Ik heb het op fb gezet en daar zullen de meeste het wel lezen met en foto collage erbij van de test van ons bij de vk en natuurlijk ons wonder.
Kreeftje prachtige echo! Geniet ervan. Ik dacht al krijg geen meldingen meer😱 Ik ben kapot ik moet nog ff klussen hahaha toedeloe morgen lekker vrij Dan ga ik bijlezen
Hallo.dames!! Kreeftje, wauw gefeliciteerd mooie echo!! Lindy, snap je onzekerheid met betrekking tot die ovutesten... Ik ben gestopt met testen na die positieve test.. Nu dacht ik het weekend mijn ei te hebben gehad, maar nu heb ik allerlei steekjes en krampjes waarvan ik dan toch denk dat mijn ei misschien nu bezig is! Zucht.... Volgende ronde doe ik het mezelf niet meer aan! Aynil, wooow mooie test!! Bioluun je maakt het echt spannend meid!!! Kiera, net als.jij allerlei krampen en steekjes... Pfff!! We gaan ongeveer gelijk op!! Gina, balen!! Op naar ronde 2! Echo's hier krijg ij tussen 6 en 7 weken een echo als ik zwanger ben. Ik moet dan sowieso aan de bloed verdunnen en ben medisch.. Ook zal ik mijn 3 e keizersnede krijgen. Eerste was spoed, tweede oo het laatste moment gepland ivm de smalle bekken en 'grote' kinderen.. Nu heb ik geen keuze dus, maar krijg veel echo's ook ivm miskraam verleden tussen 5 en 16 weken!
Ohhh sorry dames! Heel druk gehad vandaag! Ik plof nu net op de bank... Ik wilde testen vandaag maar wacht toch braaf tot de 27e. Ik durf niet goed meer. Heb ook altijd de kruidvattesten 2v5. Hij was gister zo wit dat ik denk dat ik niet zwanger ben. Mooie echo Kreeftje! Hoe reageerde iedereen? Leuk die testen Aynil. Ik blijf ook altijd testen. Heb je al een digitale gedaan?
Kreeftje wow wat een mooie prachtige echo van jullie 3e wondertje! Geeft altijd een fijn gevoel he als je de 1e echo gehad hebt. Mama chan veel klusplezier! Lola pff erg he als je ineens op alles gaat letten. Mag het al 4 dec. zijn? 😄 Appel goed dat je nu zoveel geduld hebt! Nog 2,5 dag w8en.
Kiera ja echt vreselijk.. Dan vraag ik mij af heb ik elke maand krampen en afscheiding na ei? Haha.. Geen idee, maar wat geen reden om er op te Letten haha!
Bedank meiden. Mammachan: haha hop hop gas erop alle dagen benutten Appel: 27e dat is gelukkig ook bijna spannend. Heb heel veel hele leuke reacties gehad. Lola: Alle miskramen zijn natuurlijk vreselijk maar pff met 16 weken Heb hier beide kindjes via de natuurlijke weg en thuis gebaard. Beide bevallingen gingen snel 1e 6 uur bijna 2 cm ontsluiting per uur helaas lieten de persweeën mij in de steek en heb 1,5 uur op eigen kracht moeten persen. De 2e helemaal ging met 4 cm ontsluiting in 3 kwartier en heb tot 8 cm rond gelopen toen kreeg ik persweeen en moest ik van de vk gaan liggen. Beide keren heel vanaf gekomen en binnen uur zat ik beneden op de bank. Hoop dat deze het zelfde mag zijn ik teken ervoor Hoe waren jullie bevallingen?
Kreeftje, wat een mooie echo zeg! Super dat alles goed is met jullie wondertje! Geniet er lekker van, meis!
Kreeftje, ja met 16 weken verwacht je het eigenlijk niet meer.. Althans dat had ik toen... En wooow dat klinkt als 2 heerlijke bevallingen.. Bij mijn eerste ben ik 24 uur bezig geweest tot de keizersnede.. En bij de tweede wilde ik het wel proberen, maar de gynaecoloog zei dat de kans meer dan 50%was dat het wederom niet zou lukken, nou toen koos ik maar voor een keizersnede.. Dat was ook prima. Herstel viel tweede keer wel erg tegen!
Bij de 1 e 17 uur 3 kwartier pers weeen Bij 2e 5 uurtjes en 5 min pers weeen helse na weeen helaas. En na een week nog curretage,, omdat er een stukje placenta was blijven zitten, na die week kwamen ze er achter dat ze mij de anti d prik na bevalling waren vergeten te geven rommelige start.. Zou hem drm ook graag nog 1 x over willen doen hihi.. Slaap lekker meiden ik lig tw woelen pfffff
Zo even een dagje werken en een avondje weg en je moet direct bijna 5 paginas bijlezen Kreeftje wat een mooie echo! Het wordt zo echt als je de eerste echo hebt gehad. En leuk ook dat iedereen zo leuk reageert! Is altijd leuk nieuws om aan iedereen te vertellen. Kiera zou echt leuk zijn als je 4 dec positief kan testen. Houdt je het nog zo lang vol om te wachten? Lola en Lindy Ik snap wel dat je heel erg onzeker voelt bij de testen. Je begint toch te twijfelen als je weer van alles in je lichaam voelt. Zou je het kunnen lola om ze volgende maand niet te gebruiken? Ik probeer er ook niet aan te beginnen ben benieuwd of dat lukt Wauw Lindy temp iets gestegen; zou het dan toch?! Hier de menstruatie sinds deze week officieel weg; dus komend dagen en weekend maar even gezellig maken! En daarna aanschuiven op het w8bankje. Al ga ik er niet vanuit dat het de eerste ronde lukt. Al zie je hier natuurlijk dat het een vruchtbaargroepje is Bij de oudste ben ik ingeleid ivm hoge bloeddruk. 40+2 .. weeen kwamen snel op gang, uur weeenstorm en toen twee uur geperst. Uiteindelijk de vacuum aan te pas gekomen daarna wilde de placenta niet geboren worden dus die is nog operatief verwijderd. Bij de jongste was ik op medische indicatie, ivm met de placenta die bij de oudste niet uit zich zelf kwam. Maar toen de weeen echt op gang kwamen bij de jongste, ging het ineens snel. Toen de vk bij mij thuis kwam had ik al 9 cm!! Uit eindelijk toch nog ruim een uur moeten persen. Vk zei al: achteraf hadden we nog wel 10 x naar het ziekenhuis gekund. Maar de jongste is uiteindelijk heerlijk thuis binnen 3,5 uur geboren. Dus ben wel heel benieuwd hoe het bij een eventuele derde zal gaan .. Vandaag weer dagje werken. Andere werkende, veel succes. En als je lekker thuis bent lekker genieten
Mamalol. Thnx,. Ja miss toch we w8 morgen komende dageb gewoon mijn temp af hihi Ongi geworden. Op naar de klus week hihi, Have fun maak het vooral lekker gezellig. Wanneer denk jeje Nod te hebben,,
Bij mijn 1e zh bevallen. 14 uur lang weeën gehad toen ik moest persen had ik geen persweeën meer. 1,5 op eigen houden bezig geweest. Toen zat de oudste eindelijk laag genoeg om een knip te krijgen. Mn baarmoeder kneep toen niet snel genoeg samen. Heel veel bloed verloren. Nog net geen transfusie nodig gehad gelukkig. 2e werd daarom automatisch ziekhuis bevalling. Met de jongste ben ik ingeleid, omdat het hartje te snel bleef kloppen en geen rust periode had. Toen mn vliezen werden doorgeprikt zagen we gelijk de harslag rustig worden. Toen weeën opwekken gekregen en binnen 1,5 uur lag ze op mn buik met 2 x persen. Vond het een super bevalling! 😆 Nihil bloedverlies. Net een aantal flinke steken in mn onderbuik. Hopelijk goede tekenen. Ik wil er niet al te veel mee bezig zijn, maar voel dingen die ik normaal niet heb. 😮
Jaaa mamalol! Aan de slag!! Hopelijk maak ik een plaatsje voor je vrij op het wachtbankje begin volgende week Kiera, Lola en lindy (vergeet ik iemand) zitten met mij rond dezelfde fase. Afgelopen weekend ons ei. Ik heb ook nog steeds steekjes en krampjes. Dus of we zijn lekker allemaal zwanger, of ff onthouden dat dat dus niks wil zeggen Zal vanavond wel mijn bevallingen beschrijven. Doe dit nu stiekem op het werk
Bioluun, haha ja zou leuk zijn allemaal zwanger.. Haha.. Ik schrijf het in een app. Zodat ik de evt. Volgende ronde weet dat het erbij 'hoort'. Lindy, super!!! Mamalol, volgende keer zonder testjes idd 😂 gek makend dit!! Vandaag lekker vrij.. Kleine meid slaapt, grote meid bijna uit school! Lekker alle boodschappen in huis, ik ga vandaag nergens meer heen haha! Lekker... Vandaag veel afscheiding.. Ik weet dat ik dat bij de jongste ook had, maar weet eigenlijk niet of ik dat altijd heb! Haha.. Bij de jongste had ik voor nod al dat ik ging kokhalzen van vlees. Bij snijden en helemaal bij eten. Toen had ik vroeg symptomen.. Nu wel veel krampen en steken.
jullie gaan zo snel meiden, ik kan jullie echt niet bijhouden hoor. hier vanmorgen de eerste testjes gedaan.....verwarring alom. hopelijk morgen iets meer duidelijk zal kijken of ik hem morgen kan plaatsen