Lindy hier A pos. Papieren moeten ergens in de kast liggen. 😆 Hier geen resus kindjes geen idee wat manlief heeft. Mocht ons nogmaals een kindje zijn gegund dan zou dat natuurlijk geweldig zijn. Nog 1 maal alles nog 1 x beleven. 😊
Ik heb de dAgen hiervoor wel echt Omo wit getest,enigszins hoopvol dus maar qua berekening klopt er niks van... Laat ei, late innesteling.. Klinkt medisch onmogelijk gewoon. Bedankt dat jullie toch op iets positiefs hopen maar in theorie is het onmogelijk ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden! Heb geen testen meer ga morgen half 9 naar de ha neem m'n urine wel mee kan hij urine en bloed testen
Echt he,, het lijkt me.zo.ontzettend leuk nog een kleinespruit er bij.. Maar het is altijd afwachten of het ons allemaal gegund wordt,
Lindy ik ben O positief. Geen problemen dus. Ik wil die mapjes er ook weer bijzoeken als ik zwanger mocht zijn. Erg leuk om alles weer terug te lezen. Merk dat ik details begin te missen in mijn verhaal Was een paar maanden na de jongste ervan overtuigd dat ik het bij twee wilde laten. Baalde toen zo erg dat ik niet wat bewuster afscheid had genomen van het zwanger zijn. Dus ook weer helemaal blij dat ik daar nu weer een kans voor krijg eventueel. Wel moeten we weer wat dingen terug gaan kopen die we alweer verkocht hadden Gelukkig heeft mn zus een kleine die nu een jaar is en kan ik veel van haar overnemen (ze heeft er twee en blijft daar bij).
Ik heb dat dus ook dat ik geen bewust afscheid heb kunnen nemen van het zwanger zijn,, Ik had zo klote zwangerschap dat ik het liefste dat allemaal achter me wou laten maar nu denk ik dr anders over.. Kwa spullen hoeven wij alleen een box wippertje en ledikantje 😄 rest hebben we nog hihi
Bloed groep geen id, moet ik nakijken. Lig al in bed met dochterlief naast me, bang voor de harde wind.. Wij moeten alles opnieuw aanschaffen, ook weer een uitdaging, lang leve mp
Ahh arme mup Waait ook wel ontzettend hard zeg. Gelukkig zijn mijn.kinds lief gaan slapen had de oudste wel al beneden verwacht.. Hihi,, duik ook zo mijn bed in.. Ga eerst nog maar eens wat eten (hongerrrr)
Ik heb O negatief en bij beide kindjes op Rhesus geprikt of hoe zit het ook alweer? De tweede zwangerschap had ik bekkeninstabiliteit en dus ook echt niet kunnen genieten. Plus een dreumes die erg pittig was. Mijn man had altijd gezegd het er bij 2 te willen laten. Onze dochter was een half uur oud en ik voelde me zo enorm rot dat dit ons laatste kindje zou zijn. Het voelde voor mij niet als compleet. Hij had echter nooit vertelt dat hij sinds onze dochter geboren is, nu 3 jaar geleden, ons gezin niet compleet vond. Ik heb altijd al een wens voor een derde gehad en dat wist hij. Toch alles verkocht, op babykamer na. Dochter slaapt nog in het ledikantje (omgebouwd). Kinderwagen, babyfoon, wippertje, box etc is al wel verkocht. Begin januari kwam hij met de uitspraak dat hij nog graag een derde kindje wilt. En daar heeft hij 2 jaar lang niks over gezegd en zelfs meermaals gezegd dat hij 2 kinderen genoeg vond. En mamachan, net wat je zegt: Lang leve MP! Hier gaan wij ook alles van MP afplukken hoor. Moet er wel goed uitzien. Babykamer schuiven wij door naar de kleine, mocht die er komen. Hebben zaterdag 2 nieuwe kinderkamers bestelt. Die houden ze vast tot eind februari. Wij willen geen vierde (of het moet nu een tweeling worden, al schat ik die kans heeeeeeeeeel klein in). Maar goed, eerst zwanger raken.
Hier ook een dochter die niet wil slapen.... Wij hebben alles nog maar hier ook een echte mp shopper! Heb echt veel op mp gekocht voor onze kids Spannend Bioluun, slim van die bekertjes, zou mij ook kunnen gebeuren 😜 Verwarrend Fabrosa, ik zie ook een streep maar dan zou er eigenlijk ook op je ovutest een duidelijkere streep moeten staan als ie reageert op hcg. Toen ik zwanger was knalde de ovulatie test echt en toen heb een zw test gedaan en die was lichter maar wel een streep
Whoehoeeee streeeeep😊💪🏻 gefeli Hier nu weer 36.7 die uitschieter van gister heb ik pas 8.30 getempt, wekker ging niet af😁
Dank je mamma Chan! Die temp van vanmorgen mag je eigenlijk niet meetellen. Is echt teveel tijdverschil. Dus nog geen nood!
Whaaaaa ik zie de streep ook!!! Gefeliciteerd ik wist het! Haha lekker Door testen nu en kijken hoe mooi ze oplopen.. Ik heb voor het laatst donderdag getest toen waren ze op en dacht ik mooi opgelopen dus stop ermee.. mss ik vandeweek nog wel even een testje doe voor de knalstreep haha Mijn buik is gewoon nu al aant opzetten moet echt wat wijds aan anders zie je gewoon echt een buikje.. flink aant rommelen daar binnen dus is een goed teken denken we dan maar haha.. ik voel t ook want heb buikkrampen denk steeds ik ongi ga worden wat natuurlijk niet zo is maar dat gevoel haha.. met de misselijkheid gaat t ook top met vlagen dan haha lekker zwanger dus.. Wie is de volgende??? Kiera zo uit me hoofd toch?? Zal zo ff t lijstje opzoeken.. we gaan lekker Dames houd dit tempo erin..