Wij gaan voor en 3e wonder!! :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik de bloedingen niet beschouw als menstruatie zou ik nu op dag 48 zitten en als ik de bloeding van
    1 nov aanhou als ovulatiebloeding zit ik nu op 24 dpo ?
    En als ik de 20ste aanhou als innesteling is dat wel heel laat na 1 nov..

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Je hebt gelijk dat kan zowat niet,,
    hmm,, vreemd,,
    hopelijk snel duidelijkheid meid,

3. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik toch maar een bloedtest vraag bij de ha, mocht er nog een restje vroege miskraam zitten dan zal dat wel blijken dan.

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zou ook bloedtest vragen en misschien inwendige echo bij Gyneacoloog,
    dan weet je meteen waar je aan toe bent,

5. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja voor een echo bij de gyn heb ik ook een verwijzing nodig he?
    Mijn ha vond het sws al raar dat mijn borsten al 6 weken pijn doen en groeien, hij had al een bloedtest aangeraden maar ik vond het niet nodig. Ga morgen vroeg gelijk bellen.

6. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hoi Fabrosa wat vervelend die onzekerheid. Hopelijk kom je er snel bij de ha achter wat het is!

Hier op dit moment erg last van mn maag. Heb het gevoel alsof het eten achter mn huig zit. Als ik wat eet is het even weg, maar naar een kwartier hetzelfde probleem. Mss dat ik ziek wordt. Hoop van niet!

7. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja stom hè! Bedankt zag net op de website van de ha dat er morgen prik uur is dus ga gelijk dan maar uurtje later naar werk, scheelt weer prikken in het ziekenhuis.

Het heerst geloof ik overal bah. Bij mij is dat meestal een voorbode van keelpijn! Veel fruit eten !

8. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een druk weekend achter de rug. Keelpijn, moe en misselijk. Dus nu lekker op de bank hangen en vroeg m'n bed in.. Net nu we van de week begonnen zijn met om de dag gezellig maken.. Misschien komt er ook griepje aan :( maarja dat wil wel met dit weer.. Niks aan!

Fabrosa.. Ik heb toen we voor de tweede bezig waren ook zoiets gehad.. Paar keer bloedtesten in het ziekenhuis gehad.. Wel hcg gemeten. Maar de waarden groeiden te weinig. Toen uiteindelijk een kuur gehad om ms op te wekken. Maar misschien is bij jou wel iets heel anders hoor.. Maar morgen idd maar ha bellen.

Bioluun in ben erg benieuwd naar morgen! Ik duim voor je.

Ik ga lekker op de bank, reageer morgen weer wat uitgebreider. Fijne avond meiden!

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Jeetje Fabrose wat een onduidelijkheid. Heb je een foto van die test? Ben wel nieuwsgierig moet ik zeggen. Goed om het even na te vragen inderdaad. Heb je nog hoop?

Vervelend dat iedereen zich zo naar voelt. Kiera misselijk houden we natuurlijk bij de symptomen he :) Mamasol lekker wat extra vitamines inderdaad.

Jaaaa morgen! Spannend hoor :) De bekertjes staan bij beide wc's klaar, om het maar niet te vergeten. Heb dat wel eens gehad dat ik met mn slaaphoofd naar de wc ging s ochtend en op het moment van doorspoelen dacht: o shit ik wilde testen! Haha!

10. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vermoed dat mijn situatie net zo is..
    Weer even afwachten.

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Fabrosa aan fruit eten zal het niet liggen hihi.
    Dat in ik heerlijk. En het is weer heerlijk manderijnentijd! 😆

Mamalol jij ook een fijne avond! Hier ook weer lkkr op het bankje aan het hangen.

Bioluun ja hoop dat ik dat wel mag rekenen. 8dpo vandaag, manlief vond me wel anders dan normaal. Probeer het voor als nog allemaal te verbergen wil niet dat hij bij een neg. test teleurgesteld is. 😊
    Hihi bekertjes al klaar staan. Kom maar op met die positieve test!!! 😁

12. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb een onderwerp geplaatst in het forum bij zw testen en ovulatuetesten met titel sensitest zien jullie iets?
    Succes met testen morgen, zal duimen!

13. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat toen op cd 55 .. Terwijl mijn cyclus vaak wel regelmatig was.. Rond de 29 a 30 dagen.. Toen na die kuur ook wel flinke bloeding gehad. Dus is idd wel wat gaande geweest, maar wat zou uitmonden in miskraam.
    Maar misschien heb je idd onverwacht een lange cyclus en is het toch innesteling gehad! Ik hoop toch nog wel voor je dat er iets moois uitkomt. Afwachten kan zo lang duren dan he :(

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Fabrosa ik zie op alledrie een licht streepje.

15. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch best heftig zoiets..
    Nou ik baal gewoon dat ik dacht dat ik gewoon fijn aan ronde twee kon beginnen. Maar bleef gewoon twijfelen met die vage bloedingen, als de test nu gewoon zou knallen oké. Maar dat is niet het geval, m'n onderbuik gevoel zegt echt dat er iets zit wat er nog uit moet.
    Ik wacht daarom ook steeds op een goede flinke bloeding, maar goed van dat gespeculeer word ik ook niet wijzer.

Dit is trouwens de test, de onderste.
    Ik leek wat te zien, iedereen op het forum ook maar het klopt gewoon niet!

16. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het gaat om de onderste, de bovenste 2 zijn ovulatietesten!

17. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Spannend Bioluun ben echt benieuwd morgen!!

Fabrosa: wat vervelend dat het zo loopt. Heb even gekeken en zie ook en licht streepje. Heb je voor morgen nog en test kijken wat de streepjes doen? Klinkt wel herkenbaar voor onze 1e heb ik ook zoiets gehad alleen geen bloeding van te voren wel richting en cyclus van bijna 50 dagen met 2 lichte positieve testen en in ene werden ze wit menstruatie bleef weg. Leek mij toen ook al dat er iets niet goed zat, tot ik met hevige kramp naar de wc ging en ook heel erg begon te bloeden. HA had het toen over een foute innesteling. Hoop dat het bij jou gewoon anders is en je test toch op gaat lopen.

18. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zeker dan de ha bellen en evt vragen om doorverwijzing gyn. Die zou dan via echo kunnen kijken. Lijkt me erg moeilijk. Heel veel sterkte ermee!!

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    weten jullie wat voor bloedgroep je hebt?
    ik heb O negatief,,
    allebei de kids zijn resus positief heb bij beide een Anti D prik gekregen,..
    ik heb net ff mijn zwangerschaps papieren opgezocht best leuk om te lezen hihi is al weer zoooo lang geleden zeg,,
    kan niet wachten :D

20. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    fabrosa, jeetje wat is dat dan weer.. verveld hoor! Idd morgen even bloedprikken en hopelijk snel duidelijkheid!

Bioluun, super spannend en niet vergeten de posten hier hè hahaha kom maar op met de positest! :)

Deel Deze Pagina