Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    echt he hier ok krampjes en steekjes misselijk,,
    misschien toch wel een heel vruchtbaar clubje wij met zijn alle :p

hopen op heel veel Roze

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

:D maar ik ben nu al een oudje, en jij nog niet :D
    Pffff alweer 18 jaar geleden bijna

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

zo erg is het toch nog niet :p..
    je bent zo jong als je je voelt zeg ik altijd :D

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D nou kennelijk zijn mijn brains nu in de war. ....werd onpasselijk bij de aanblik van een doos champignons :(

Komt gewoon omdat ik die stomme test heb gedaan. ..
    Het bestaat gewoon niet. ..

Was het maar ochtend dan kon ik mijn brein resetten na het zien van een blanco test.

*geloof gewoon niet dat het raak is*
    Voel me weinig anders

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Melzoe positief blijven! Borst vooruit, hoofd omhoog! En kijk je temp eens! Hartstikke mooi toch?
    Maar, misselijk van de champignons? Die kende ik nog niet! :p

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    hihihi wie weet,,,
    het KAN :D..
    ik had bij beide zwangerschappen al vrij snel na eisprong dat bepaalde etenwaren of geuren vies roken blehhhh vooral magarine of bak boter in de pan blehhh die geur al..

7. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    stelletje kletskousen :D

Wat leuk om al jullie bevallingsverhalen te lezen.. de ene minder fijn als de ander.. zover je een bevalling fijn kunt noemen haha..

Melzoe, hele vage test! ben benieuwd wat hij morgen doet:D

Mamma Chan, jeejj veel klusplezier!!

jullie kippetjes op het wachtbankje ik heb goede hoop voor jullie met jullie kwaaltjes.. ik heb zo het gevoel dat ons groepje snel een mooi roze groepje gaat worden..

Heerlijk even klagen hier daar zijn we tenslotte voor lekker blijven doen!

Bevalling

Hier bij de eerste opgenomen in het zkh wegens bloedverlies een dag voor de uitgerekende datum. Als het bloedverlies de volgende ochtend niet opgehouden was zouden ze gaan inleiden.. diezelfde avond/nacht ben ik spontaan zelf aan de gang gegaan.. ik verloor eerst me vruchtwater toen een uur aan de ctg niks van weeen te bekennen ga maar rustig slapen kan nog 2 dagen duren.. een uur later vollop weeen en 7 uur waarvan 1,5uur persen en veel bloedverlies later was daar onze wolk van een zoon.. op de uitgerekende datum nog wel.. een nachtje moeten blijven wegens bloedverlies en volgende ochtend zou ik eigenlijk bloed bij krijgen maar omdat ik net op t randje zat hebben ze besloten om dat niet te doen en mijn op eigen kracht te laten herstellen.. nou dat heb ik geweten ik was zo slap als wat kon amper op me benen staan maar goed verder ging alles met mij en de kleine super dus lekker naar huis en ons goed laten verzorgen de gehele kraamweek lekker in de watten gelegd en goed kunnen rusten:)

Bevalling nummer 2 pleasse laat het nog zon bevalling zijn.. waar kan ik tekenen??:)

heerlijk savonds in bed nog even tv kijken alles rustig we zetten de tv uit om te gaan slapen en ja hoor ik voel t meteen het gaat beginnen.. ik zeg tegen vl blijf jij nog maar lekker liggen ik roep je wel als ik je nodig heb.. ik dacht dit kan nog uren gaan duren laat hem zijn rust maar goed pakken nu t nog kan.. ikke naar beneden en ons mam gebeld dat het begonnen is en gevraagd ze me even gezelschap kwam houden.. ondertussen me vliezen ook al gebroken en de ween worden steeds heftiger en dichter op elkaar dus de vk gebeld die zegt bel maar terug als je het echt niet meer denkt te houden.. dat dacht ik eigenlijk op dat moment al anders had ik niet gebeld maargoed ik dacht oke zei zal t wel weten.. ons mam arriveerd en zegt tegen mij als ik jou was zou ik de VK maar eens bellen ja dat heb ik net gedaan zus en zo.. bel toch maar even terug zin ze.. ikke weer bellen en ze zou komen.. ik naar boven om VL wakker te maken en te zeggen VK kwam.. VK was er en checkt ontsluiting.. ze heeft niet gezegd hoeveel t was maar aan haar gezicht zag ik dat ik ver was.. het enigste wat ze zin was we gaan nu naar t zkh.. (wegens bloedverlies vorige bevalling) het zkh is hier 5 minuutjes vandaan en ondertussen in de auto al 3 persweeën op moeten vangen bij t zkh aangekomen stap uit de auto nog een perswee in de lift nog een perswee op de kamer aangekomen snel kleren uit op bed gaan liggen nog een perswee ik roep ik ga nu persen.. neee wachten alles moet nog klaar gezet worden en heb nog geen assistentie.. pech ik ga nu persen!! binnen no time stond t klaar en was er assistentie een verpleegkundige op de gang hoorde het en kwam snel binnen en 2 persweeen later was daar onze dochter en dit alles in 3,5 uur:D

8. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    ja hoor dat kan.. ik werd misselijk van me koffie en geloof me ik kan niet zonder koffie normaal gesproken nu mag ik blij zijn als me bakkie lekker smaakt want 9 van de 10 keer moet ik m weg gooien omdat ie niet te pruimen is hahaha

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Raar hè ik lust geen koffie, maar als ik zwanger ben vind ik het heerlijk ruiken ;)

van de eerste en tweede kon ik geen shoarma in mijn buurt verdragen bahhhh wat een vieze ranzige lucht. ..

ik wist bij de tweede zeker ook al bleven de tests negatief toen ik bijna moest overgeven van de geur van tinner :D en dat is echt idioot voor de dochter van een schilder die gewend was dat de kwasten met tinner in het toilet stond Whahahaha ;)

10. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Whahhaha ja dan is dat raar ja!

ik vond bij de eerste zwangerschap Mac Donalds opeens niet meer zo lekker en was verslaafd aan magnums.. Mac Donalds is gebleven tot de 2de zwangerschap toen at ik het liefst iedere dag Mac en was verslaafd aan callipo ijsjes haha

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Ohhhh wat een straf! Een hele zwangerschap geen Mac:$
    nou ja scheelt wel extra pondjes :D

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    macdonalds jammiej,,
    krijg er trek van als ik er aan denk :D
    ik vrat echt letterlijk van alles,, broodje pindakaas met suiker,,
    chippies, dropjes, kaas heel veel kaas :p
    ik luste in eens geen frisdrank meer,,

koffie heb ik een paar weken niet kunnen drinken,

Aardappels daar moest ik van spugen,,

ik was bij allebei echt dik 25 a 30 kilo bij :O,,

ben als de dood dat ik bij een mogelijk zwangerschap weer zo veel aan kom ik blijf gewoon eten continu,, raak niet verzadigd ofso hahaha

13. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bij de oudste had ik veel trek in zoute dingen en was maar liefst 20 kilo aangekomen. Die er na de bevalling gelukkig na 2 maanden helemaal af waren. 😊
    Bij de jongste echt een zoetekauw toen maar 9 kilo aangekomen binnen 3 weken weer op oude gewicht.
    Heb 1x bij de jongste boven de wc gehangen.
    Wel in de eerste weken onwijs misselijk geweest.

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Hier bij beide kids en bij de mk spugen misselijk eigenlijk al voor ik wist dat ik zwanger was,, bohh weken heeft dat geduurd,, bij de jongste ben ik misselijk gebleven,,

was trouwens bij de 1e mijn kilo nooit meer helemaal kwijt geraakt,
    bij de 2e was ik binnen 2 wkn weer op gewicht,, en na 10 mnd borstvoeding zelfs onder mijn gewicht :D.

15. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Lindy, sow dat zijn heel wat kilo's.. ik ben 10 tot 15 kilo aangekomen ong en dat vond ik al heel wat haha het geen erg netjes te zijn.. ik kon ook gewoon heel de dag eten :D

Kiera, omg zo snel alweer op gewicht! Dat wil ik ook hahaha.. ik heb na mijn 2de bevalling er veel voor moeten laten en 3x in de week was ik in de sportschool maaaar het is me helemaal gelukt ik was zelf lichter als voor me zwangerschap:D

Na mijn eerste bevalling ook niet meer terug op gewicht geweest btw dus na de 2de flink wat kilo,s eraf haha

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Zo ff me banner veranderd,, zag net ineens dat hij op 31 dagen cyclus stond,, denk dat klopt niet,, haha,

Ja ik at echt allesss hahahha
    hoop dat ik deze keer niet zo veel aankom want ik was echt een tonnetje rond hahaha

17. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mijn kinderen hebben mij leeggedronken haha
    Borstvoeding gegeven. Verder niets eens gesport. 😊

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    hahah wel de beste manier op je zw kilo`s kwijt te raken :D

19. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Hier geen borstvoeding gegeven.. ik had echt super gevoelige tepels als ik daar per ongeluk langs kom of straal douche erop ofiets dan deed dat echt zeer.. en toen er aangelegd was heb ik dat gemerkt ook, ik ging door de grond heen huilen van de pijn zo zeer.. ben benieuwd hoe dat nu gaat of ik weer zo gevoelige tepel krijg ja of nee nou zijn ze altijd al wel wat gevoelig maar dat was wel extreem..

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Melzoe, positief blijven paar dagen voor nod kreeg ik bij jongste afkeer van vlees.. Gatver.. 😂

Kilo's. Bij eerste 30 kilo en tweede 25 kilo bijgekomen. Ben van de laatste nog niet alles.kwijt. Nog 5 kilo te gaan!! Pfff!!

Vanavond knallende hoofdpijn en krampen... Licht gevoelige borsten toen jongste wild deed..
    Nou dacht ik overleef die wachtweken wel, maar jeetje kan mij niet snel genoeg gaan!! Haha!!

Deel Deze Pagina