de eerste met 8 wkn echo gehad,. Bij 2e ook tot 10 wkn moeten w8 😞 Ondertusseb verhuisd en volgens mijn doen ze het hier met 8 wkn.. ben benieuwd..
Lindy: bahh hoofdpijn vervelend hopelijk voel je snel beter. Hier gaat Jayce alsof er niks gebeurt is. kids doen ik ook lekker optijd naar bed ben moe van deze dag pfff vanavond wil ik lekker op de bank ploffen en me niet meer bewegen.
Wat een berichten weer! Haha, kan beter niet gaan werken Lindy wat vervelend dat de twijfels nou toch weer toeslaan qua ei. Ik vind het altijd lastig om van het 1 of het ander uit te gaan. Ik denk zo: je hebt drie aanwijzingen; je tests; je temp; en je lichaam. En twee van de drie (tests en lichaam) geven de aanwijzing dat je ei al is geweest. Je temp twijfel ik aan, maar daar ben ik geen expert in. Ik lees wel dat je daar met gemak verkeerd kan meten (warmere deken, koudere nacht, naar de wc, slecht geslapen, etc) en dat het best kan zijn dat die niet helemaal accuraat is. Ik zou er dus wel vanuit durven gaan dat ie geweest is. Maar vooral omdat dat de rust weer kan brengen. En als je dan toevallig toch zin hebt vanavond... Ik dacht echt gelezen te hebben dat Appel vandaag ging testen Ik ben al de hele dag steeds stiekem even op mn telefoon aan het kijken, maar helaas... Haha lekker meegenieten, zolang ik zelf toch nog moet wachten. Kiera heb jij een langere lf dan? Je eisprong was op dezelfde dag als die van mij (denk ik, ik voel hem niet echt), maar mijn nod is de 3e al. Nou baseer ik mijn NOD op de lengte van mijn afgelopen cycli. Die is al jaren stabiel 28 dagen. Heb nooit gelet op mijn eisprong dus weet ook niet wat mijn lf is. Maar als dit klopt dan is die dus zo'n 12/13 dagen. Nogal logisch dat ik dan nooit vier dagen voor nod positief testte! Dan was ik pas 9dpo. O Kreeftje, wat een vervelende manier om je dag te beginnen zeg! Klaag maar raak, wij snappen het En hopelijk is je mannetje weer snel beter... Hier: ik voel me echt al zwanger Komt ook door mijn symptomen. Aynil jouw berichtje gisteren heeft mijn wachtbankstress ietsjes aangewakkerd. Maar nog steeds leuk Ik heb: levendige dromen, pijnlijke borsten, een onrustige onderbuik (weeig en steekjes), misselijk (s avonds, dat had ik bij Thijs ook), emotioneel, en nu ook nog een dikke vette puist om mijn kin! Nog 1 week dan ga ik testen!
Bioluun als mijn ei springt ben ik 14 dagen erna altijd ongesteld. Ik heb 1 cyclus gehad die hiervan afweek. Toen was het ineens 17 dagen. Ik heb een korte cyclus altijd voor mijn ei. Om voor je NOD te kunnen testen moet je van die 10 dagen na je ei uit gaan, maar soms test je dan nog niet positief. Heeft ook weer met de innesteling te maken. Met de jongste had ik 10dpo een tuurstreep. Als ik nog meer gekke heftigere klachten volgende week heb, dan ga ik vrijdag 4 dec. testen. Leuk Sint kadootje. 😊
Bioluun,, jou berichtje beurt me weer een beetje op. en net wat je zegt,, was vannacht best koud,, lag met mijn voeten buiten mijn dekens,, ijsklompjes hihi en net wat je zegt,, ben ook een beetje verkouden aant worden, dus ja alles kan je temp beinvloeden, komende dagen gewoon man lief nog eens verleiden hahha en we gaan het zien over 2 wkn . hier ook dikke puisten op mijn kin al vanaf voor mijn Mogelijke ei hahaha Hoop dat het zoooo raak is voor je,, hoe is je man er onder,, hier is VL zenuwachtig hij vraagt iedere dag, ennnn voel je al wat,,, ennnn hahaha vanmorgen zei ik je mag nog lekker 2 wkn wachten keek hij echt zo van zoooo lang,, mannen hebben volgens mij geen idee wat wij doormaken allemaal hahahha Kreeftje: gelukkig de kleine weer een beetje in zijn hum misschien zat er iets dwars,, bank hangse Spannend Kiera 4 dec zou wel leuk kadootje zijn,, helaas zal 4 dec voor mij te vroeg zijn denk k .., agh ja we wachten gewoon af volgens mij heb ik bij beide kids voor NOD getest vraag met niet welke dag,, pas na NOD waren ze echt dik gedrukt hihi met welke testen test je meestal?.
hier liggen de kids ook al lekker te slapen.. kreeftje89, Fijn alles weer goed gaat met jayce! Bioluun, klinkt erg positief allemaal je zou maandag 30 Nov al kunnen testen dan zit je op 10 DPO heb ik ook posi getest Spannend! Lindy, whahaha ja mannen hebben dat niet door wat wij allemaal mee maken whahahahah.. Ik had dus me eerste test gedaan met kv 4dgn voor NOD test met zon kruisje ik dacht dat die gevoeliger waren omdat erop staat 4 dgn voor nod maar hier op t forum hoorde ik weer dat die weleens vals positief testen en dat de kv testen 2V5 de beste testjes zijn.. zus die gebruik ik nu en zijn fijne testjes.. wel even goed laten opdrogen duurt iets langer als op de verpakking staat.. Kiera, nou dat zou zeker een leuk sinterklaas kadootje zijn!
Aynil: die van Kruidvat 2 voor 5 zijn super heb ik toen ook gebruikt,, heb eigenlijk nooit met dure testen getest toch lijkt het met wel gaaf om te testen straks met CB met Zwanger er op hihi
Ja die heb ik de vorige zwangerschappen ook gedaan na de positesten om het echt even te lezen.. ik ga dat nu niet doen ik test met de kv testjes 2v5 tot me NOD en dan kap ik ermee haha
Zo, de kids ook op bed. Wat zijn ze lief momenteel Heerlijk! Vl is er nog heel rustig onder. Hij vroeg net wel: 'en hoe wat het op het werk? Nog iets gevoeld?' Lief. Ik denk dat hij dat vooral doet omdat hij weet dat ik dat heeel erg leuk vind als hij daar interesse in toont. Hij zei net dat hij dat wachten wel goed kan hoor. Maar een klein beetje spanning. Hij probeert me wel steeds met beide benen op de grond te zetten. Niet dat dat nodig is hoor, weet ook wel dat die symptomen in mijn hoofd kunnen zitten (of op mijn hoofd... puist). Ik gebruik ook graag de kv2v5. Had bij de oudste vier dagen voor tijd met de digitale van clearblue een vals negatief en daar zijn ze toch echt te duur voor. Drie dagen later was hij wel positief.
hier is VL heel rustig er onder,.. vorige keren ook hihi pas dat ik een positieve test onder ze neus hield ging hij door het dolle hihi . bohh ik wordt gek van mezelf ... ga zo maar lekker voor de tv hangen en lekker betijds naar bed.. ben benieuwd wat mijn temp morgen ochtend doet . waait het bij jullie ook zo hard,, bohhh
Ook hier liggen de kids heerlijk. Lindy hier waait het ook lkkr. Hier de kv2v5 gebruikt. Ook nog 2 via Internet besteld, maar die waren echt tuuuuuur streepjes. Ach probeer er niet al teveel bij na te denken. We zien het wel. Geen testen nog in huis dus die mag ik komene week gaan halen.
Heey meiden, alles is goed met ons kleine wondertje!! Hartje klopte prachtig en wat is hij/zij al mooi zit echt op en roze wolk ben zo trots!! Zo als ik zelf berekende 8weken 6dagen en ook de echo kwam daarop uit. druk druk de reacties stromen binnen en ze zijn erg leuk!!
wauw wat prachtig meis!! geniet er maar lekker van.. Fijn dat je zulke leuke reacties erop krijgt.. Nog op een speciale manier verteld op gewoon gezegd?