helaas negatief. .... en tempen lukt niet echt. Vanmorgen om 4:45 wakker 36.7 ......elke keer weer na dat stomme ei dat ik bagger slaap. En ik ben gewoon zooooooo moe letterlijk en figuurlijk
Succes Lindy! Hier bij beide bevallingen geen pijnbestrijding. Alle bei de keren thuis bevallen, heerlijk. Eerste bevalling heftig ongeveer 20 uurtjes de tweede kort maar krachtig en ongeveer 3,5 uur. Dus dat was wel fijn! Helaas ongesteld geworden zouist.... Maar mijn cyclus is nu wel iets korter, 34 dagen dus dat is dan weer fijn. Mijn nod 30 december!
O Melzoe! Wat vervelend zo'n negatieve test! Balen zeg... Hoe komt het dat je zo slecht slaapt dan? Appel nee! Zal wel onverwacht zijn geweest dan! Maar gelukkig dat je daarmee een wat kortere cyclus hebt. Mooi nog een kans in 2015!
Ja had 'm nod op de 30e staan omdat ik altijd een lange cyclus heb. Dus had t nog niet verwacht maar wel een kortere cyclys nu dus hopen dat t zo blijft of nog korter haha We gaan gewoon vrolijk verder naar ronde 3!
Jammer appel! Maar inderdaad positief naar de volgende ronde! Hier bij de eerste bevalling zo een pompje gehad.. Remi..... Nog wat en bij de tweede niks, thuis bevallen.
Echt geen idee waar het aan ligt bioluun. Het maakt ook niets uit of ik nu vroeg of laat naar bed ga ik word na ovulatie gewoon snachts wakker. Deze week al een keer om 2:00 een keer om 2:30 en vannacht dus 4:45 en dan slaap ik daarna nog wel even, maar met onderbreking van een uur a anderhalf per nacht dus :x
Balen dat je ongesteld bent geworden, appel! Op naar de volgende ronde! En hoe leuk zou het zijn om nog net dit jaar een positieve test in handen te hebben...het zou zomaar kunnen! Fijn van die kortere cyclus...ik hoop er ook op deze maand! En vervelend dat je zo moe bent, Melzoe! Lekker vroeg je bed in vanavond! En zolang je niet ongesteld bent, kan die positieve test altijd nog komen. Ik duim voor je. Hier bij allebei geen pijnbestrijding gehad. 2 keer poliklinisch bevallen in het ziekenhuis. Allebei de bevallingen gingen supersnel. Moet bij een volgende zwangerschap het dan ook direct laten weten als ik weeën krijg. Gelukkig wonen we vlakbij het ziekenhuis dus dat komt vast goed! Kreeftje, ik heb bij beide zwangerschappen wel een combinatietest laten doen en zou het bij een derde zwangerschap weer doen. Wij willen het weten als er iets afwijkends te zien is en het wordt daarnaast ook nog eens volledig vergoed door zorgverzekering. Wij zijn weer aan de klus maar zou pas volgende week donderdag m'n ei moeten hebben. Ga a.s. zondag beginnen met ovulatietesten. Ben benieuwd!
Appel, grrr jammer! Op weg naar de volgende ronde Voor de zieken beterschap! Hier ook geen pijn bestrijding, wou ik wel maar te laat was al pers tijd Hier ook geen buikpijn meer, zal ik nog paar testen doen of?
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 1 NOD: onbekend Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec ❤Kriebels❤ Girly1985
Appel heb je even in de lijst aangepast. Je stond op de eerste ronde, maar in je laatste bericht staat 3e. Dat heb ik dus maar aangehouden. Weer even rust voor je zenuwweken weer mogen beginnen. Melzoe vervelend zeg die verstoorde nachtrust! Misschien wil je lichaam vast wennen voor als je dadelijk positief test OOOO, nou sta ik als tweede in de rij! Spannend hoor!
Thx voor het aanpassen Bioluun! Ja nu inderdaad even er minder mee bezig zijn. Lekker genieten van Sinterklaas en straks kerst.
Hallo dames, Zo ik zit eindelijk op de bank! Heerlijk dagje gewerkt en daarna de stad in gedoken voor Sintkado's. Moet nog grotendeels inkopen doen zucht.... Appel nee niet leuk! 😢 MelZoe ik hoop dat je nog te vroeg bent met testen en je niet ongesteld wordt! Bioluun jij bent de volgende op de lijst. Weet je al wanneer je wilt testen? Mamachan zo te zien heb je gisteren een mooie eisprong gespot dan! Hopelijk is dat zo zit je in ieder geval goed met het geklus. 😆 Lindy probeer je er niet teveel op te focussen en ik weet het, het is makkelijker gezegt dan gedaan. 😉 Hier geen symptomen meer. Alleen andere afscheiding dan normaal. Ik nog even mn bmm gevoeld maar die is hard en hoog. We wachten rustig af.
Kom even snel spieken. Met vlag en wimpel geslaagd 😄😄 Ga nu nog even VL vervelen en lief aankijken hahaha Morgen zal ik bij lezen en reageren Slaap lkkr
Melzoe: wat jammer hopelijk gewoon te vroeg getest. Appel: pff bah de rooieduiveltjes. Maar vol goeie moed naar de volgrnde ronde 30 dec dat zou toch mooi wezen met en knal test het nieuwe jaar in!! Lindy: goed gedaan!! Gefeliciteerd. Hier beide mannetjes ook thuis geboren dus geen pijnbestrijding hoop de 3e weer thuis te mogen doen. Ik sluit ook mijn oogjes slaaplekker dames.
Goedemorgen! Melzoe, misschien te vroeg idd... Er is nog hoop! Appel,balen meid... Bioluun, het klinkt echt hoop gevend bij jou! Kiera, wat een stress hé die kado's. Ik was dit jaar maar al eerder begonnen. In september. Heb dan ook alles in huis. Lindy, gefeliciteerd! Alle andere dames, hooiiiii! Pijnbestrijding, na 20 uur bij de oudste en een weeën storm die al 4 uur duurde en niet vorderende ontsluiting heb ik een ruggenprik gekregen. Maar goed ook, daarna kwam een keizersnede. Dus de prik zat er al in! Nou ja en bij de geplande keizersnede uiteraard ook 😂 Ik ben vandaag overdreven vroeg wakker.. Kwart voor 6, om half 7 gaat mijn wekker. Nou ja... Ik krijg ook een beetje hoop, in combinatie met de krampjes en steekjes en mijn gevoelige borsten, maar weer ook weer dat het niets zegt.. Voor mijn laatste bevalling had ik elkeaand onwijze pms. Na bevalling niet meer gehad, maar nu na 10 maanden blijkbaar ontzwangerd en kan natuurlijk weer terug zijn!