Lindy, Komt goed als jullie om de dag klussen kun je hem gewoon niet missen! ontzettend balen gewoon dat nu je cyclus wat langer is.. maar ach laten we hopen je er zwanger uitkomt dan maakt t dan allemaal weer goed haha Melzoe, Erg benieuwd naar jou testje??
Goedemorgen! Mama Chan, lijkt gister idd positieve test!! Lindy, frustrerend... Grrrr en idd gewoon gezellig maken.. Aynil moooooiiii!! Mamavanzoe, ben benieuwd naar jou!! Slechte nacht en had het vooral koud! Vanavond winter dekbed erop. Borsten zijn licht gevoelig maar zegt niets!
Zou heel goed kunnen heb ne temp kaartje dan kan ik ff mee spieken. Ik weet bij beide kids,, ik heb van mij zelf een lage temp altijd onder de 36.5.. bij D was mijn temp na eisprong 37.1 bloed heet had ik het.. Bij R was hij maar 36.9 en ook weer bloedheet en opvliegers, hihi
Hoe is je sljm? En als je binnen in je vagina voelt voelt je bmm dan hard net als je neus of zacht net als je kin? Open of gesloten kan je voelen door je vinger er zachtje tegen aan te duwen 😄.. Hier rommelt ook van alles,, Mamma chan ik gok dat win gelijk lopen spannend
Anyl: mooie testjes Tijd om de vk te bellen denk Mammachan: je ovu zit er idd positief uit hoe is die van vandaag? Melzoe: ben benieuwd naar je test vandaag je houd ons in spanning Gisteravond voelde ik me in eens zo belabberd terwijl ik daarvoor nog lekker in de sportschool was. misselijk en koud gelukkig na en nachtje slapen beter maar voel het nog steeds in me maag en darmen die zijn niet zichzelf. Bah wat heerst er toch allemaal weer.
Zou heel goed kunnen dat. J ei er nu aankomt,, Als hij morgen of overmorgen stijgt en hoog blijft weet je dat hij is geweest,, spannend, Zitten beetje het zelfde nu hahah
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Appel, Ronde 1 NOD: 30 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Koningsgezin, Ronde 1 NOD: onbekend Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec ❤Kriebels❤ Girly1985 even een nieuwe afspraak erbij nog meer aanpassingen nodig?? Bij mij staan er 2 geplande echo's ook de combi test doen jullie die ook? Heb het beide kindjes gedaan gewoon omdat ik wil weten als er iets niet goed is. In de fam komen bij ons geen kindjes met afwijkingen voor. Troelie heb ik er vanaf gehaald daar horen we niks meer van.
Mammachan: ben benieuwd! Lindy: hoop het ook niet, hoop dat het hier gewoon bij blijft. Geen tijd om ziek te worden
Hij moet dan boven de 36.7 uitkomen en daar ook blijven? Als die zondag weer zakt dan is die niet geweest? Of hoe werkt het
Kreeftje, ik heb bij beide kindjes geen extra testen laten doen.. bij D heb ik heeel veel echos gehad omdat ze te klein was in mijn buik en amper groeide.. bij R heb ik de gebruikelijke echos gehad.. Hier in de fam geen gekke dingen.. alleen Adhd reuma en astma maar das nie van buiten af te zien..
Volgens mij wel en hij blijft dan hoog tor aan je menstruatje zeg maar een kleine dip kan komen door eventuele innesteling. Maar dr na wordt hij weer mooi hoog als ik het allemaal goed begrepen heb hihi hele avond gelezen gister😇