❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 Mijzelf even aangepast
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 8 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo ❤Kriebels❤ Girly1985
Lola, Spannend zeg! Symptomen zijn goed iig.. Lindy, grrr om gek van te worden nog steeds geen duidelijkheid! Ik voel me eigen goed.. beetje de bekende kwaaltjes voel van alles gaande is.. gisteravond opeens erg moe en misselijk maar niet zo erg dat ik boven de pot hang..
Zo, nu even antwoorden. Lindy, wat bizar eigenlijk dat je nu ineens zin in roken hebt. Je kan idd beter andere gewoontes hebben. Gelukkig kan je je bedwingen, maar lastig is het wel. Hou jezelf in en ga niet roken, kan ik je adviseren. Gelukkig rook ik niet, maar mijn zusje is een hele tijd gestopt geweest. Ze waren toen niet bezig met een kindje. En circa een half jaar voordat ze zwanger werd weer begonnen met roken. En ze heeft ook tijdens de zwangerschap gerookt, omdat ze niet meer van die, inmiddels, verslaving af kwam. Dus mijn advies: AFBLIJVEN!!! Wat ei voelen betreft: Herkenbaar hoor. Ik voel hem ook altijd, dus zou maar goed kunnen dat je je ei hebt gevoeld. Spannend! Welke spiraal had je? Je cyclus kan na het verwijderen erg in de war zijn mirena. Ik zal idd nu zeggen tegen mijn lijf: EN NU ZWANGER WORDEN!! Hopen dat het werkt. Mamalol, leuk!! Pietengym!! Heb dat vroeger op school gehad en ik vond het toen zo enorm leuk! Zoon had het woensdag ook, erg leuk! Heeft er een diploma voor gekregen, zo leuk! Mamachan, ik blijf er ook bij dat de 25e je ei was. Nu aanschuiven op het wachtbankje. Hoop dat jullie het gezellig hadden? Succes, hopen dat je over 2 weken NIET ongi wordt! Wat betreft ovu testen van Action... Ik hoor daar vaker negatieve berichten over. Misschien andere Ovu test? Maar die van de 25e is toch ook een Action test? Ik gebruik geen ovu testen, dus geen idee. Maar ik zie toch wel duidelijk strepen hoor! Kiera, lastig he, dat wachten? Ik zeg tegen manlief ook niet altijd alles, net wat je zegt. Biolunn whaaaaa, spannend!!!!! Ik ben heel erg benieuwd of je test positief zou zijn! Ik ga heel erg hard duimen! Gezellig druk weekend heb je voor de boeg. Zal de tijd wel snel doen gaan dus, lekker afleiding. En dan maandag lekker testen. Aynil, leuk, net voor kerst de echo! Leuk kerstnieuws, hihi. Of weet de familie het al? Of ga je het nog niet vertellen? Lekker gezwommen? Voor zwemles ofzo? Lola, ik had het met dochter ook in het begin van de zwangerschap heel koud. Ook voor NOD. Ik had idd de Mirena. Hoe was de koper spiraal bevallen? Had je echt minder heftige menstruatie? Sorry, rest beantwoord ik later.
Aan alle zieken beterschap, ik heb alles wel gelezen maar stroomstoring hier dus ik kan niet op de pc. Ik test straks nog even een keer maar ik denk wel dat t eitje is geweest, of hij moet nog een keer probeer natuurlijk.. Dacht dat je temp nog verder omhoog moest na je ei.. Lindy,kan best zijn dat mijn lichaam mij ook voor gek houdt, we kunne het niet zien irritant he!! Koningsgezind: Grr jammer maar dan weer op naar de volgende ronde
Mammachan: 0,1 mijne ook afwachten dus meid,, ga duimen voor je Lola1982: achteraf gezien ik ook maar ik gooide dat op mijn naderende eisprong, maar als ik nu dus terug kijk had ik het dus ook want heb waarschijnlijk pas deze week mijn ei,, spannend bij de psycholoog, ik hem mij ook aangemeld bij de GGZ poli, al 6 wkn terug ofzo nog niks van gehoord, ik wil tijdens de zwangerschap begeleiding dat ze het voor kunnen wezen als het mogelijk mis gaat met mijn psychische gezondheid, ben zoo bang voor postnataledepressie,, wat goed dat je geen last hebt van angst op halve dosering, goed teken Klopt stress wakkert angst aan,, hier ook het geval maar moet zeggen voel me nu super,, had het niet durven dromen Aynil: ja zeker om gek van te worden moet zeggen dat ik wel altijd zo iets heb van alles gebeurd om een reden hihi en dat k stiekem even ging kijken op de calculator app stel ik raak nu zwanger ben ik net uitgerekend rond ons 10 jarig jubileum zou wel heel gaaf zijn, 21 aug zijn wij 10 jaar samen zou een mooie kroon op onze relatie zijn wat fijn dat jeje goed voelt, lekker genieten
Die action testen zijn goed te doen, vind ik dan.. We hebben het 25nov gezellig gemaakt verder her en der maar niet percee jn (de) dagen..
Koningsgezin; ik ga ook absoluut niet toegeven aant roken hihi ik blijf keurig er van af,, wil absoluut niet de mist in gaan.. ik had de mirena ruim 4 jaar ja de huisarts zei dat je de spiraal geen invloed had op cyclus maar dat trek k nu echt in twijfel,, agh ja,, gewoon geduld hebben Mammachan: ja er kan van alles invloed hebben op je temp he,, dat is het nadeel er van,, agh ja we gaan gewoon duimen op morgen ochtend mijn thermometer is mijn beste vriend smorgens nu hahaha ik heb ook met action getest prima te doen hier om de 2 dagen sex ongeveer en soms 2 dagen achter elkaa ren dan weer 2 dagen niet,, vanmorgen VL nog even lief aangekeken want meneer heeft late dienst vandaag en ben toch niet zo van het snachts wakker worden voor de DAAD hihi,,
Aynil, ooooh heerlijk, dat betekent dat je.lijf.lekker hcg aanmaakt haha! Koningsgezin, nee had juist heftiger menstruaties..vreselijk.. Maar helaas mag ik geen hormonen door een bloedstolling probleem! Maar mocht ik nog zwanger raken dan gaat mijn vriend zich daarna laten stelliriseren (heb vandaag erg moeilijk met fatsoenlijk op correcte spelling komen haha) Lindy, ja dat roken, wat gek! Maar niet doen! Ik ben na jongste ook weer begonnen.. Morgen waag ik een dappere poging om te stoppen.. Aangezien we bezig zijn voor een kindje!
❤Nod Lijst❤ MelZoe, Ronde 14 NOD: 29 Nov Bioluun, Ronde 1 NOD: 3 Dec Lola1982, Ronde 1 NOD: 5 Dec Kiera, Ronde 1 NOD: 8 Dec Lindy, Ronde 1 NOD: 10/11 Dec Mamma Chan, Ronde 1 NOD: 11 Dec Queen1986, Ronde 2 NOD: 17 Dec Mamalol, Ronde 1 NOD: 17 Dec Mommylove85, Ronde 2 NOD: 21 Dec Gina82, Ronde 2 NOD: 22 Dec Appel, Ronde 3 NOD: 30 Dec Koningsgezin, Ronde 2 NOD: 30 Dec Fabrosa, Ronde 1 NOD: Onbekend ❤Zwanger❤ Kreeftje89 Aynil ❤afspraken❤ Kreeftje89: 2e groei echo 9 Dec. Echo combi test 23 Dec Aynil: 22 Dec 19:30 Eerste echo ❤Kriebels❤ Girly1985 heb mijn NOD een paar dagen verzet,, die zal vallen tussen 10 en 11 dec
Mijn klomp breekt nu😁 Nog een poging of wat is dit? Haha En wat is die kleine bloeding van 13nov dan geweest,
Nou weet ik het ook niet meer hoor mamma chan... Ik zie dit op het forum zo vaak langskomen, dus weet dat je niet de enige bent. Iedereen adviseert dan ook altijd doortesten en klussen en rustig afwachten. Maar ja, is nou niet echt duidelijk he. Gelukkig lijkt je temp wel te doen wat het moet doen toch? En ook Lindy's eierstokken moeten gewoon even doen wat er in de boekjes staat oke! Anders hebben we ook niks aan die boekjes! (misschien eens zo'n boekje lezen Lindy, dan krijgt je eierstok dat wellicht ook mee: O! zo moest het! Sorry, wist ik niet!) Kwaaltjes zijn grotendeels weg, maar ben nog steeds erg moe. Met af en toe een steekje in mijn buik of borsten. Vanmorgen heerlijk wezen zwemmen. Toch maar naar Oss, blijft inderdaad een leuk bad. Maar op mijn buik achter de jongens aan ging echt niet! Deed gewoon pijn! En mijn boodschappenkar van net zag er ook uit als die van een zwangere En dat terwijl ik expres na het eten pas boodschappen ben gaan doen... Als laatste heb ik nu enorm veel last van mijn stuitje. Net of ik net bevallen ben ipv wellicht pril zwanger. Kent iemand dat?
Das vreemd mama chan. Ik heb miet zoveel verstand van ovulatie testen maar wellicht een ander merk proberen? Heb ook wel eens gehoord dat sommige dames altijd een streepje plassen bin sommige merken
Maak de testen gewoon op, doe vanaaf nog weer 1. Wel gek heb totaal geen buikpijn, dat had ik afgelopen dagen wel rond de 25ste Wel slijm productie hahaha
mammachan.. hmm vreemd,, ik snpa er bij jou ook niet veel meer van hihi,, gewoon lekker door gaan met klussen, ik zou nog wel even doortesten.. misschien is het net als bij mij dat het eitje wel wil springen maar moeite heeft, Bioluun: hahaah geweldig reactie ja lees al best veel op internet,, misschien hebben de eierstokjes toch nog niet genoeg gelezen Moe is een goed teken ik heb juist energie voor tien sinds gister spannend nog 2 nachtjes slapen dan is het maandag Heb mijn energie maar eens gestoken in het huishouden douche gepoetst en de keuken,, en nog energie over hahaa,.. afgelopen weken kon me opvegen,, en nu energie voor 10 haha, agh wel lekker weer een schoon huisje .
Ik heb het zooo koud en ben moeee.. Kids liggen hier op bed, vent is de deur uit en ik lig in bed met tv en iPad.. Heerlijk! Ik heb nog steeds niks verteld wil echt wachten op de echo en dan kerstavond vertellen.. Hopelijk houden we dat vol want wij waren vanmiddag bij ons thuis en vroeg ons mam opeens moeten jullie mij niet iets vertellen? Huh nee wat zouden we moeten vertellen.. Dat weet ik niet zin ze.. Was echt raar..