Wat en verhalen meiden altijd leuk om te lezen hoe het bij en ander is gegaan. Ookal zijn sommige ervaringen minder leuk. Melzoe: ik zie en streepje idd wel wat ver opzij maja kan alle kanten op!! ben benieuwd naar je test van morgen. Hier ook beide kindjes gevoed met bv de allebei tot 8 maanden. Bij de 1e begon ik wel al met 7 maanden afbouwen omdat we graag en 2e kindje wilde en door de bv werd ik niet ongesteld. Ik ben toen 1x ongesteld geweest en toen was het die ronde daarna gelijk raak. Dit kindje wil ook zeker weer bv geven.
Bij mij was het soep! Liefst drie keer per dag en dan zo zout mogelijk! Had dan ook een erg lage bloeddruk dus vond het ook wel logisch. En kuste dus geen cola meer Bij beide zwangerschappen eerst 6 en 8 kilo afgevallen, daarna stuk of 15 erbij. Die ben ik nooit meer kwijtgeraakt ben ik bang. Toch echt wel beetje m'n best gedaan, maar niet genoeg. Borstvoeding werkte ook niet dus dat hielp ook niet mee. Ach wel Zien wel weer.
Aynil je moet altijd iets doen waarbij jij je goed voelt. 😉 Als je al gekrampt gaat zitten om het te geven dan werkt het ook niet mee. Ik vond het gewoon prettig, makkelijk en goedkoop. 😆 Eerste 3 dagen zijn wel een hel vanwege stuwing en evt pijnlijke tepels. Ik had zoveel melk dat ik spruw had gekregen. Als het ons nog een x gegund mag zijn dan ga ik veel vaker pads verwisselen. Had ze bij de 2e niet op voorraad en was toen extra zuinig bezig dommmmmmmm. 😶
ik hoop dat allen op het w8bankje volgende week met een mooie test komen. Iedereen voelt van alles. Hoop het zo voor iedereen Hier bij beide zwangerschappen echt gek op broodje kroket. Ook niet echt gezond. Haha. Bij eerst 20 kg eraan, waarvan door 3 maand bb snel al 15 er af. Bij tweede 15 kg eraan. Weinig eraf gewoon luiheid van mezelf. Sport wel, maar niet extreem veel. En nog steeds van heel lekker eten houden, helpt ook niet Na de derde hopelijk weer een paar kg s eraf. Bij mij liep de bv bij de eerste matig. Bij tweede lukte bijna niet. Weet dan ook nog niet of ik het nog weer ga proberen bij een derde. Leuk km de verhalen van iedereen te lezen. Zo zie je maar dat echt elke bevalling weer anders is. Je weet t van te voren gewoon echt niet..
Borstvoeding bij de eerste 3 weken gegeven. 3 weken heeft ze gegild.. Flesvoeding en ze was rustig en tevreden.. Later bleek dat ze enorm veel voedselallergieen heeft. Tot 2 jaar terug ei, kiwi, advocado, banaan. Nu nog een ernstige noten allergie. Ik denk dat ze daarom zo krijste... Bij de tweede niet aan begonnen, ik had er alleen maar nare herinneringen aan... Bij eerste al ik 4 x in de week zuurkool en dronk liters melk. Bij tweede luste ik geen melk meer en was ik dol op.spa rood. Dat luste ik daarvoor niet.. Gek wat hormonen doen!
Ik houd het voor gezien. Ben onwijs moe, morgen weer werken! Gelukkig een redelijk rustige dag (hoop ik, want in mijn wer weet je nooit of er iets dringends tussen komt). Vrijdag weer naar school en ik heb nog niets voorbereid, moet ik helaas morgenavond nog doen!! Oeps... Trusten dames!!
Lola1982, duurt lang he die wachtweken pfff.. owjee ben je laat mee, morgenavond aan de bak dus! Wat vervelend zeg dat je dochter allergie heeft! Ik heb nog getest nog steeds geen knaller wel een mooie lijn hoor, ik test nog even door haha.. slaap lekker! Bioluun, Hoe is het nu met de cola? Kiera, ik wilde het ook echt en voelde me er goed bij en dacht dit kan ik ook! was juist heel relaxt eronder maar echt ik heb nog nooit zoveel pijn gehad als toen ik beval liever dan zon pijn nog te moeten hebben de kraamverzorgster zin ook dat dat echt niet normaal was zon pijn.. Haha je weet nu dus padjes op voorraad!! Mamalol, ik heb net al chips op en knakworstjes en waar heb ik nu zin in?? juist broodje kroket met mayo hahahaha
Helaas,, denk ik dat ik een lange cyclus heb,, temp is gezakt naar 36.2.. denk dat mijn eitje nog niet heeft kunnen springen.. anders had hij nu wel.mooi hoog gebleven., zou niet weten wanneer mijn nod nu zal zijn,, vind het zoo vreemd,, agh ja we blijven stug door tempen en klussen hahah
Goedenmorgen Ik had gister de ovu test weg gelegd, en ik keek gisteravond nog eens zag ik dat ik natuurlijk geen 5min had gewacht, dit is wel een erg mooie streep als indroog toch😳 Vanmiddag even weer 1 doen, had gister ook wel buikpijn, gister toch geklust😆
Lindy, jeetje wat vervelend zeg!!! Mamma Chan, die van de 25ste lijkt idd positief te zijn en die van vandaag zie ik helemaal niks op nog geen controle streep?? Lijkt wel die niet uitgevoerd is.. Hier lopen de testjes mooi op
Ik heb mijn banner maar even weg gehaald,., wordt er nerveus van,, en hij klopt toch niet,, ben klein beetje teleurgesteld dat mijn lijf het zo af laat weten momenteel maarja komt wel weer goed . Heb de ovutesten maar naast me neer gelegd,, heb met VL afgesproken dat we gewoon afwachten,, lekker klussen om de dag en het gezellig maken,, en temp in de gaten houden,, net toch stiekem even gevoeld en mijn BM is heel zacht en voelt open,, en toch ook slijm waarneembaar,, dus laten we hopen dat het eitje toch nog springt en mijn cyclus gewoon wat langer is en ik gewoon TE ongeduldig .. Heb alleen geen flauw idee wanneer mijn NOD nu zal zijn,, zo naar de revalitdatie fysio,, even mijn zinnen verzetten,, daarna achter de boeken heb vanavond EHBO examen .
Over nee dat niet,, Ik denk dat mijn EI nog moet komen gok ik,, zo als mijn temp gaat lijkt hij het al een paar keer geprobeerd te hebben maar niet te lukken op een of andere manier,,
Ik heb op 2dagen niet op dezelfde tijd getempt, die 2dagen zijn me temp lager..ik kan daar dus niet echt van op aan denk ik? Zal vanaf de volgende rond echt stipt doen!