Kreeftje, heel leuk gedaan met de cupcakes!! En wat fijn dat ze leuk hebben gereageerd op het nieuws...daar maak ik me stiekem af en toe wel een beetje zorgen over hoor. Vooral omdat onze oudste (net als bij jullie) pas net 2,5 is! Maarja, wie weet duurt het bij ons nog even... Aynil, wat goed dat je al een week gestopt bent met roken! Heel knap hoor! Ik heb zelf nooit gerookt maar ik heb ml al diverse pogingen zien doen om te stoppen. Helaas nog niet gelukt. Ik denk ook dat het scheelt dat je er nu zelf helemaal klaar mee bent en er dus 100% achter staat. Aan die motivatie ontbreekt het volgens mij bij ml. Wel volhouden nu hé!! Ja, m'n testen zijn vandaag binnen gekomen! Ik zou m'n ei volgende week dinsdag of woensdag moeten hebben dus ik denk dat ik zaterdag begin met testen. Ik heb ook op internet wat onderzoek gedaan naar 'het voelen van je eisprong'. Schijnbaar voelt lang niet iedereen hem maar ik ben me er nooit echt bewust van geweest. Ik ga deze ronde dus eens goed op m'n lichaam letten. Slaap lekker zo, dames!
Leuk gedaan Kreeftje! Fijn dat ze zo goed reageren! Top Aynil! Volhouden! Maar het klinkt alsof dat helemaal gaat lukken. Ik ben nou ook extra op mijn lichaam aan het letten, queen. Ik zou volgend een perfect schema morgen of donderdag mijn ovulatie moeten hebben. Heb eigenlijk geen idee of ik dat voel. Heb het wel eens gedacht, maar nooit echt op gelet of het klopte. Nu ik hier meer lees ben ik benieuwd of ik ook andere dingen zie. Hoe merken jullie het (of merkten Kreeftje )?
Bedankt Klopt danidani ik had toen op jou topic gereageerd onze nod was de zelfde dag hoe is het bij jou Queen: ik vind het nu ook echt heel spannend hoe mensen gaan reageren. Gelukkig waren de eerste al goed. Ovulatie voelde hier de eerste dagen als krampjes vergelijkbaar met menstruatie krampjes houd en paar dagen aan komt en gaat. Rommelende darmen. De dag van springen echt wel felle steekjes links of rechts.. Dus daar zou je op kunnen letten of je er iets van merkt. Zou heel goed kunnendat je er helemaal niks van voelt. Ik voelde me ei ook nooit pas na de geboorte van de 1e. Met de ovulatie testen heb je in iedergeval en goed begin Queen
Zo, vandaag eens kritisch naar m'n lichaam geluisterd. Eens kijken of jullie iets herkennen Vanmorgen eventjes lichte krampen onderin m'n buik. Later steekjes linksonder. Maar alleen als ik stil zit. Wat later op de dag steekjes rechtsonder (dubbele eisprong? ) Verder bij het naar de wc gaan een hele sliert slijm (sorry). Is dat nou dat vruchtbare slijm waar ik wel eens over lees? En mocht dit inderdaad op een ovulatie wijzen; hadden we het dan gisteren gezellig moeten maken of vandaag? (Stel we zouden al beginnen dan he) Een dag voor de eisprong is beter toch? Überhaupt raar dat ik dit nu zo graag wil weten want de vorige keren gewoon gerekend en rond de goede dag seks en dat was ook succesvol
ik kom weer ff buurten bohhh bij mij zijn de kriebelen vol op aanwezig gister voor het eerst tante geworden van een meisje zooo blij,, zo moppiej,, volgende week knuffelen,, Maar nu rammelen mijn eierstokken nog erger hihi nog dik 2 wkn wachten,, blehhmmm wachten duurt lang,,
Kreeftje : wat heb je het leuk verteld zeg super leuk idee AynilL: afbouwen was en is niet makkelijk maar is voor een goed doel,, alleen wachten duuurt zoooo lang hihi,, wil zo graag aan de slag ben een beetje ongeduldig hahaa gestopt met roken wat knap ik ben gestopt toen ik zwanger was van mijn 1e dochter in 2007 queen succes met testen meid hier liggen ze ook al klaar hihi
We hebben dit topic verplaatst naar 'zwanger worden clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Bioluun klinkt wel en beetje alsof hij er aan komt. Wanneer zou die ongeveer moeten zijn. Gewoon elke dag of om de dag gezellig maken met ingang van vandaag hahaha Of ren snel naar de action morgen en haal die ovulatie testen dat weet je het zeker. Voelde trouwens ook en steek links en ook heel even rechts ik denk dat wel gewoon en ei is die springt hoor. maar e weet het nooit natuurlijk Lindy ja balen is dat toch tel de dagen met je mee. Besefte vandaag in ene dat ik nog lang moet wachten op die echo pff en ben zo nieuwschierig
Beste Kreeftje89, We hebbende topic Wij gaan voor en 3e wonder!! verplaatst naar 'zwanger worden clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl Topic is trouwens verplaatst dames
Bioluun, zo voelt dat ja.. Om de dag is het beste voor t zaad.. Hoelang is jou cyclus? lindy, Gefeliciteerd tante is ook erg leuk.. En nu jullie!!haha.. Kreeftje, hoe voel jij je verder? Ja dat duurt nog even hoeveel wkn ben je dan? Ja het gaat me zeker lukken.. Ben al eerder gestopt voor de zwangerschap van me dochter en daarna ook.. En ja heel stom maar uiteindelijk 2014 weer begonnen echt puur stress en t is er in geslopen toen van af en toe een sigaret ja ik stop straks zo weer maar t werd alleen maar meer.. Ik baal er nog steeds enorm van ik weer begonnen was maargoed stond nie sterk genoeg in me schoenen en speelt die verslaving weer op.. veel pogingen gedaan tussendoor om te stoppen maar niet gelukt.. Tot vorige week dinsdagochtend ik precies t zelfde gevoel had als toen die knop was weer om! Het gaat me ook kei goed af en wil echt niet meer roken bah vies stinkt ongezond en kost veel geld haha
Ik zot nou op dag 13 van m'n cyclus. Heb normaal tussen 27 en 29 dagen. Maar we gaan dit ei nog niet proberen te benutten. Ben alleen alvast aan het kijken of ik eigenlijk iets merk. Fijn om te weten. We hebben namelijk niet zo heel vaak seks en zo heb ik zonder te moeten tempen of sticken wat houvast. Dus dat wordt iig dag 11,13 en 15 leuk in dec
Jeeehhh we zijn eindelijk een topic hahahah leuk,,,,, Kreeftje: dank je wat lief nog even geduld meis duurt lang wacht op echo wanneer mag je er heen? Bioluun: wel fijnd at je al inzicht heb in je cyclus zo als ik nu gemerkt heb zit de mijne met spiraal ook een beetje op rond die cyclus in dec wordt het dus druk klussen voo rjullie hihi moet ook zeggen dat de seks hier nog ver te zoeken is hhaha man lief werkt veel,, dus dat wordt straks wel ff kijken hoe en wat hahaha maar gaat vast goed komen Aynil: het gaat je helemaal lukken meisj je kan het,, het is voor een goed doel,, had ook liever gehad dat man lief hier ook zou stoppen ik heb ook gerookt,, ben al jaren gestopt,, vind ht nu zo vies ruiken als hij naar binnen komt lopen bleh,, stom he,, altijd gerookt en nu achter af denk ik waarom eigenlijk,,
Aynil; Respect hoor dat je gaat stoppen met roken het is voor en goed doel en natuurlijk goed voor jezelf. Ik voel me erg goed heb wel en beste opgezette darmen buik had ik bij de vorige 2 jongens ook toen kreeg ik voor de 8 weken al vragen of ik zwanger was dat is niet de bedoeling. Probeer het nu zo goed als het gaat me darmen buik te verstoppen. Denk dat ik rond de echo 8-9 weken zwanger ben dus wel mooi aantal weken voor en echo als het hartje klopt zouden we het dan ook zeker moeten zien. Lindy: 24 nov moet nog even geduld hebben Bioluun haha doe je goed goeie voorbereiding is het halve werk
Whaa ik was t onderwerp kwijt! Haha nu zijn we een topic, cool! Wat een leuk idee Kreeftje! Anyl, knap hoor! Ik heb ook gerookt en opeens ging te knop om. En sinds dien geen sigaret meer aangeraakt. Heel blij dat ik gestopt ben. Mij nod, ik heb geen idee nog steeds geen ms...
Welkom terug appel! Haha verrassing Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Had even terug gezocht en je hebt vorige week wit getest toch? Maar daarvoor wel iets Tuur. Ik lees dat kv wel op een eisprong kan reageren. Is dat al meer dan twee weken geleden?
Bioluun, gezellig he de decembermaand haha Lindy, ja bah bah ik vind het ook zo stinken.. Wij roken gelukkig niet binnen dus dat is wel erg fijn met stoppen. Ik ruik het ook meteen als iemand langs loopt of idd als vl binnenkomt lopen van zun sigaretje bleh haha de gestopte rokers zijn het ergst zeggen ze he haha ik had dat toen ook al hoor wist zeker ik nooit meer zou gaan roken maar nu echt niet meer Kreeftje89, fijn dat je je zo goed voelt! OW hihi dat is al vlug ja dat mensen het gaan zien.. Kun je het sowieso niet tot de 12 wkn geheim houden dan.. Buikfotos zijn de gehele zwangerschap welkom haha leuk om de vorderingen te zien als je dat wilt natuurlijk.. Hoeft niet met de blote buik hoor Appel28, Ja het is ook veel fijner niet roken! Hoelang heb je nu al geen menstruatie? Hier word mijn gevoel steeds sterker voor een 3de.. Ik heb vl er nu nog niet over gehoord.. Als dat volgende week nog niet zo is zal ik t er zelf nog maar eens ingooien ik wil een baby!! zo voel ik me nu dus whahahahha
Mijn spiraal is er nu 6 weken uit. Dat tuurstreepje was waarschijnlijk van een mogelijke eisprong, dat zou goed kunnen. Heb nu ook geen testen meer thuis dus kan ook niet testen 😜
Goedenmorgen dames! moet echt even mijn hart luchten... Heb nu al paar dagen last van dat vreselijke weeige gevoel in mijn onderbuik, sta ermee op en ga ermee naar bed. wat is dat een rot gevoel zeg! meer mensen last van? ik zou toch willen dat mijn ongi doorbrak zodat ik met mijn cycli kan beginnen... ik wordt hier echt gek van... niks geen bloed, gister dat slijm iets plakkerig.. zijn er al meer van jullie zwanger?, gefeli dames!
Zijn jullie er al wat meer uit wat jullie willen mama? Ml was nog niet overtuigd toch? Krijg het allemaal even niet teruggevonden. Ik herken het niet helaas. Misschien toch even testen? Aynil, ik vind december altijd al gezellig Misschien doe je wel lekker met me mee (o haha teruglezend klinkt dat helemaal fout )