Misschien heb jij nu een langere cyclus? Vorige maand was echt voor jou je ideale cyclus lengte toch? Ik had vorige maand dus een rare cyclus vanaf 6 okt tot 13nov geen ongie Miss bij jou nu omgedraaid? Weet niet zeg maar iets waar ik aan daht
Goed teken mamma chan! Ga maar lekker op de wachtbank zitten Lindy, ik zou voor de zekerheid op 8 dec testen. Wie weet heb jij stiekeme eieren... Vandaag naar mn schoonmoeder voor sinterklaas. Rustig aan doen en niet teveel drinken Wil mn urine morgenvroeg zo geconcentreerd mogelijk hebben Ik ben zooooo nieuwsgierig! Heb er slecht van geslapen... Kan toch bijna niet anders dan dat er een streepje te zien moet zijn (zei elke vrouw met al mijn symptomen vlak voordat ze weer tampons moest gaan kopen in de supermarkt... )
Bioluun, we wachten het (rustig) af😂😁 En veel plezier vandaag, hier is het bagger weer dus chill dagje, en morgen gelijk posten he☺️
Bioluun; hihi wie weet,, 8 dec zou kunnen dan zit ik als goed is 3 dagen voor nod,. Als mij ei geweest is wanneer ik denk dat hij/zij geweest is.. We gaan het afwachten,, moet zeggen dat ik er.nu een stuk rustiger onder ben.. minder zenuwachtig,, Mijn lijf heeft gewoon tijd nodig.. en echte haast hebben we niet.. alle tijd,.😄
Ik denk het ook nog steeds Lindy Je moet ook niet gaan plassen s nachts dat schept alleen maar onrust. Of zou het een symptoom zijn Hier is het ook bokweer... En mijn vriend is net gaan hardlopen! Rare vent Hij is de laatste tijd super fanatiek. Is ook wel aan het te zien hoor En het inspireert mij ook om lekker te gaan sporten. Maar niet met dit weer!
Wie weet doe nooit plassen snachts hihi (maar ben nu waarschijlijk pas 3 dpo dan kan je toch nog geen kwaaltjes hebben?..) VL werd er wakker van haha zegt hij nog heel droog wat ga jij doen?... uhhh plassen wat anders,,, die dacht dat ik al koffie ging drinken hahaha hardlopen met dit weer?.. hahah agh ja ben je wel lekker uitgewaaid dit weer nee,, moet er niet aan denken heb net wel al weer een hele boel gepoetst,, blijf poetsen je moet een bezigheid hebben he
Bestaat er geen Luik waardoor he even naar binnen kunt kijken😱😱 Zou het kunnen omdat ik een posi ovu test op 2nov die nu ook posi kan zijn op 2dec?? Ik weet t niet? Streep is dikker maar niet donker
Koningsgezin wij beslissen vaak samen niet altijd kijk ik mee. Gisteren Netflix aangehad. Maar wat top joh een spiegelreflexcamera. Welke heb je? Ik heb zelf een Nikon D3200. Het is echt een verschil he met een gewone camera. Op youtube heb je een hoop lessen online staan. Bioluun spannend nog 1 daggie wachten, ik ga heeeeel hard duimen!! 😉 Aynil sommige moeders hebben er echt een neus voor. Hier gelukkig met beide zwangerschappen geen last, wel een collega die zei met de 2e zei: moet ik jou niet ergens mee feliciteren. Toen was ik net 5 weken zwanger. Niemand wist het verder. Zij zag toen een bepaalde blik in mn reactie. Dus die wist toen genoeg. Mamachan zou jij niet gewoon een zwangerschapstest doen? Straks ben je gewoon zwanger?? Ovu testen kunnen daar ook op reageren. Je bent al 12 dgn bezig je ei te vinden.
kiera... kan dat ook nog? mwah weet niet of het zo is, ik haal morgen wel een setje, heb ze toch nodig straks..
Er waren weleens mensen hier op het forum die het gebruikte als vroege zwangerschapstest. Als je ernaar Googled zul je vast het 1 en ander kunnen vinden. Of jij hebt altijd een hogere hcg waarden waarom je altijd een streepje plast. Ik weet het ook niet hoor. Zoals ik al eerder zei ik heb ze nog nooit hoeven te gebruiken. 😉
Hi dames ik heb een poosje niks geschreven . Griep had Zich hier aangediend helaas. Moet nog even alles bijlezen alleen zit op de iPhone vind dat niet zo handig ! Hoop dat het goed gaat met iedereen ben benieuwd of er al nieuwe zwangeren zijn natuurlijk! Ik heb hier net een sensitest gedaan omdat mijn bh's opeens te klein zijn.. Ik heb namelijk de afgelopen weken het gevoel gehad zwanger geweest te zijn, met al die gekke bloedingen en vage testen. Ik denk alleen dat het geen goede zw was want gezien de test die ik vanmiddag heb gedaan zit er toch iets van hgc in m'n lijf. Bloeden heeft ook nooit doorgezet dus wie weet komt dat wat ik had niet m'n lichaam uit. Zal het morgen bespreekbaar maken bij ha. Maar m'n gevoel was toch na die rare bruin bloed momenten niet gerust. Heb een onderwerp geplaatst in ovulatie en zw testen om meningen te vragen over het vage streepje.
Ja geen idee dus, had een positieve ovulatietest op 26 oktober.. Dacht dat m'n ei 1 nov gesprongen was vanwege roze afscheiding.. Op cyclus dag 38( gerekend vanaf m'n laatste ms 12-10) had ik 1 dag bloed na sex dus ik dacht menstruatie.. Hield echter na een paar uur op. Paar dagen later 1 dag bruin. Sindsdien niks meer, het viel m'n vriend en mijzelf op dat m'n bh te klein was en ik heb deze Nota bene vorige maand gekocht. Ik vraag me alleen af als ik zwanger geweest ben , mislukte innesteling of iets.. En nu weer vage streepjes, of het mogelijk is dat het 'vruchtje' gewoon niet goed is afgestoten.
Als ik wel zwanger zou zijn, zou ik nu al 6 weken moeten zijn. Daar horen geen vage streepjes bij natuurlijk.
zou het kunnen dat je een verlaat ei hebt? dus ook latere innesteling? heb je veel bloed verloren? of maar kleine beetjes,
De eerste bloeding op dag 38, was direct na de sex leek veel maar was natuurlijk ook gemengd met andere dingen. Die ochtend tampon in gedaan, rood bruin topje. Dat was het enige voor die dag. De tweede keer dat ik wat verlies had was echt bruine afscheiding, duurde ook maar 1 tampon zeg maar. Dat was 20 oktober, overigens ook na de sex. Het klopt gewoon niet voor m'n gevoel.
Ik weet wel dat een onderliggend griephe wat ik dus blijkbaar had een menstruatie kan laten uitblijven etc maar het verklaart niet hcg hoe weinig dan ook in een test.
Hmm,, vaag,, doe je aan temperaturen? je bloed verlies is wel vreemd. je zou denken aan innesteling,, kan natuurlijk ook ovulatie bloeding zijn ? geweest de 1e x en 2e x innesteling?
Ik temperatuurde dus niet, ben ik mee begonnen op de dag na die eerste bloeding, omdat ik dacht nieuwe cyclus ..vond em al wat hoog 36.9-37.0-37.2 -37.2-37.0 maar goed kreeg griep, dat is dan weer te verklaren. Donderdag was mijn temp 36.4-vrijdag 36.8 en vandaag 37.4 Word ik dus ook niet wijzer van.