Gefeliciteerd lindy! Nu lekker bij gaan houden Kiera! Mijn kwaaltjes zijn ook grotendeels weg! Maar dat had Aynil ook he dus we blijven hoop houden! Lola ook hè! Ik wilde eigenlijk dinsdag pas gaan testen maar m'n vriend hoorde dat ik vier testen heb liggen en toen zei hij dat ik dan net zo goed maandag al kan testen. En ja, als hij geen geduld heeft hoe kan ik het dan hebben Gisteren heeft de oudste z'n laatste prikje gehad. Wat een leed!! Niet op het moment zelf, maar s avonds. En ook vannacht een aantal keer wakker geworden. Germ... Ben benieuwd hoe hij zo wakker wordt.
Jeetje dames wat kletsen jullie veel. Heb het de laatste dagen erg druk gehad. Wel geprobeerd bij te lezen. Lindy gefeliciteerd met je diploma! Hoe ging het? Had je het verwacht? Hier 2 bevallingen zonder pijnbestrijding. Oudste geboren met 4.5 uur, jongste 4 uur en een kwartier. Bij de oudste had ik een totaal reptuur en ben ik op de OK gehecht. Vond het zelf een pittige bevalling. Ze hebben ook flink op mijn buik moeten drukken om hem eruit te krijgen. Navelstreng zat 2 keer strak om zijn nek. Vk had dat los gerukt en hij huilde niet direct. Heb doodsangsten uitgestaan. Onze dochter was een bevalling zoals uit de boekjes... Dat was een "fijne, ontspannen" bevalling. Beide keren wel een weeën storm gehad trouwens. Maandag of dinsdag verwacht ik ongi te worden. Alleen... Ik zag gister chocoladepepernoten liggen die ik normaal niet lust. Ik had er gister zo'n zin in! En de frikandel van gisteravond was niet te eten. Verder vlagen van misselijkheid (niet boven de pot) en moe. Ik weet niet, maar wij hebben rondom ei niet bewust geklust. Man kwam 2 dagen na ei dat hij nu al voor de derde wou. En ja die avond wel goed geklust. Maar zou het? Vandaag paar uurtjes werken...
Bioluun haha ja dan is het moeilijk om te testen te weerstaan.. Ik wil woensdag een vroege test doen! Koningsgezin nou wie weet.. Het kan allemaal hé?! Spannend!! Gisteravond ging ik bijna over mijn nek met tandenpoetsen.. Vanmorgen niet.. Pfff vind het echt spannend.. Zit in de trein naar school.. Zo vroeg als ik wakker was, zo laat ging ik de deur uit.. Trein gemist dus.. Was zo heerlijk met oudste aan het keuvelen.. Ik was aan het douchen en zij zat in de badkamer heerlijke kletspraat te houden!
Spannend meiden! Hier heel goed geslapen, temp graadje omhoog maar van wat ik las moet die nog verder na je ei omhoog schieten? Ik nu nog een ochtend werken en dan weekend..
bohh voel me een beejte uit het veld geslagen,, blehh,, ben bekaf,, sagerijnig,, mijn temp stijgt nog steeds niet boven mijn basale temp uit,, ben wel van 36.2 naar 36.4.. de gespannen borsten zijn weg,, geen krampjes meer alleen trekkerig gevoel,, bbm is nog steeds zacht,, valt geen pijl op te trekken,.. ik wil gewoon weten of ik mijn ei al heb gehad,, of hij nog moet komen,, soms wou ik dat we een ingebouwd systeem hadden wat je op je telefoon kon uitlezen ofso haha,, lijkt me een stuk makkelijker . Lieve meiden super bedankt voor de leuke reacties en het duimen ben super blij dat het diploma binenn heb onwijze faalangst,, en voor het eerst in jaren was ik gewoon redelijk zen .. Bioluun: iedere avond misselijk is wel een goed teken en moe zijn ook,, spannend allemaal zeg, heb je al idee wnnr je wil gaan testen? Leuk dat je ook bij EHBO vereniging zit,, misschien komt de tijd ooit nog meid het blijft luek om te doen evenementen . Kreeftje hoe was je glitter glamour bingo Appel28 balen meid dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde wanneer is je NOD nu? Melzoe: het was vollemaan deze week,, dan slaap ik altijd slecht misschien dat het daar door kwam? ik voel me nu ook echt een wandelend wrak hihi Queen: veel kluss plezier hopelijk snel je ei mamma chan: ja als je nog ovu testen hebt liggen zou ik er nog 1 doen als ik jou was,, hier ook geen buikpijn meer wel trekkerig gevoel,, spannenddd Kiera: spannend op het wachtbankje Koningsgezin: spannend ga voor je duimen Lola1982: hmm toch ook de bekende kwaaltjes ook al zo spannend we gaan gewoon allemaal voor zwanger deze maand
sind gister zo iets geks.. ik ben gestopt met roken tijden de zwangerschap van mijn dochter die is geboren in 2008, dus van af april/mei 2007 gestopt,, sinds gister neig ik zooo naar een sigaret,, nooit gehad,, vind het zooo stinken, en vies,, snap er niks van,, kan me gelukkig heel goed bedwingen maar al die jaren nooit gehad en nu in eens wel,, durfde het gewoon niet tegen VL te zeggen,, (die rookt namelijk wel) moet ik daar nu weer mee?... blehh geef me dan maar liever craving naar chocola of macdonalds,, hahah
Hier lekker een dagje vrij. Vanmorgen de pietengym van de oudste achter de rug. Hij is geslaagd, dus mag de Sint dit jaar helpen Mijn menstruatie sudderde toch een paar dagen langer dan ik had gedacht. Lichaam zal echt even moeten wennen denk ik, dat ik gestopt ben met ac. Nouja we zien t wel. Vanaf dit weekes gaan we t maar gezellig maken. Queen wij gaan deze ronde gelijk op als het goed is. Fijn lindy dat je het hebt gehaald. Helemaal als je wel eens last hebt van faalangst.. Balen dat je je lichaam niet snapt he, met die temp enz. Bleh niks aan. Lola gezellig is dat, lekker keuvelen met je kindje. Dan vliegt de tijd ook zomaar voorbij. Hopelijk was je nog optijd. Succes vandaag
Vraagje: moet de test streep echt ook net zo dik zijn als de controle streep? Kijk deze is van vanmiddag Hij is zo in het echt dikker
Ik denk nog steeds dat die test van de 25ste het positiefst was. Misschien even blijven testen maar ik denk dat het eigenlijk niet nodig is. Hoe dik het moet zijn weet ik niet. Ik ben zoooo moe... Verder weinig kwaaltjes meer. Beetje misselijk, maar dat is niet noemenswaardig eigenlijk. Ging vanmiddag even op de bank liggen. Vl ging met de oudste naar de winkel en de jongste lag nog op bed. Ik sliep net toen ik gebeld werd... en daarna sliep ik weer net toch mijn schoonouders onverwacht op de stoep stonden. Balen. Dadelijk maar vroeg naar bed.
Hallo dames Ja de test van net was niet duidelijker, Bioluun, hier is de jongste aan het hoesten en de oudste lag al om half 7 in bed, die is ziek.. Lekker slapen straks!
Bioluun ja het blijft spannend he. Hier zeg ik niks over andere dingen tegen manlief. Mocht het niet raak zijn dan is het voor hem ook niet zo spannend. Vandaag een zwaar gevoel in mn buik en trekkend gevoel bij mijn liezen. Afscheiding nog steeds anders dan normaal. Nog een weekje wachten. 😆 Lindy lastig dat je toch niet zeker weet of je je ei gehad hebt. Had jij niet ook nog getest of hield jij alleen je temp in de gaten? Mamachan gooi je foto anders in de testhoek die dames zijn erg goed kwa beoordelen. 😉
Ja kiera, ooit wel eens over nagedacht maar dan hoor je meteen nee zie geen posi test! Ik weet dat ik geen hele dikke knalstreep heb met de action dusss
Kiera ik doe nu alleen nog maar tempen, Vanavond tijdens koken ontzettende steek net als of iemand van onder me steekt.met breinaald.. straalde naar me heupen daarna lekker op de bank gaan liggen en nu trekt het weg 😄 dus hopelijk was dat mij ei .. en anders gewoon.afwachten hihi Mammachan, die van action.bleven bij mij ook zo.. Alleen lukte het mij. Lijf niet om het eitje te laten springen.. nu morgen mijn.temp afwachten, Wat doet jou temp?
Netjes,, ben benieuwd wat hij morgen doet 😄 Hier was hij maar 0.2 omhoog dus ben benieuwd morgen.,
Hihi geeft nie,, hopen dat hij morgen hoger is.. 😄 en hoog blijft, dan lopen.we ongeveer gelijk op..spannendd
Weet niet of ik van mijn temp uit kan of moet gaan, heb niet echt elke dag zelfde tijd getempt, wel vlak in de buurt, behalve t weekend Hahahah niet goed maar ja
Je.hebt een mooi kaartje.hoor Die van.mij piekt.en.daalt lijkt wel.een achtbaan, terwijl ik iedere dag om 7 u temp..
Mamachan alles goed hoor. Was maar een tip. Wat ik zelf namelijk zie is dat 25 er goed uit zag, maar gisteren niet. Nu lijkt hij weer op te lopen. Dat vind ik zelf zo vreemd. 😉 Lindy als ik mn ei voel dan heb ik er zelf vaak een halve dag last van. Vergelijk het zelf met brandende pijn net boven mn liezen. De ene keer links andere x rechts. Dit wissel soms sterk. 2 maanden bv links en daarna 5 maanden rechts. Maar niet iedereen ervaart een eisprong hetzelfde. Veel mensen voelen hem niet.